GÖKKUŞAĞI !!!

5 1 0
                                    

Hemen doktor Deniz ve ekibini aramaya başladık. Yoktu Allahım çıldıracağım yer yarıldıda içinemi düştün be adam diye bağırıyordum.
Zaman geçtikçe umutlarım yerini korkuya bırakmaya başladı.Çalmadığımız kapı bakmadığımız taşın altı kalmamıştı. Herkesin
korku dolu bakışları ne oldu bunlara diye sormaya korktuğumuz ne varsa bir bir yaşıyorduk.
O gün aramalardan yorulduğumuz gün işten eve döndüğümde bitkin ve dayanacak gücümün son noktasındayken evimin çalışanı Gülsüm hanım içeri girdi. Aslan bey kendinize daha ne kadar işkence edeceksiniz.Ölenle ölünmüyor ki hayat devam ediyor lütfen efendim kendinize bunu yapmayın.Gözünüzün içine bakan binlerce çalışan var.Sizi böyle görmesinler bende artık dayanamıyorum.
Derken masamın üzerinde bir dergi gözüme gözüme girdi. İlginç geldi yazılanlar kapak tasarımı falan derken o ne bir resim tam kapak bir paylaşım dilim damağım kurudu olamaz diye bağırdım ama bu amcasının biricik güzeli saçlarının teline gözlerinin Işıl Işıl bakan o doyumsuz mavileriyle bana gülümsüyordu.
AFRAAAAA diye haykırdım güzel kızım sözlerim dökülürken kafamda binlerce soru binlerce ölümü yakıştıramadığımız evladımız işte o an herşey bir anda karardı bir şeyler yer değiştirdi.
Bayılmışım başımda Gülsüm hanım aile doktorumuz Selçuk Barın ve neredeyse tüm çalışanlar. Ağlayanlar ne olduğunu anlamaya çalışanların yarattığı uğultu derken kolumda hissettiğim hafif acı ile gözlerimi açtım.
Gördüklerime üzüldüm vede şaşkındım.Korkma küçük bir atak geçirdin şimdi daha iyisin.İyimiydim gerçekten dergide gördüğüm AFRAAA ise şimdi neredeydi?
Dalgın dalgın bakarken Doktor Selçuk iyi olduğumu dinlenmem gerektiğini söyleyerek hepsini oda'dan dışarı çıkardı.İşte tam o sırada telefonum acı acı çalmaya başladı atıldım elime aldım.Alo efendim dedim karşıda cızırtılı hışır hışır bir ses normal olmayan bir bağlantı dedim içimden tam kapatacakken bir ses duyar gibi oldum ince naif güzel bir ses tonu nerde olsa fark edilen o ses aman Allahım AHSEN mi o yok dedim onlar yok !
Aslan benim dedi AHSEN !işte o an kelimeler düğümlendi boğazımdan sesimi kendim bile duyamadım. Bak biliyorum seni çok geç aradım ama dayanamadım artık lütfen yetiş acele et. Bu adresimiz bu koordinatları bu ulaşacağın güvenli hatlar.Kapatıyorum şimdi lütfen eğer sende hatırım varsa acele et. Telefon bir hışım kapandı.
Dondum kaldım nefes nefeseydim sanki maraton koşmuş gibi hissettim.Sakinleşmeliyim bak dedim canım AHSEN'im aradı ha gayret kendine gel. Masadaki suyu bir gayret alıp bir yudumda bitirdim serinlik hissi rahatlatmıştı beni.
AYAZZZZ diye bağırdım sağ kolum her şeyim kapı sertçe açıldı ve içeri koşarak girip yanıma geldi. Ne oldu ne olduuuu !!! Haber geldi !
Ekibi hazırla gidiyoruz hazırlıkları yapın diyerek talimat verdim. Ayaz benden şaşkın baktı baktı yüzüme güzel haber geldimi Aslan dedi ! Geldi can dostum yol arkadaşım geldi.
Uçağı hazırlasınlar koordinatlar bu eve gidiyoruz...

HAYAL TÜCCARI...!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin