Hellöww
Bu gün mutluyum eheh Çığlık 224 okunmaya ulaştı küçük bir sayı ama büyümek istiyorsak bu sayı bile çok önemli darısı YANSIMAM'a
Az önce çay demlerken göz kapağıma su sıçratarak yaktım kaçıncı level XCWHCHWDJKCH
Neyse Bölüme geçeyim fazla boş yaptım sonda buluşmayı unutmayın...
..............................................................................
"İnandım Vi..."
................................................................................
"-Sesime gel Lena
-Hadi Lena
-Daha hızlı koş Lena
-Koş Lena , sesime gel
Büyük bir evde durmadan koşuyordum. Bana seslenen biri vardı , bir kız . Durmadan adımı sayıklıyor sesine gitmemi istiyor . Kim bilmiyorum ama içerlerde bir yerlerde tanıyorum . Her bir hücreme kadar onu hissediyorum , onu tanımak istiyorum ...
Deli gibi aranırken seslenmekten asla vazgeçmiyor sorularıma cevap vermiyor ...
-Kimsin sen ?
-Sesime gel Lena!
-Beni nereden tanıyorsun Allah Aşkına söyle!
-Buraya gel Lena sesime gel , buradayım !
Her seferinde sorularımı yanıtsız bırakıyordu , ona olan merakım artıyordu . Tüm evi gezdim ve en sonunda çatı katındaki odaya koştum kapısını hızla açtım . Tepedeki yuvarlak camdan içeriye ışık süzüyordu ve bu azda olsa odayı aydınlatmaya yetiyordu oda kısmen karanlıktı ve içeride bir ayna vardı . Ve aynada da yansımam , yere oturmuş dizlerini kendine çekmiş , kafasını da dizlerine gömmüştü . Ben kapıyı açınca kafasını kaldırdı.
-Sonunda geldin Lena. Bendim Vi..."
Sabah sabah gördüğüm bu saçma rüyaya anlam vermeye çalışırken dün Vi'nin dedikleri aklıma geldi. Rüyalarıma girecekti... Hızla yataktan kalkıp aynama yöneldim . Yansımama aynı benim gibi hareket ediyordu . Dün olanların rüya olmamasını umarak konuştum.
-Vi?
Neyse ki gerçekti...
-Buradayım Lena.
-Rüyam . Rüyamda seni gördüm...
-Şimdi inandın yani ..
-İnandım Vi.
-Ah rüyana girebilmek için tüm bir gece uyumadım . Başım ağrıdan çatlayacaktı neredeyse...
-Özür dilerim Vi...
-Özüre gerek yok Lena . Tek derdim bana inanman. Ve saatin farkına varman!! Okul Lena OKUL!
-Dur ne !saat kaç Vi ?
Derken saate kaçamak bir bakış attım . Yetişebilirdim ama yetişmek için gebermek gerekirdi. Hızlıca formamı giydim. Ve Vi'ye veda edip evden çıktım .Bir yandan yürürken bir yandan da Ankara 'nın haritasını kafamda çiziyor okula en kısa kestirmeden nasıl ulaşırım planları yapıyordum. Tüm sokaklar ve caddeler gözümün önünden film şeridi gibi geçip gidiyordu ve evet ! Sarp sokak sadece 7 dakikada okuldayım . Ani bir şekilde sağa saptım ve canım çıkana kadar koştum . Dur ne ! Yol çalışması mı ? Kahretsin . Sarp sokak yol çalışması unutma ! .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANSIMAM
Fantasy"Aynanın karşısına geçiyorsunuz ve kendinize bakıyorsunuz. Hiç düşünmüş müydünüz ? Ya yansımanız canlıysa ? Ya yansımanız sizin odanızdaki , ofisinizdeki , evinizdeki , o aynaya hapsolmuş bir yansımaysa?" Ben Dicle Lena . 16 yaşında asosyal bir k...