Manisa ^^

19 1 0
                                    

Öhö öhö manisadayız ruh ikizimle 2 ay sonra buluştuk şu lanet okul kapanmıştı sonunda :D Hop tekrar geri saralım taa manisaya geleceğim günün sabahına. Sabah kalktım sabah değil aslında öğlen jsjsjsj :D Sağıma soluma baktım evde sanki bişi eksik veya benim odamda iyice baktım böyle benim bilgisayarın kasası yok galiba format atırtmaya götürdü abim dediğim biri neyse. Annnee diye bağırdım ses yok.  Korktum az sonra tekrar anneğğğğ diye bağırdım keşke bağırmasaydım . Fiyuuuvv bi baktım  terlik geldi meğer annem cevap vermiş duymamışım jjsjjsjjsj Hazırlandım şimdi saat 3 böyle saçımı başımı taradım hazırlandım saat geldi artık evden çıkcam neyse benim ablamın veledi sarıldı bacaklarıma teyzeğ gitme diye neyse ona bi çikolata aldım verdim eline yiyo.O yerken ben kaçtım.  İstasyona gittim trene bindim canım sıkıldı  ne yaparsanız yapın ama tek başınıza yolculuk yapmayın.  Şimdi turgutluda bi çocuk bindi Allah var yukarda tatlıydı. İkide bir bakıyordu ne bakıyon diye bakış attım.  Çocuk güldü neyse ben geldim artık sonunda kavuştuk biz jsjsjsj Az ilerledik 2 tane dana gibi köpek bizi bi kovalamaya başladılar elimde valiz Allah ım koşamıyom İkiz zaten fırladı jsjsjsj Dükkana girdik amca su verdi korkmayın gençler dedi biz ikizle aynı anda sizide kovalasın sizide görürüz dedik amca güldü Allah ım ikiz gibi dedi jsjsjsj. Her neyse tam eve yaklaştık... 
(+10dan sonra devamı)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İKİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin