Bir yıl önce tadilatı yapılmış bir eve taşınmıştık. Bir süre orada kaldıktan sonra bir gece kapının çalındığını duydum. Önemsemedim, üst komşudan gelen sesi kapı sesine benzetmiş olabileceğimi düşündüm.
Ama ertesi gün yine aynı sesi duydum. Sessizce kalkarak kapıya yöneldim. Gerçekten de kapıya vuruluyordu. Anne ve babama haber vermek istedim ki onların da çoktan uyanık olduğunu gördüm.
Kapıyı açmadık. Onlara dün gece de aynı sesi duyduğumu anlattım. Annem de duyduğunu söyledi. Ses kesildikten sonra uyuduk. Şaşırtıcı bir şekilde gece yine kapı çalındı.
Üç gece başımıza gelen bu olay sonucu kapıyı açmaya karar verdik. Delikten bakınca yüzü yanmış bir çocuğun olduğunu gördük. Korkarak açmadık. Sabah bu konu için bir şeyler düşünmeye başlamıştık bile.
Annem ile komşulara gidip bunu sorduk. Bu dairenin tadilat yapılmasındaki neden yangın çıkmış olmasıymış. Evin en küçük çocuğu o yangında ölmüş.
Bir yılda birçok kişinin taşındıktan sonra bir hafta durup yeniden taşıdığını öğrendik. Biz de onlar gibi yapıp taşınacaktık. Akşam babamla konuşunca bizi onayladı.
Bu gece kapı çalınınca duymazdan gelecektik. Gözlerimi yine o ses ile açtım. Her zaman olduğu gibi üç dört kez çalıp gidecekti. Bekledim. Kapı bir kez daha çalınmadı.
Merak içinde yatağımdan çıktım. En azından annelerin yanına giderek rahat edebilirdim. Hemen kapının karşısında kalan odaya geçecektim ki dış kapının aralık olduğunu gördüm.
O.. içerideydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Bölümlük Korku
Short StoryYazan kısa korku hikayelerinin hiç birisi gerçek yada alıntı değildir, hepsi bana ait uydurma hikayelerdir.