Cum s a ajuns aici ?!

942 43 7
                                    

Alina pov.
Tocmai ce ma aflu în camera și sper din tot sufletul ca Evans să plece cât mai repede și să nu ma prindă aici.
Cum s a ajuns aici?! Cum am ajuns sa ma ascund de bărbatul pe care cândva l am iubit mai presus de orice, sa fug de tatăl copilului meu.
Scoasa din gandurile mele de zgomotul unor pași ce par să se apropie. Îl i-au rapid pe Lucas în brațe și troiler ul și ma duc în dressing și închid ușa în urma mea.
Ușa de la camera se deschide și imi pot da seama că e el. Îl recunosc dintr-o mie, îl recunosc și după cum calcă. El e.
Pașii se aud tot mai aproape, semn că de apropie de dressing, asa ca automat ma dau mai în spate, sperând că nu va intra. Dar aceasta speranță de năruie, căci Evans încearcă clanta ușii.
Observa ca e inchisa și îl aud injurand pentru că nu stie de ce e închisă ușa.
Se oprește pentru moment căci ușa camerei se deschide din nou și îi aud vocea lui Jess. Salvatoare mea.
Jess: Ce cauti aici Evans?
Nick: Am vrut doar să mai vad camera asta
Jess: Evans, iar?! E a nu stiu câta oară când vrei sa vezi camera ei
Nick: Mi e dor de ea Jess. Mi e foarte dor de ea.
Jess: Stiu. Și mie. Nu am mai văzut o de atâta timp
Nick: Nu se compară cu dorul meu. Pe mine ma macină dorul.
Jess: Stii cum e..nu te poti juca cu dorul. Dorul e cel mai greu sentiment
Nick: O vreau inapoi in viata mea
Jess: Tu esti prostul care a făcut o să plece și care a lăsat o să plece
Nick: Nu o puteam opri...
Jess: Ba da Evans. Chiar puteai! Dacă tot o iubeai atât de mult cum susti o luai pe sus din aeroport și veneai acasă cu ea. Dacă era nevoie o și legai și tot o aduceai acasă explicându i. Dar tu nu. Nu ai facut absolut nimic ca sa o tii lângă tine sa nu plece. Pur și simplu ai lăsat o sa plece.
Nick: Stiu. Și regret amarnic. Regret orice greșeală a mea față de ea
Jess: Dacă s ar întoarce ce ai face?
Nick: Nu stiu...nu aș mai lasa o sa plece...as încerca să i explic absolut tot. Aș face o sa ma ierte și să ma primească înapoi în viața ei, dar..
Jess: Dar ce ?
Nick: Nu pot să dau ochii cu ea,
Jess: De de nu?
Nick: Mi e prea rușine față de ea, de tot ce i am facut. Nu pot sa o privesc în ochii, știind cat de mult am rănit o..
Jess: Și dacă cu toate astea, ca fapt divers, te iartă. Tu ce faci?
Nick: Ma voi lepăda de orice greșeală și nu voi mai permite să o pierd din nou...
Jess: Și ce și de gând să faci acum? Stai și te plangi ca un copil?! Caut o!
Nick: Stii foarte bine ca am căutat o. Am căutat o ca un nebun. Nici măcar tie nu ti a spus unde a plecat..
Jess: Stii ceva Evans. Te cunosc. Esti Evans, faci și pe naiba în patru pentru ceea ce vrei. Așa ca nu căuta alte pretexte. Dacă vrei, poti.
Nu l mai aud pe Evans să zice ceva, semn că tace și a lăsat capul în jos.
Îi cunosc până și gesturile și tot.
Aud pașii lui cum se îndepărtează și cum ușa de la camera se deschide și se închide la loc. Semn că a plecat.
Deschid ușor să ma asigur ca a plecat și după ce primesc confirmarea o vad pe Jess cum se uita la mine.
Eu: Ce i?
Jess: Așa ati ajuns voi doi? Să vă feriți unul de altul. Să nu zic de tine ca te ascunzi de el în dressing.
Eu: Și eu ce vrei sa fac? Să stau să ma prindă? Să l vadă pe Lucas?
Jess: Poate ar trebui să nu te mai ascunzi și să vorbiti.
Eu: Ce să vorbim?! Mai avem ce să vorbim?
Jess: Eu zic ca da. Se vede ca mai e ceva între voi. Altfel nu v ati fi comportat asa
Eu: Și ce să vorbim? Să i spun de Lucas? Să i spun cum i am ascuns sarcina de el, cum i am ascuns propriul copil? Doar eu am de dat explicații?
Jess: Nu, și el vina lui. Dar amândoi sunteti orgoliosi.
Eu: El are cea mai mare parte din vina
Conversația noastră e întreruptă de plânsul lui Lucas, semn ca s a trezit.
Îl i au în brațe și incerc să l liniștesc dar nu se poate opri din plâns.
Știind deja ce are, ma așez pe pat și încep să l alaptez.
Jess: Ma faci să vreau și eu un copil mai repede
Eu: Haha, mai întâi să te vad măritată și pe numele lui Matt. Apoi poti face câți copii vrei
Jess: Da' ai dreptate. Te ai gândit ce vei face cu Lucas la nunta?
Eu: L aș lua cu mine, dar cum te stiu pe tine sigur l ai chemat pe Evans la nunta
Jess: Chiar dacă nu l chemam, tot se autoinvita, doar stii cum e...
Eu: Nici nu stiu ce voi face atunci
Jess: Stii, e un pic amuzant. Chiar vreau sa mi te vad in noaptea nunții mele cum incerci tu sa te ascunzi de Evans. Având în vedere ca nu prea o sa ti iasă ideea și va veți vedea, eu zic sa nu te mai ascunzi de el.
Eu: Jess, nu. Dacă e nevoie ma și deghizez
Jess: Da sigur, cum sa nu.
Eu: Pai asta voi face
Jess: Sper ca tu glumesti acum..
Eu: Nu. Imi voi pune o perucă și nu ma va mai recunoaște..
Jess: Nu stiu daca va merge...
Eu: Merită să incercam totuși...
Jess: Dar totuși, acum esti blonda. Sigur nu te va recunoaște. Adica pe bune, abia noi te am recunoscut
Eu: Da, asta da. Atunci pica peruca
Imediat după ce Lucas termină de papat îl vad cât de mult se bucura să o vadă pe Jess.
Jess: Ti a fost dor de mine micutule? Ti a fost dor de matusica ta?!
Îl ia în brațe și se joacă amândoi.
Eu: Ma duc până la bucatarie, mi e foame
Jess: Bine. Vezi ca ai mâncare în frigider
Zambesc și ies din camera, asigurându ma ca nu i Evans pe nicăieri. Cobor ușor și cu grijă pe scări.
Ajunsă în bucătărie deschid frigiderul și primul lucru ce mi sare în ochi este bineînțeles dulciuri. Așa că asta și iau.
După ce savurez cu plăcere placinta de mere imi aleg o salată, ca totuși alaptez și trebuie să am grija ce mananc.
Imi iau salata și ma intorc spre camera, dar ma opresc când îl văd pe Matt.
Matt: Tot te ții de dieta?
Eu: Bineînțeles, mai ales ca și alaptez
Matt: Da, corect.
Eu: Evans a plecat?
Matt: Da. Stai linistita, a plecat
Eu: Atunci ma intorc în camera, ma odihnesc un pic
Matt: Ar fi bine. După un așa zbor...

A Mea 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum