Te iubesc aproape orb

791 31 4
                                    

Thomas pov.
Trezit devreme observ ca draga mea Alina încă doarme, și nu oricum, ci pe pieptul meu, ținându ma strâns de parcă as pleca de lângă ea.
Nu plec iubito. Rămân o viață cu tine.
O sărut ușor pe cap și ma ridic cu grijă să nu o trezesc. Îl verific și pe Lucas și îl observ cum doarme liniștit. O idee imi trece prin minte și decid să o pun în aplicare. Îl iau cu grijă pe Lucas pentru a nu mi trezi fiul și îl pun cu aceeași grijă în pat, lângă mama lui. Aceasta imediat cum simte prezența puiului sau îl strânge ușor la piept, precum o leoaică care are grijă de puiul sau.
Privesc acest tablou și nu pot sa nu ma minunez la vederea acestor două ființe ce fac parte din viața mea.
Ea mi a permis să fac parte din viața lor, m a numit tată pentru Lucas. Ce pot sa cer mai mult? Sunt fericit cu ei.
Zambesc involuntar gândindu ma la ei și la faptul că ei sunt familia mea.
Inevitabil ma gandesc și pe mai departe. Poate intr o zi o sa fim o familie în adevăratul sens al cuvântului. Poate Alina imi va purta și ea numele, poate am avea și copiii nostri, sânge din sângele meu sa fie purtat în pântecele femeii iubite. Dar până atunci i am promis că o luăm ușor, și ma voi tine de promisiune. Nu am de gând să o pierd iar, nu după ce abia am facut o sa ma ierte.
Am avut o lângă mine în tot acest timp, într un an de zile. Iar eu nu mi am putut da seama de ce ființă aveam lângă mine.
În tot acest timp scurt de când am venit aici după ei, ce i drept ca sa i iau înapoi și sa plecam, am ajuns sa ma îndrăgostesc de ea. Adevărul e ca încă de la început am fost atras de ea, de frumusețea ei, dar am negat totul ca ultimul prost.
Zambesc când o aud strigându mi numele și zâmbind. Dar cel mai mult ma bucura ceea ce tocmai am auzit de la ea.
-Ma îndrăgostesc de tine Thomas. Nu mi frânge și tu inima.
Drept răspuns, ma las ușor spre ea cât sa i pot șopti la ureche:
-Nu ți va mai răni nimeni inima. Nici măcar eu. Am de gând să o vindec. Te iubesc aproape orb. Orb de dragoste.
Cu astea fiind spuse îi aplic un sărut pe buzele dulci și ma îndepărtez de ea, intrând în baie.
Apa fierbinte imi uda întreg corpul și imi eliberează mintea de orice grijă și îndoială. Orice gând acum duce spre ea, spre femeia ce doarme dincolo. Spre femeia mea.
Oare daca i as cere sa ne întoarcem ar accepta? Oare daca ea ar vrea să rămână aici oare eu as putea?
La naiba! Bineînțeles ca aș putea. Până la urmă sunt polițist, pot oricând să mi schimb locul. Nu sunt rădăcinat undeva. Prin cate misiuni am fost, sunt cunoscut oriunde ma duc de poliție. Imi pot găsi un alt post la oricare secție de poliție de oriunde.
Și acum imi aduc aminte ziua în care am cunoscut o prima dată pe Alina. Eram intr-o zi de patrulare la aeroport, misiunea din acea zi era să descoperim traficul de droguri ce se presupunea ca era raporta la aeroport. În grabă m am lovit accidental de ea. Chiar și pentru acele câteva secunde cât a durat conexiunea noastră vizuală m a încântat, am schițat un zâmbet și am plecat. Peste câteva zile urma să o revad intr un spital. Din vorba în vorba am aflat că era însărcinată, și pe parcurs am aflat ceea ce se întâmplase.
Pentru început am fost prieteni și m am bucurat ca mi a acceptat ajutorul în timpul sarcinii. Apoi, am devenit un prost, pentru ca nu știam cum sa ma comport în acea situație nouă.
Gândindu ma la ea simt două maini ce ma mangaie ușor pe spate, fapt ce ma face sa ii gem numele. Pentru câteva secunde cred ca e o iluzie a minții mele, dar după ce îi aud râsul ma trezesc la realitate.
Ma intorc cu fața la ea și zeița mea cu trupul dezgolit ce era udat de apă, ma ia în brațe înconjurându ma.
Se ridică pe vârfuri și imi șoptește suav la ureche "Puteai sa ma trezești, nu credeam ca ti place atât de mult dusul singur".
La rândul meu ma aplec pentru a o face pe ea sa revină la poziția inițială.
Eu: Am zis sa te las sa dormi cu Lucas în brațe intr un loc mai confortabil.
Alina: Era mult mai confortabil dacă erai și tu cu noi tati.
Cuvântul ala. Atât mi a trebuit să aud ca să innebunesc. Mi am zdrobit buzele de ale ei intr un sărut flamand și pasional. Lipind o tot mai mult de mine o aud gemand, iar acest lucru a fost punctul în care am cedat.
O sărut atât de flamand, flamand de ea, imi bag mâna stângă în părul ei și cu cealaltă mână îi mângâi întreg corpul. Pentru moment îi las buzele în pace și îi atac gâtul cu aceeași pofta.
***
Aflat încă în cabina de dus rămân sprijinit de ușa cabinei și o privesc. Prosopul acela ce abia îi acoperă corpul ei divin imi oferă o priveliște minunata la picioarele ei lungi. Urcând cu privirea ma opresc câteva secunde privindu i pieptul mult mai plin de când alăptează. Tot urcând cu privirea dau de acele bucle aurii minunate. Consider ca am vazut destul ma îndrept spre ea ca un prădător.
Ma poziționez în spatele ei și o cuprind în brațe alintandu i astfel gâtul. Îi aud gemetele și își lasa capul pe o parte, oferindu mi astfel mai mult acces la acea parte a gâtul.
Mâinile mele ce sunt acum pe talia ei o aduc mai aproape de mine, astfel corpurile ne sunt unite.
Își ridică mâinile pentru a imi prinde gâtul în asa fel încât să fiu mult mai aproape de gâtul ei, pe care îl de orez din plin.
Alina: Te vreau Thomas. Te vreau o viață întreaga alături de mine
Își lasa capul pe spate și geme, atât de tare încât îmi pierd controlul.
Eu: Te iubesc Alina Smith. Te iubesc aproape orb. Iti aparțin în totalitate
Zambeste. Zambeste sincer și draceste. Ceea ce ma încântă și mai mult.
Când intr un final termin cu gâtul ei, ma urc până la ureche unde o musc ușor de lob.
Următorul geamat al ei imi pune punct. Asa ca o întorc cu fața spre mine și îi posed gura până ajung să o posed în totalitate.
****
Îl iau pe Lucas și iesim din camera pentru a pregăti micul dejun. Ajuns în living ma opresc brusc când ma gandesc ca mai bine ar fi să luăm micul dejun în oraș. Ma intorc în camera vrând să i zic schimbarea de plan dar ma opresc în momentul în care o văd.
Poarta un tricou de al meu, niște blugi scurți albi, de aceeași culoare cu tricoul. Arată divin femeia mea!
Eu: Arati divin iubito!
Zambeste și vine spre mine sarutandu ma scurt pe buze.
Alina: Arat divin pentru ca ma simt divin. Te iubesc Thomas Moore!
A zis o. Chiar mi a zis o. Iar eu rămân ca tâmpitul cu zambetul ala amorezat pe față.
Eu: Mai zi odată
Alina: Te iubesc Thomas Moore
Eu: Încă odată!
Alina: Te iubesc. Te iubesc Thomas Moore. Te. Iubesc. Pe tine te iubesc
Ma uit la ea și pur și simplu îi privesc fericirea de pe chip, ochii strălucind.
Imi lipesc fruntea de a ei și îi spun:
- Și eu te iubesc Alina Smith. Nu ai idee cât mi am dorit să spui asta. Te iubesc
Alina: Tu nu ai idee cât de fericită ma faci si cât de mult ma vindeci. Iti multumesc pentru ca nu ai renunțat. Pentru ca mi ai dovedit cât de mult însemn eu pentru tine
Eu: Crede ma iubito. Nu ti pot spune cât insemni tu pentru mine. Esti a mea!
Alina: Și mereu imi doresc să fiu a ta!
Eu: Hai sa plecam de aici. Ne putem intoarce în Londra sau putem pleca oriunde vrei. Doar hai sa plecam undeva unde putem fi noi.
Alina: Da! Hai sa plecam. Imediat ce se vor întoarce Jess și Matt plecam.
Eu: Da chiar asa, astia doi unde sunt?
Alina: În luna de miere. Maldive. Am vorbit adineauri cu Jess. Sunt bine. Era super fericită când a aflat de noi doi.
Eu: Ma bucur. Atunci asa facem. Imediat ce se intorc ei, vom pleca. Oriunde vrei tu iubito!
Alina: În Europa. Oriunde în Europa
Imi lipesc fruntea de a ei și înainte de a o saruta îi mai spun încă odată cât de mult o iubesc.

A Mea 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum