Ödev yapmak için kütüphaneye gelmiştim. iki saat sonra hâlâ işimi bitiremeyince evde devam etmeye karar verdim. Okumak için birkaç kitap daha alabilirdim.
Kütüphanede gezinirken büyü isminde bir kitap buldum. İçinde ise aynı filmlerde gördüğümüz gibi tuhaf kelimeler yazılıydı. Sayfaları ise iyice yıpranmıştı.
Onu almaya karar verdim. Kütüphaneden çıkarak evimin yolunu tuttum. Bana verilen fişe baktığım zaman üzerimde yalnızca iki kitap olduğunu gördüm. Büyü kitabını geçmemişlerdi.
Bir hata olduğuna karar verip ciddiye almadım. Annemler içeride otururken odama geçip kitabı karıştırmaya başladım. Her biri için birçok koşul gerekiyordu. Gerekli ortamı sağlamadan da işe yarayıp yaramayacağını merak ettim.
Burada yazanlardan sadece saçı bulabilirdim. Banyoya giderek tarakta kalan saçları topladım. Anneme yada kız kardeşime ait olmalıydı. Kitapta yazan kelimeleri okuyarak saçı sayfanın arasına bıraktım.
Bir tuhaflık görmek üzere salona geçip oturdum. Ne annem ne de kardeşim farklı görünmüyordu. Tüm kurallara uymadığım için olduğunu düşünüp rahatladım. Nasıl annemi yada kardeşimi riske atabilmiştim aklım almıyordu.
Onlara zarar vermek istememiştim, sadece merak etmiştim. Iki gün sonra kitabı iade etmek üzere kütüphaneye gittim. Görevli kitabın buraya ait olmadığını söyledi. Buradan aldığıma emindim oysa.
Üzerimde kalmasını istemediğim için Kitap evlerine satmak için uğraşsam da alan olmadı. Kitap bana yapışmıştı sanki ayrılamıyordu. Sonunda internetten araştırma yapmaya karar verdim.
Beklediğimin aksine büyü yazmam aradığımı bulmama yetmişti. Kitabın tehlikeli olduğunu okumam bile korkutmuştu beni. Başladığımız her büyüyü eksiksiz yapmamız gerektiği söyleniyordu.
Gerekli ortamı kurup şartlara uymak da buna dahildi. Yapmış olduğum şey anneme yada kardeşime zarar verecekti. Onları görmek için internet kafeden eve koştum.
İkisinin de iyi olduğunu görmem beni rahatlattı. Annem mutfakta yemek yaparken kardeşim masada ödevlerini yapıyordu. Ama onlara bir şey olmadıysa o saç kime aitti?
Birden bir elin saçlarıma sarılıp başımı kavradığını hissettim. Bağıramıyor, hareket edemiyordum. Ben, kendi sonumu hazırlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük Korku
Short StoryYazan kısa korku hikayelerinin hiç birisi gerçek yada alıntı değildir, hepsi bana ait uydurma hikayelerdir.