2.Bölüm "Yansıma Evren"

64 35 28
                                    

  -Şimdi baştan başlayalım... Ben Vindemiatrix Alnair kısaca Vi senin 3 yıldır yansımanın ve her şeyi anlatacağım ...

-Hahaha delirdim .. hatta en temizinden!

-Dicle otur şu aynanın önüne ve anlatacaklarımı dinle !

-Oturayım da beni öldür değil mi !

-Hayır salak ! ayakta durmaktan yoruldum sadece !

-Ha tamam.

Halen bir ayna ile konuştuğumun şoku altındaydım . Ama varlığını hissetmek ona olan inancımı pekiştiriyordu , dediğini yaptım . Hızla yere oturdum bu sefer emri ben verdim .

-Anlat !

-İnandın yani bana ?

-Halen deli olduğum şüphesin deyimde neyse , evet anlat nesin , neyin nesisin?

-Tamam adımı öğrendin...

-Agucuk bugucuk şeyler dedin onlar adınsa eğer gramı bile aklımda değil!

Elini kafasına vurdu " İşimiz var bununla" dercesine.

-Agucuk bugucuk değil Vindemiatrix Alnair ! kısaca Vi!!

-Anladım ... Vi ...

-Hah şöyle şimdi sana kimin ve neyim anlatacağım Lena iyi dinle!

Kafamı onaylarcasına yukarı aşağı salladım.

-Ben Vi Yansıma Dünya'da yaşıyorum yani sana göre aynanın öbür tarafında . Burası sizin Dünyanızdan biraz farklı . Burada biz Taht ile yönetiliriz . Taht' ın emirlerine uyarız . Sizin cumhurbaşkanınız gibi sadece Taht ülkeyi değil tüm Yansıma Dünya'sını yönetir ve o sonsuz tek yöneticidir.

-Taht mı ?

-Evet

-Devam ediyorum . Bu Dünyada ki insanlara yansımalar denir bizim sizden gram farkımız yok . Sadece yaşayış biçimlerimiz farklı . Ben eskiden erkektim ve 87 yaşındayım ama vücudum 17 yaşındaki bir yansımanın görüntüsünde durmuş vücudumun 17 yaşındaki bir yansımanın ... yada ... insanın işleyişinden farkı yoktu .

-Nasıl 87?

-Bak Yansıma Dünyası sayılara bakmaz yada geçen yıllara Taht bizi yanına çağırır ve bize hangi yaşta kalmak istediğimizi sorar biz sonsuz ömrü olan canlılarız Lena . Ve ben 17 demiştim . Ama Yansıma Dünya'da var olalı 87 yıl oluyor . Lena Taht'ın çok katı olan bir kaç kuralı vardır . Onları çiğneyenler cezalandırılır . Görünüşleri onlardan alınır , isimleri değiştirilir . Biz isimlerimizi yıldızlardan alırız , görünüşleri uzun siyah rutubet kokan şekilsiz bir şeye dönüşür yaklaşık 1 hafta boyunca o şekilde Dünyada barınırlar 1 haftanın sonunda Tanht onları yanına çağırır ve cezalandırılacakları süreyi söyler ve ceza adasına yollar ... ceza adası korkunç bir yer Lena diğer cezalıların kaldığı yan yana olan simsiyah odalarda olurlar ve odada bir yatak ve ayna olur , .mahkumların cezası sizin Dünyanızdan herhangi bir insanın yansıması olmaktır .... ve bende onlardanım. Buradan kurtulmak istiyorum Lena . Sana ihtiyacım var ... Her mahkumun ceza süresi farklıdır . Yaptıkları cezaya göre yansıma adasında kaldıkları yıllarda değişir .

-E sende çıkacağın günü bekle Vi.

-Ben ömür boyu , sonsuza kadar cezalandırılacaklar arasındayım Lena.

Dedi sıkkınca , utanırcasına.

-Ama neden Vi ? Sonsuza kadar cezalandırılacak ne yaptın ?

-B-bunu söyleyemem Lena .

-Neden Vi ?

-Ben bunu daha kendime bile açıklamaya utanırken sana açıklamak benim için işkenceden farksız olurdu.

-Ama neden anlatırsan asıl rahatlamaz mısın ?

-Hayır Lena ...

Bazı anlar vardır , kendine bile açıklayamazsın

Bazı anlar vardır Lena , birine anlatsan da çare bulamayacağın...

Anlatamayacağın...

Bazı anlar vardır açıklamaya çalışırken adeta tekrar yaşadığın acısını o anda hissettiğin...

Hayır Lena anlatmaya ben bile hazır değilim..

-Peki Vi nasıl istersen...

-Devam ediyorum, Benimde görüntüm alındı Lena . Ve adım yeni bir ad verildi "Castor" . Normalde adım Vindeiatrix Alnair Güçlülüğü zor zamanlar ve şansı ifade ediyor . Taht tarafından verilen yeni adımsa...

Uzun bir süre sessiz kaldı .

-Evet Vi?

-Boşver bu günlük yeter Lena delirmeni istemeyiz değil mi ?

-Peki yarın devam edersin değim mi Vi ?

-Tabi ki Lena . Ve galiba benim varlığımı kabullendin ha ?

-Sana varlığımı kanıtlayacağım demiştin ... Nasıl yapabilirsin ?

-Rüyaların Lena ... rüyaların ... uyuduğunda çok azda olsa aynada beni göreceksin ... yansımanı ...o zaman inanacaksın bana Lena .

-Peki Vi gitsem iyi olur .

-Görüşürüz Dicle ...

Hızla kalktım yerden . Kaç saattir oturduğumu bilmiyordum ama uzuvlarımda ki ağrılar aradan saatler geçtiğini bas bas bağırıyordu . Buluşma için çok geç olduğunu varsayarak telefonuma yöneldim , Merve'den 26 arama 17 mesaj vardı hepsini yok sayarak alt kata indim . Karnımda filler halay çekiyordu .

....................................................

Hellööwwww

Bne geldiğğğğ

Bölüm biraz kısa oldu 700 kelime civarı af buyrun

Vi kalp ben bu arada hani kjlfgdfg

Yansıma Evren hakkında düşüncelerinizi alayımmm

EH bne artık kaçarss

İyi Gecelerrr

Gelmemeye Giden Kız

YANSIMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin