Evans pov.
Stiai ca între timp a devenit mamă? Te doare să stii adevarul? Să știi ca altcineva e în viața ei și ca a făcut o mamă?
Zi de zi imi răsună iar și iar cuvintele astea nenorocite. Nu aș fi crezut în veci aceste cuvinte, dar acea imagine nu mi mai iese din memorie. Încă imi aduc aminte perfect acel moment nenorocit din casa micutei Smith.
Flashback
Intru în casa fără să mai astept vreun răspuns dar ceea ce vad ma uimește. Casa goală. Complet goală. Ma uit împrejur și chiar nu e nimeni.
Aud un zgomot ceea ce e semn ca e zgomot de pași. Iar când privesc spre direcția aceea vad o silueta de bărbat. Bărbat ce ține în brațe un copil. Gândul imi zboară direct la cuvintele acelea din casino dar le alung rapid.
-Te pot ajuta cu ceva prietene?!
Eu: O caut pe Alina
-Ce treaba ai tu cu iubita mea?!
Secunde bune rămân uimit și nu spun nimic. Absolut nimic. "Iubita mea?!".
Imi revin rapid din șocul asta mic.
Eu: Sunt Evans
-A, deci tu esti fostul iubitei mele
Auch, încă o lovitură sub centură. Fapt ce îl face să ma reducă din nou la tăcere pentru câteva secunde, ceea ce îi place la nebunie. Iar eu, eu ca prostul ma intorc înjurând printre dinți și plec cu coada între picioare..
End flashback
La naiba cu tot! La naiba cu lașitatea mea!
Stau singur în pustietatea asta de casa a mea, singur la masă cu o sticlă de alcool și uitandu ma spre paharul ce recent l am golit.
Mii de regrete și dezamăgiri isi fac loc în mine, atât în suflet cât și în minte.
Și toate astea doar pentru și din cauza ei. Toate astea din cauza lui Smith.
~Cum sa fac eu sa mai ramai când stiu ca ti ai luat bilet către o altă viața?!~
Iar acest bilet se pare ca e doar dus. Se pare că Alina Smith chiar s a dus din viața mea. Și a refăcut viața, are deja o familie.
La naiba, Andrew avea dreptate. Smith chiar și a refăcut viața și e fericită!
Oftez și imi dau palme la cât de prost sunt. Până în ultima secundă nu as fi crezut asa ceva. Chiar și atunci când am revăzut o la nunta.
Doamne ce frumoasa era, ce zic eu aici, Smith mereu va fi superbă. Când am revăzut o atunci, după atâta timp, am simțit cum revin la viața. M am simțit din nou viu abia după ce am revăzut o.
Încă nu mi o pot scoate din minte, ochii aceia superbi, părul acela ce odinioară era saten se transformase în blond, era schimbată. Total schimbată.
Se pare ca rolul de mamă îi prieste.
Încă o palma face contact cu fruntea mea când realizez ca încă ma gandesc la faptul că ea e mamă. Chiar e mamă.
Toate gândurile mele duc spre trecut, spre trecutul nostru. Puteam fi eu acum în locul acelui nenorocit blond, dar eu ca prostul am lăsat o sa plece. Micuța Smith avea mare dreptate. Daca chiar imi doream sa nu plece faceam si pe naiba în patru si nu o lasam. Dar acum e prea târziu. După un an ea si a refăcut viața si e fericită.
Nu te poți juca cu dorul. Dorul e cel mai greu sentiment.
Am ajuns sa ti dau dreptate cu absolut tot micuță Smith. Si voi face ca tine. Ma voi duce la ea, trebuie să vorbesc cu ea. Să i spun cât de dor mi e de ea si cât de mult regret ca am lăsat o să plece.
Dau încă un pahar pe gât si ma ridic de la masă, iar în balansul meu spre ușa ma impiedic de multe lucruri si ajung chiar si sa sparg câteva chestii. Ma opresc în fata mașinii căutându ma în buzunare după chei si realizez ca nu le am luat. Rad de prostia mea si ma întorc în casa. În încercarea de a găsi cheile renunț când nu dau de ele. Lucru ce ma frustreaza.
O fi semn sa nu vin la tine draga mea Smith? Ar fi mai bine sa nu vin?
Da pe naiba. M am săturat sa stau ca prostul și sa nu fac nimic în timp ce Smith a mea e fericită cu altul.
Cu sau fără mașină ma duc la ea. Ies pe ușa și o iau la pas spre adresa casei unde Smith a mea trăiește cu nenorocitul ala blond.
Nu știam ca mai nou îți plac blonzii. O sa te fac sa te întorci la bruneti. Și singurul brunet din viața ta voi fi eu.
La naiba Smith! Eu vreau sa fiu singurul bărbat din viața ta!
În drumul meu spre ea ma lovesc de ceva, sau mai bine zis de cineva. Când ma uit la persoana de care m am lovit o zăresc pe micuța Smith.
Jess: Evans?!
Eu: Buna micuță Smith
Jess: Ce i cu tine în halul asta? Iar ai băut ca ultimul porc?!
Eu: Mi e dor de ea micuță Smith.
Jess: Unde te duci?
Eu: La ea. Trebuie sa vorbesc cu ea
Jess: Nu te duci nicăieri. Nu in starea asta
Eu: De ce? Ti e sa nu ma vada blondul sau mai rău, copilul?
Se pare ca micuța Smith nu se aștepta la asta din partea mea. Ceva imi spune că nu se aștepta ca eu sa știu de ei.
Jess: De unde stii?!
Eu: Am dat de ei in casa ta. O cautam pe Alina și se pare ca m a întâmpinat blondul cu copilul in brațe. Cine sunt?!
Jess: Blondul e Thomas..
Eu: Iar copilul e Lucas?
Tace. Semn ca am dreptate.
Eu: Așa deci, ei sunt Thomas și Lucas.
Jess: Ar fi bine sa te întorci acasă. Nu e bine sa mergi la ea in halul asta. Esti beat rău și abia stii sa mergi drept. Mai patesti și ceva. Treci acasă
Eu: Nu
Jess: Nick Evans! Treci acasă ca esti beat
Îi vad seriozitatea din ochi și imi dau seama că nu e de gluma, așa că ma predau și fac ca ea.
Eu: Bine. Azi ai câștigat. Dar maine ma duc cu sau fără voia ta micuță Smith
Jess: Tot ce te rog e sa nu faci scandal
Zambesc drept răspuns și ma intorc dar mare greșeală căci ma impiedic și cad. Micuța Smith are dreptate și acum. Sunt beat criță.
Ca tot vorbind de micuța Smith, draga de ea încearcă cu greu să ma ridice de jos. Dar amândoi știm prea bine ca îi cam greu pentru una ca ea sa ridice o matahala ca mine.
Jess: Cooperează și tu Evans.
Rad ușor și dau de un stâlp de care ma sprijin și intr un final ma ridic. Micuța Smith ma obliga sa ma sprijin de ea până acasă. Iar de îndată ce ajungem acasă la mine ma lasa pe canapea.
Eu: Ar fi bine sa pleci micuță Smith. Până nu face Gray urat
Jess: Din moment ce sunt nevastă sa inseamna ca are încredere în mine. Si în ceea ce te privește pe tine, e clară treaba ca tu o singură Smith vrei, si aia e soră mea.
Eu: Mereu o voi vrea pe ea.
Aceasta fraza mi a rămas în minte până am adormit. Ceea ce nu a durat mult.A două zi..
La naiba sa ma ia cu tot cu alcoolul.
Am o durere îngrozitoare de cap si nimic nu ajuta. Am încercat si lămâia vieții si cafeaua tare, chiar si un dus rece, orice. Nimic. După ce ca sunt si prost, măcar durerea de cap sa se lege de mine daca altceva nu se poate. Sau mai bine zis, durerea în general. Căci si aia de spate își spune cuvântul.
După ce m am ridicat cu greu de pe canapea, m am frecat la ochi în speranța de a mi aduce aminte ce naiba am facut ieri. Dar nimic.
Ma las pe spate și oftez îngrozitor. Închid ochii și involuntar imi apare ea.
Îi strig fără sa vreau numele, sau mai bine zis îi gem numele.
Cine sunt eu fără tine Alina Smith?!
Trebuie sa ma duc la ea. Sa vorbesc cu ea. Trebuie sa ma duc, și chiar acum.
Ma ridic ca ars și val vârtej ies din casa.
Pornesc imediat motorul de îndată ce ma urc la volan și nu ma opresc până când nu ajung acolo unde vrei. La ea.
În mai puțin de un sfert de ora, datorită faptului că nu era trafic, ajung la ea.
Tocmai ce ma aflu în fata casei, mai exact în fata ușii și vrând sa bat ceva ma oprește.
Nu fi fricos Evans. Nu acum. Ai venit aici. Trebuie să ai curaj. Hai Evans.
Imi mai duc încă odată mâna spre ușa sa bat, dar iar ma opresc. Decid că mai bine ar fi sa o iau prin spate. Așa că asta si fac. Înconjor casa si de îndată ce ma intorc la micuța grădină din spate, ma îndrept ușor spre ușa din spate dar ma opresc. Ma opresc când vad ceea ce se întâmplă în casa. Sunt focusat pe imaginea din fata mea. Sunt ei. Toți 3.
Ma uit la Smith și abia acum realizez cât de fericită poate fi cu acest blond.
Amândoi se joacă cu micuțul și împreună formează un tablou perfect de familie. Un moment divin de familie. Rad, se joacă și se bucura unul de altul.
Reușesc să vad sclipirea din ochii ei.
Acea sclipire ce o avea doar cu mine. Acum o are din nou, datorită lui. Smith a mea chiar m a uitat.
Când vad fericirea ei, fericire ce se datorează lui, imi dau seama că numai e loc de mine în viața ei. Iubeste din nou și nu pe mine.
CITEȘTI
A Mea 2
Novela JuvenilDupa un an, cei doi ajung să se reîntâlnească. Dar de data asta schimbati radicali. Ea mamă, iar el încă un zombie. Deși a trecut un an, Evans nu poate și nu vrea să și uite marea dragoste. O vede peste tot și în orice femeie, o caută în toate si...