Havaalanına indiğimiz an itibari ile kapılar açıldı. Havada uçuşan telefon ,telsiz sesleri derken Ayazın sesi duyuldu herkes sakin olsun daha henüz bir şeyi atlatmış değiliz şuan bile tehlikede
olabiliriz. O yüzden herkes sakinliğini koruyarak tetikte beklesin,onlar bizleri arayana kadar buradayız.
İçimden neler oluyor diyorum yanıt bulamadığım çok cevapsız sorularım var fakat bedenimi bir tedirginlik hatta huzursuzluk sardı.İlk defa korkuyu iliklerime kadar hissettim ne olduğunu anlayabilsem bir şeyler yapacağım fakat elim kalkmıyor sanki öylece durdum ne kadar zaman geçti ne oldu hatırlamıyorum. Bedenimin istemsiz olarak uyuştuğunu görünce çıkmayan
sesimle Ayaz'la anlaştığımız gibi şifreli bir mesajı zar zor gönderdim.Bana bir şeyler oluyordu yoksa içimizde bir hainmi vardı?.
Gözlerim etrafı tararken birden ilerde bir şeyin yansıması dikkatimi çekti. Koltukların çaprazında üst dolapların kenarında sevimsiz bir kameranın dönüp durduğunu görünce hemen çeketimi çıkarıp kenarından tutup üzerini kapatarak elimle kontrol ederek çıkardım.
Sonra etrafımı bakmaya devam ederek göz erimi ucuna gelebilecek her bir şeyi izledim sadece onun dışında hareket eden olmadığını görüp bir oh çektim.
Kim koydu şimdi onu düşünmeye başladım. İçimize dışardan bir müdahale olduğunu düşünüp hayıflandım.Zamanda geçmek bilmiyordu Ayaz'ın sesiyle irkilip istemsizce doğruldum.Korkuttun be oğlum.Hayırdır yüzün sararıp solmuş dedi bende olanları anlatınca tüh ya sana söylemeyi unuttum kamerayı biz koyduk ne olur ne olmaz diye bu günlerde işler hayli tuhaflaştı.Peşimizde birileri mi var sıkıntısından emin ol tüm ekip uykusuzluktan öleceğiz.
Bunu bana şimdi mi söylüyorsun bende içimizde hain mi var diye o kamerayı yerinden söktüm.
Neeee
Nasıl yaniii şimdi nerede?.Üzerinde ceketim var görmüyormusun.Tamam açıp kayıtlara bir bakalım 🤔
Ne düşünüyorsun öyle cık cıkkk diye. Dur dinle bir gariplik var galiba.Uçağın gideceği rotayı sadece sen ben ,pilotlar biliyor sanırım biri daha biliyor.Kapıdan uzak dur biri yada birileri bizi izliyor.
Ayazzz kalbinin üzerinde keskin nişancı lazeri var yatınnnn yere.
Saatler sürdü sanki makinalı tüfek sesi ortalığı yıktı geçti.Yer sarsılıyor zannettim yarabbi ne oluyor demeye kalmadı bizim çocuklar ve tüm ekip top yekün çarpışıyorduk.İçimden bildiğim duâları ederken birden sessizlik ortalığı kapladı.
Sakinim sakin diyerek bağırdım ama sesime cevap gelmedi.Ortalık yangın yeri olmuş.Oluk oluk kanlar yerde yatanları görünce yıkıldım içimden kusmak geldi kim bu kadar aşağılık bir durumu yaratır bunca masumu katlederdi.
Arkadam bir ayak sesinin yürüdüğünü hissettim bakmak istesemde yapamadım öylece yere odaklanmış bakıyordum. Heyyy sana söylüyorum AYAZZZ
artık şu elinizdeki kayıtları bana verin çok koşturdunuz lan beni neyin kafasını yaşıyorsunuz?Bu ses acayip tanıdık geliyordu ama o şokun etkisi ile çıkaramadım.Sonra sonra bir şeyler dank diye yerini buldu .Oğuz Harman !
Sen nasıl böyle bir şey yaptın Lannnn....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL TÜCCARI...!!!
Chick-LitHerkesin hayallerini gerçekleştirmek istediği bir yerde hayallerini satın alıp onları hedeflerine ulaştıran bir HAYAL TÜCCARI vardır...!!!