Alina pov.
Eu: Evans...
Nick: Nu ai de gând să zici nimic Smith?
Eu: Ce cauti aici?!
Nick: Ce cauti tu aici?! Înapoi în New York?! De ce te ai întors?!
Eu: Cum de ce?! E nunta surorii mele! Bineînțeles ca vin la nunta surorii mele
Nick: Atunci de ce nu ai venit și la înmormântarea lui taică'tu?! La el de ce nu ai venit?
Eu: Nu e treaba ta, e fix viața mea și fac ce vreau eu cu ea!
Nick: Cine sunt Lucas și Thomas?!
Eu: Nu te interesează pe tine!
Nick: De ce nu ?!
Eu: Fiindcă numai faci parte din viața mea! Tu esti trecutul meu Evans!
Tace. Doar tace. Se pare că aceste cuvinte l au durut și chiar l au lovit.
Eu: Hai să mergem mirilor
Mă întorc cu spatele și dau să plec alături de Jess și Matt atunci când cei doi vin lângă mine. Vrând să plec sunt oprită când sunt prinsă de braț și întoarsă cu fața la el.
Eu: Ce vrei Evans?! Ce mai vrei acum?!
Nick: Unde ai fost până acum? Unde pleci acum? Unde mai pleci?!
Eu: Nu te interesează Evans! Acum am viața mea si vreau sa ma lasi în pace!
Zic cu o răutate atât în glas cât și în privire. Urasc când sunt interogată, iar Evans ar fi trebuit să știe asta foarte bine.
Imi trag mâna și dispar cât mai repede de acolo. Grăbesc pasul înaintea celor doi și ajung prima la masina.
Intr un final când ajung și ei o aud pe Jess zicând:
Jess: Hei, esti bine?
Eu: Nu. Nu sunt bine deloc. Cu ce drept ma trage el pe mine la răspundere și e curios de viata mea de acum? Ar fi trebuit să știe cât de mult urasc eu să fiu interogată. Dar nu, el preferă să facă pe șeful cu mine și își permite să ma întrebe tot ce fac eu în viața mea. Nici nu ar trebui să mai întrebe, numai face parte din viața mea si nu ar trebui să l mai intereseze pe el ce fac eu acum.
Matt: Totuși, pe de o parte are și el dreptate. Ai plecat din viața lui, ai plecat pur și simplu și până la urmă e fostul tau. E normal sa întrebe dacă ți ai refăcut sau nu viața, din moment ce numai știe nimic de tine.
Eu: Oare de ce am plecat?! De bine ce mi era?! Nu! Nimeni nu pleacă de unde se simte iubit și dorit! Eu am plecat din viața lui din cauza faptului că m a înșelat! Am plecat din viața lui Evans pentru ca nu ma mai simțeam bine în ea! Nu mai eram dorită și iubita acolo! De asta am plecat! El m a făcut să plec!
Evans: Așa deci, eu te am făcut să pleci?!
Îl vedem pe Evans venind nervos spre noi și cu siguranță a auzit tot și la cum îl cunosc eu pe Evans, acum e acel Evans care vorbeste cu orgoliul rănit.
Eu: Da! Tu m ai facut să plec! Tu m ai înșelat! Nu ma mai simțeam iubita și dorită lângă tine Evans! Ți am zis de nenumărate ori ca daca ma înșeli și te prind s a terminat! Stii prea bine asta!
Evans: Și de câte ori ți am zis ca mi pare rau? De câte ori am gresit și am încercat să mi repar greșelile?! De câte ori ți am zis ca te iubesc și ți am și demonstrat asta?! Stii prea bine ca te am iubit mai presus de tot Smith!
Eu: M ai iubit! Bine zis. Ca daca nu încetai să o faci nu se ajungea aici.
Evans: Deci eu sunt singurul vinovat?!
Eu: Tu esti cel mai mare vinovat! Tu m ai distrus primul!
Ne uitam unul la altul fără să mai zica niciunul dintre noi nimic. Tacem și doar ne privim, iar privirile noastre vorbesc de la sine, vorbesc cu atâta ura, ura ce a înlocuit iubirea de altădată.
Ma intorc si acum sunt cu spatele la el.
***
Eu: Iartă ma Jess! De câte ori vrei sa ti o mai zic?! Chiar imi pare rau!
Jess: Las o asa Alina Smith...
Offf..la naiba cu mine! La naiba cu Evans! La naiba cu cearta noastră! La naiba cu absolut tot! I am distrus ziua nunții lui Jess. Nu mi o voi ierta niciodată.
Eu: Jess...
Nu zice nimic si se întoarce cu spatele la mine. Oftez încă o dată si decid că trebuie să repar neapărat asta, asa ca stiu și ce am de făcut pentru asta.
Ma duc în camera mea unde îl văd pe Thomas jucându se cu Lucas.
De îndată ce ma vede, Thomas îl ia în brațe pe Lucas si vine spre mine.
Thomas: Esti bine?
Dau din cap în semn negativ iar el ma intreaba ce s a întâmplat.
Eu: Am dat de Evans...si ne am certat...chiar după cununia civilă..si Jess e supărată pe mine pentru ca i am distrus nunta...chiar și eu aș fi supărată pe mine daca eram in locul ei.
Zic si las capul în jos iar Thomas imi prinde bărbia ușor, cu două degete și imi ridică privirea astfel încât să i zăresc ochii.
Thomas: Totul va fi bine. Se va rezolva. Sigur vei gasi tu o cale să o împaci
Eu: Da, dar totuși sunt o soră oribilă..
Thomas: Ba nu. Cu siguranță esti o soră minunata, chiar dacă mai greșești. Dar esti minunata. Tu ca femeie esti minunata Alina Smith.
Zice si imi zambeste, făcându ma si pe mine să zambesc, măcar puțin.
Eu: Mi aș fi dorit să fi acest Thomas și până acum..as fi avut si eu un sprijin...
Thomas: Stiu, și imi pare rau. O să mi îndrept greseala. Promit
Zice si ma pupa părintește pe frunte.
Eu: Am nevoie de tine Thomas Moore
Thomas: Sunt aici, și mereu voi fi. Sunt lângă tine Alina Smith
Pentru câteva secunde ne uitam în ochii celuilalt, ca mai apoi să se apropie de mine, semn ca vrea să ma sărute, ceea ce se și întâmplă. Imi atinge ușor buzele și ma sărută la început ușor timid, iar după ce îi răspund la sărut îl adâncește și îl transformă intr unul pasional.
Mmm..ce bine mai săruți Thomas Moore. Imi place cum ma săruți.
Încheie acest moment frumos, din păcate, după ce Lucas scoate niște zgomote de fericire, tipic bebelușilor.
Eu: Vreau sa ma faci bine Thomas Moore. Vreau ca tu sa ma vindeci
Thomas: Te voi vindeca de orice rană provocată de Evans.
Îi zambesc iar el ma pupa pe obraz.
Eu: Ma ajuți sa o fac pe Jess sa ma ierte?
Thomas: Cu siguranță. Ai un plan?
Eu: Da. Ce zici daca mergem sa luăm un tort, baloane ceva, ca sa petrecem între noi? Măcar atât sa fac pentru ea
Thomas: Ai idei bune. Imi place. Atunci facem asa ca tine Alina Smith
Eu: Atunci hai sa mergem
Thomas: Și cu Lucas ce facem?
Eu: Îl luăm cu noi
Zambete și ma sărută scurt pe buze, ca mai apoi sa l ia pe Lucas și sa l schimbe, făcându mi și mie semn sa fac același lucru.
****
Suntem in magazin de mai bine de jumătate de ora și am reusit sa luăm tortul, confetti la tuburi și ceva de băut. Ma uit pe rafturi după ce mai putem lua.
Thomas: Ce am mai putea lua?
Ma intorc când îl aud pe Thomas adresându mi aceasta întrebare. Ma uit la el și imaginea din fața mea ma bucura. Thomas ține caruciorul de cumpărături cu o mână, iar cu cealaltă pe Lucas. Nu ma pot abtine când vad o asa imagine și ma duc spre el, sarutandu l scurt pe buze. Imi răspunde rapid la sărut, dar tot scurt rămâne.
Thomas: Pentru ce a fost asta?
Eu: Nu ti a plăcut?
Thomas: Ba da
Zice si ma sărută și el scurt pe buze.
Eu: Mi a plăcut imaginea de adineauri, cu tine si Lucas. Nu m am putut abtine si mna..
Thomas: Să nu te mai abți
Zambesc si ii raspund rapid un "bine".
Thomas: Deci?
Eu: Deci ce ?
Thomas: Ce mai luăm?
Eu: Pai, ar trebui să mai luăm și niște scutece pentru Lucas.
Thomas: Bine. Și altceva pentru miri?
Eu: Am putea lua baloane, dar nu stiu de care
Thomas: Ce zici de niște baloane simple? Luăm mai multe și le punem laolaltă
Eu: Buna idee. Atunci facem asa
Thomas: Atunci acolo mergem.
***
Imediat după ce am terminat cumpărăturile, ne am întors acasă și intram cu grijă în living. Cu aceeași grija ne îndreptăm spre camera pentru a lăsa lucrurile și a pregăti totul.
Imediat ce intram în camera Thomas lasă rapid lucrurile pe pat, îl ia pe Lucas din brațele mele și îl pune în patutul lui, ca mai apoi sa se îndrepte spre mine.
Ma uit la el neștiind ce are de gând dar rămân nemișcată sa vad ce vrea să facă. Se apropie tot mai mult de mine si ma lipește de usa si ma sărută, răspunzându i rapid la sărut.
Rupe sărutul, ceea ce mie nu mi convine și fac fățuca supărată, ceea ce pe Thomas îl amuză.
Thomas: Ce e?
Eu: Mi a plăcut sărutul. De ce l ai rupt?
Thomas: Pentru ca avem treaba. Și pentru a ti multumi ca imi dai o șansă
****
Fericită ca planul a mers și am împăcat o pe Jess și suntem bine din nou, ma intorc în camera și vad ca Lucas doarme, tocmai ce l a adormit Thomas.
Când ma vede vine spre mine imediat ce îl pune cu grijă pe Lucas în pătut.
Imi deschid brațele și vine luandu ma în brațe, și ma ține strâns acolo.
Thomas: Te iubesc Alina Smith
Imi șoptește suav si isi scufunda capul în scobitura gâtului meu, mirosindu mi prezența.
Mi e atât de bine în brațele tale Thomas Moore. Dar mi e greu sa nu ma gandesc la Evans, știind ca va face mereu parte din viața mea pentru ca e tatăl lui Lucas.
Eu: Promite mi ca nu ma vei mai lăsa singura și de acum încolo.
Thomas: Promit. Îți promit
CITEȘTI
A Mea 2
Teen FictionDupa un an, cei doi ajung să se reîntâlnească. Dar de data asta schimbati radicali. Ea mamă, iar el încă un zombie. Deși a trecut un an, Evans nu poate și nu vrea să și uite marea dragoste. O vede peste tot și în orice femeie, o caută în toate si...