Cand prezentul nu e trecutul dorit

928 38 3
                                    

Autor pov.
Evans se trezește de dimineață. Evans nu e Evans, nu e acel Evans din trecutul cu ea, nici măcar acel Evans de dinainte de ea. Acest Evans e Evans de după ea.
Acel om ce tânjea cândva după femeia dorita, ce o iubea și gresea, acum e acest om. Omul de care până și lui îi e frică. Cu toate ca o dorește înapoi și nu exista moment din zi să nu se gândească la ea, nu o poate avea înapoi. Evans numai are viața de dinainte, viața pe care o trăia cu ea. Nici măcar viața de dinainte de ea. Evans are acum viața asta de nerecunoscut.
Evans pov.
Iesind din casa imi beau rapid energizantul și de îndată ce ma urc la volanul mașinii pornesc spre cazino.
Cine ar fi crezut că voi ajunge așa?! Dar viața mea s a schimbat radical după ea. S a schimbat în rău, cu totul rău.
Sunt un zombie, un mort viu. Trăiesc doar ca să mi duc existența, doar cu mica speranță ca ea se va întoarce.
Dar nu are cum. A plecat de tot din viața mea, oricât aș vrea să neg asta.
Evans de după Smith este un Evans lipsit de viață și plin de scrupule. Joacă la poker, zi de zi pariaza pe averea din trecut, zi de zi la cazinouri, fumând mult prea des și în fiecare zi alcool și în fiecare noapte aventuri. Sunt bărbat, am nevoile mele de bărbat, nevoi carnale. Evans de după Smith este inuman.
Scutur capul rapid oprind imediat masina in fata cazinoului. Nici bine nu ajung la cazino căci iar dau de paparazzi. Mereu pe urmele mele. Mai ales de când eu și Smith ne am despărțit.
-Domnule Evans de ce mereu veniți la cazino?
-Domnule Evans ati mai ținut legătura cu domnisoara Smith?
-Ati jucat la cazinouri și când erați cu domnisoara Smith?
-Viciile dumneavoastră de acum au fost și când ești cu ea? Asta e adevărata cauză a despărțirii voastre?
-Domnule Evans nu ne declarați nimic?

Bla bla bla, aceleași povesti iar și iar.
Intru în cazino fără să mi mai pese de ei și fără să le dau ceea ce vor ei.
Toți oamenii de aici deja ma stiu și ma respectă, mai ceva ca la propria firmă.
Dau un shot rapid pe gât de îndată ce îl văd pe chelner trecând pe lângă mine.
Am dat mai mult pe aici decât pe la firma. Nu pot da prea des pe acolo ca totul acolo imi aduce aminte de trecutul cu ea. Trecut ce s a dus, odată cu ea când a decis să plece din viața mea. A plecat și ma lăsat un zombie.
Cand intr un final ajung în fața ușii încăperii unde se întâmplă joaca intru mândru, ca mna, doar sunt Evans.
Ma așez pe locul meu de la masa si imediat cum jocul începe vad cum ceilalți pariaza deja totul.
Începătorilor, nu știți ca niciodată nu se pariaza tot încă de la început?! Nu se da totul de a gata. Veti pierde din prima. Așa cum am pierdut eu când am pariat tot încă de la început cu ea.
Cu ea a fost pariul și jocul vieții mele. Am pariat tot pentru ea și am fost înfrânt. Am iubit și am fost învins.
Clipesc rapid și observ deja ca am un avantaj considerabil în fata tuturor.
Așa ca din start câștig un sfert din suma aruncată în joc.
Andrew: Și, cum e fără Smith a ta? Stiai ca între timp a devenit mama?
Auzind toate astea, dar mai ales ultima fraza rămân mut, efectiv rămân mut.
Andrew: Ce e Evans? Ai amuțit când au aflat ca marea ta dragoste a devenit mamă între timp? Ți ai fi dorit tu sa fi tatăl copilului, hă? Da bineînțeles ca da. Ma intreb cât de norocos poate fi omul care a făcut o mamă. Cred ca  iubeste
Continui sa tac și imi incordez maxilarul abtinandu ma sa nu fac vreo prostie.
Andrew: Așa deci, taci? Taci Evans?
Eu: Singurul care va trebui să tacă esti tu! Dacă mai scoti un singur cuvânt la adresa ei
Andrew: Ce? Te doare adevărul? Te doare să stii ca altcineva e în viața ei?
Eu: Taci!
Ma ridic nervos și dau cu pumnul în masă, făcându i pe ceilalți să se cutremure și să înghită în sec.
Andrew: Ușor Evans. Nu suntem la firma aici să te crezi aici șef!
Eu: Ți am zis să taci și să nu o aduci în discuție pe ea! Nu are rost sa o aduci în discuție!
Ma așez înapoi pe scaun și le fac semn celorlalți sa continuam jocul și așa și e.
Incerc sa ma concentrez pe joc dar tot ce mi răsuna în minte sunt doar vorbele lui Andrew. Stiai ca între timp a devenit mamă? Te doare să stii adevarul? Să știi ca altcineva e în viața ei și ca a făcut o mamă?
Nenorocitul asta mi a stricat orice buna dispoziție pe care o aveam și mi a distrus ziua cu totul. Merită o bătaie.
A doua rundă de joc imi aduce încă un sfert din câștiguri și ultimii rămași suntem eu, și bineînțeles Andrew.
Andrew: Totul sau nimic?!
Eu: Absolut totul
Zic și pun totul la bătaie, ceea ce face și el dar nu durează mult până îl aud zicând:
-Ce zici dacă am paria mai mult de atât?
Eu: Mai exact ?
Andrew: Smith. Dacă ea se va întoarce să vedem ce se va întâmpla
Eu: Fi mai exact
Andrew: Dacă se întoarce ce se va întâmpla? Crezi ca te va ierta cu toate ca e mamă?
Eu: Și dacă nu e mamă și e o minciună de a ta?
Andrew: Mai vedem noi. Deci, ce zici? Pariem pe sansa ta de a o recâștiga?
Eu: Nu se va întoarce. A plecat și nu se mai întoarce
Andrew: Și dacă ai stii ca ea e deja aici?
Eu: Nu are cum
Andrew: Gândește te, doar e nunta surorii ei. Ultima din familia ei. Tu chiar crezi ca nu va veni? Și nunta e maine
Eu: Și chiar dacă ar fi așa, nu se va întoarce la mine. Doar ea a plecat
Andrew: Deci refuzi acest pariu?
Eu: Da. Rămânem pe bani
Și ultima runda începe iar la scurt timp, cu greu recunosc, reușesc să castig toată suma, și nu i puțină de loc.

Hello dragilor! Capitolul a venit mai repede. De data asta din perspectiva lui Evans.

A Mea 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum