Sahi düşüncelerimi hala toparlayamamıştım öylesine yerimde kaldığım gibi bir noktaya bakıyordum.
Hayıflandım nasıl olur ,bu kadar çabuk beni bulabilirmiydi . Tedirgin olmak istemiyorumdum ama ellerim sırsıklam ter içinde ,kalbim hızlandırılmış bir motorun atağında çırpınıyor.
Biraz kendime zaman tanıyarak aniden toparlandım .Sağıma ,soluma acele bakıp otoparka park ettiğim spor arabama doğru yavaş ama emin adımlarla yürümeye başladım.
Bu arada ben kim miyim adım Afra Soran ..
Sakin bir şekilde arabamın kapısını açıp bindim.Evet kendime aynadan baktığımda hafif bir tebessüm bahşettim.
Arabayı çalıştırıp SORAN HOLDİNG'ten uzaklaştım,
Trafik her zamanki gibi yoğunluğu ile devam ederken.Dikiz aynasında bir araba'nın makas atarak geldiğini görünce gözlerimi kıstım onun olabileceğini kafama not ettim ama araba son hız trafiği dağıtarak benim olduğum yere yaklaşmaya başladığında yolun ilk sapağından saptım.
Hemen telefonla soydan'ı aradım.Peşimde bir araç olduğunu bildirdim.Karşı taraftan tedirgin bir ses tonu ile bağırmaya başladı AFRA neden kimseye haber vermeden çıkıyorsun ?
Acele işim olduğunu söylememe rağmen Soydan çok sinirliydi ..
Konum at geliyoruz dedi . Off sıkıntıları yeniden yaşamak istemiyordum.Peki diyerek her zaman gittiğimiz deniz kenarındaki kimsenin bilmediği gizli sığınağa doğru yola koyuldum. Ara da bir arkayı kontrol ediyordum neyseki çok geride kalmıştı.
Hiç kimse yoktu . Acaba öylemiydi ?...
Bir ormanın ortasında yer alan bir kaç bin dönüm üzerine kurulu evimin etrafında büyük bir orman ,adam boyu çevrilmiş yüksek duvarlar,onun etrafını sarmaşık gibi saran dikenli teller ve dört bir tarafında termal kameralar ve gerektiğinde elektrik verilecek teller .
Her şey tamam gibi gözüküyordu araba ile yüksek duvarlı ana kapıya yaklaştığımda kapının açılması için şifreyi girdim .Kapı otomatik açılırken içeriye girdim .Arkadan kapının otomatik olarak kapanma sesi duyuldu .
Akabinde bir hareketlilik başladı ,korumalar arabanın etrafını sarıp bir şeyim olup olmadığını kontrol etmeye başladılar.
Cihangir diye bağırdığımda ortalık iyice karıştı .. Dönmüş dedim ...!!!
Neden haberim yok diye avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım bir türlü sakin olamıyorum ?
Yirmibeş dakika sonra kapıda yeni hareketlilik başladı .Soydan ve ekibi gelmişti .Bir hışım araban inip yanıma koştu . Afra iyimisin bir şeyin yok ya dedi .
Ona ayrı bir kızgındım son zamanlarda bir başkalık vardı üzerinde,dalgın ayrıca
yorgundu beni görmüyordu.
Çocukluğumuz bir arada geçmiş ben yurt dışında okumaya gittiğimde o da başka bir ülkede okuyordu .Aramızda yoğun bir bağ vardı .
Sonuç neler oluyor diye çıkıştım önce yüzüme uzun uzun baktı yok bir şey dedi.
Bildiğim bir şeylerden bahset dedim.
Mesela Cihangir gibi dediğimde nutku tutuldu yok öyle bir şey unut gitsin derken .
Dışarda bir hareketlilik başladı herkes yerlerine geçmiş beklemeye başladı o sırada Soydan bana dönerek Lütfen içeri git diye bağırdı ..
Arkadan silah sesleri ortalığı karıştırmaya yetmişti ,adamlarım karşılık veriyor ama dışarda güçlü bir gurup olduğunu düşünüyorumdum.
Birden kulağımın dibinden bir kurşunun vızıltısını işittim kendimi yere doğru ittiğimde .Kurşun duvara saplandı . Biran gözlerim karardı ne olduğumu anlamadan ikincisi üçüncüsü derken bedenimde bir acı hissettim vurulmuştum buradan çıkamayacağımı düşünmeye başladım artık herşey ince bir ipin üstündeydi .
Sesim bana bile yabancı geliyordu.Ölemezdim daha yapacak çok şeyim vardı hayata dair içim geçmeye başladı sessizliğin içinde Soydan ve Cihangir'in Afraaaa diye bağırdıklarını sağa sola kükreyen seslerle emir verdiklerini duydum ama çokk geçti herşey için ...
Hayatım başlamadan bir hiç uğruna sonlanıyordu .İçimden bir yerde beni affet yetişemedim sana seni sevdiğimi bile söyleyemedim.
Allahım böyle olmamalıydı onu bana bağışla diye yalvarıyordu Cihangir aman
diliyordu geç kaldım .
Yetişemedimmmmmm ...
Işığa doğru yürümeye başladım sanki sonsuz bir güç beni kendine doğru çekiyordu .
Beyazlar içinde bir melektim sadece kanatlarım eksik .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL TÜCCARI...!!!
ChickLitHerkesin hayallerini gerçekleştirmek istediği bir yerde hayallerini satın alıp onları hedeflerine ulaştıran bir HAYAL TÜCCARI vardır...!!!