1.Bölüm "Vindemiatrix"

76 36 110
                                    


Merhabalar...

Gelmemeye Giden Kız geldii 

Yeni kitabın ilk bölümü ile geldii

Bu gün Dicle ile Vindemiatrix' in tanışmasını  okuyacaksınızz

Fazla uzatmadan İlk bölüme geçiyorems sonda görüşürzz

..................................................

 VİNDEMİATRİX

"Aramızdaki ayna bir cam kadar şeffaf ve inceydi ama bir duvar kadar da kalındı ."

  -Tamam anne geliyorumm!!

Okula geç kalmak istemiyordum hızla üstümü giyinip kapının önüne indim arabayla bekleyen babamın yanına gidip hızla arabaya bindim. Derslerin başlamasına 25 dakika vardı , araba ile gidişim 17-20 dakika sürüyordu , sabahın  erken saatleri olması geçeceğimiz yollardaki  arabaların tek tük olması demekti caddelerin ve sokakların hız sınırları hafızamda kaydedilmiş şekilde duruyordu hemen tüm sokakları ve hız sınırlarını gözden geçirdim en yavaş 20 dakikada gidebiliyorsam  20 dakikayı baz alacaktım ... hepsi bize artı 7 dakika kazandıracaktı şuan 4 dakika geçtiğine göre evet yetişebilecektim.

-Geç kalmıyoruz değil mi kızım ?

-Aksine baba 8-9 dakikaya oradayız .

-Harika !

Tahmin ettiklerim tamimiyle doğruydu 9 dakika sonra okulun kapısındaydık . Babamın yanağına bir buse kondurdum ve arabadan indim . Sallana sallana okul bahçesinden geçiyordum ki lanet olası çamura basana kadar . Çamura bir dizi lanet okuduktan sonra sınıfa çıktım .

-Dicle ayakkabıların sınıfı mahvediyor !!

-Iy Dicle temizle orayı bezle!

-Yala yala klsdfjlsdjgl

-Mlşskfsdkfgsdk

Çantamı hırsla sıraya koydum . Hızla açıp 20 Bin fersah derinlerde ki ıslak mendili aramaya koyuldum . O sırada matematik hocası kapıya dikilmiş bir şekilde burnundan soluyarak çamura bakıyordu.

-Kim yaptı bunu !!!

-Dicle

-Dicle 

-Dicle yaptı hocam

-Temizle dedik dinlemedi ki 

-Dicle sen mi yaptın?!

-Evet hocam aslında tam da ça.....

Tam kendimi izah edecekken sözümü kesip konuşmaya başladı .

-Birde pişmiş pişmiş evet hocam mı diyorsun evinde de böyle misin Dicle ! Annen izin veriyor mu ? Hemen temizle burayı !

Hep böyle olurdu , kendimi izah etmeye çalışsam da beceremezdim . Kimse izin vermezdi ki buna . Laflarım hep ağzıma tıkılırdı .

Ben bu Dünya ' ya susmak ve konuşanları dinlemek için gelmiştim . Onlar sahnede parlarken ben en köşe tarafta ışığın gelmediği , sahnenin görünmediği yerde sessizce beklemek için gelmiştim.

-Peki hocam. 

Islak mendili bulup hıza ileriye doğru ilerledim . Eğilip yerleri temizledim . Tam kalkıyordum ki Sinan ' ın adımı seslenişi ile ona döndüm pişmiş bir kelle gibi sırıtarak elindeki meyve suyunu yere döküyordu .

-Buraya da bir el at sana zahmet !

-Hayır !

-Hocam meyve suyum döküldü , Dicle hazır yapıyorken burayı da silse ?

YANSIMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin