Ayakkabı dükkanı

11.7K 739 169
                                    

Bir mahallede geceleri 24de kapanan ve sabahları 9da açılan bir ayakkabı dükkanı vardı. Bir gün 24 ye yakın, yaklaşık 23.50 gibi üzeri ıslak bir kadın dükkandan içeri girdi. Hemen önünde duran ayakkabıyı alarak yaşlı adama gazoz kapaklarından oluşan kesesini bıraktı. Adam bunu fark etmişti ama belli ki kız zordaydı, parası da ayağına giyecek ayakkabısı da yoktu. Gitmesine müsade etti. Ama iki gün sonra aynı kız yeniden geldi ve aynı şeyi tekrarladı. Adam artık iyi niyetten faydalanan bir dilenci olduğunu düşünmeye başlamıştı. Kızı uyarmak için seslense de kız koşar adımlar ile ayrıldı. Adam ertesi gün  yeniden gelmesinden korkuyordu. O yüzden dükkanı erkenden kapattı. Dükkanı kapatsa da kendisi karanlıkta bekliyordu. Kızın tepkisini merak ediyordu ve aynı zamanda polise haber vermişti. Tahmin ettiği gibi kız kapının önünde belirdi. Polisler şimdi gelir diye düşünüyorsa da gelen olmadı. Kilitli kapı açıldı ve kız içeri girdi. Adam korkudan kendisini dışarı attı. Kız ne fazlasını aldı ne de keseyi bırakmayı ihmal etti hep olduğu gibi bir ayakkabı alıp çıktı. Polisler ise birkaç dakika sonra dükkandaydı. Adam olanları anlattı ve duydukları karşısında şok oldu. Polis arabası yolda arızalanmıştı ve aracın içine, gazoz kapağı dolu bir kese sıkışmıştı. Polisler bu olayın ardından araştırmaya başladı. Dükkanın biraz uzağında kalan nehirde yüzen ayakları kesilmiş bir kızın cesedini buldular. Üstelik adamın dükkanından aldığı ayakkabılar da oradaydı..

Tek Bölümlük KorkuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin