4.Bölüm"Kardeşlerim"

51 26 6
                                    

Hellöww

Bayadır yoktum Yansımam'a çok bölüm istenmiş dedim atayımm

Bu arada Multimedya daki fotoğraf benim yayınlayacağım yeni kitabımdan bir bölüm .

2 Hafta sonra yayınlayacağım. Umarım seversiniz...

Fantastik sevenler sevecektir eminim...

Eh uzatmadan geçelim ama sizi minik bir bilgilendireyim

...............................................................................................................

Sipica: Terazi burcundadır bilime sanata ve öğrenmeye olan ilgiyi ifade eder.(kız yansıma)

Hyaden : İkizler burcundadır İçgüdü  ve sezileri ifade eder.(erkek yansıma)

Rigel: İkizler burcundadır şans ve mutluluğu simgeler.(erkek yansıma)

...............................................................................................................

"-Vi iyi biri miydi ? kötü biri mi ?"

.........................................................................

  -Saçmalama Vi lütfen hiç komik değildi.

-Evet öyleydi Dicle kabul et.

-Etmiyorum o kadar soğuktu ki espri anlayışın matematiğim gibi...

-Hayır hayır lütfen o kadar berbat olmasın n'olur yalan söylüyor ol Lena.

-Gıcıksın biliyor musun ?

-Tabi ki ne sandın . Bu arada artık uyan kahvaltı için gecikeceksin .

-Tamam peki aynada görüşürüz bey efendi.

-Tabi ki görüşeceğiz hanım efendi  . Kız olan yansımana önceden erkek olduğumu söylediğim için bey efendi demen büyük bir incelik bu arada..

-İncelik benim işim Vi .. görüşürüz.

Gülümsedi....

....................................................

 Yatağımda gözlerimi açtım artık Vi ile rüyalarımda konuşabiliyorduk çok yorgun oluyordu ama geceleri hücresinde çok sıkıldığını benimle konuşmanın eğlenceli olduğunu söylemişti . Reddetmek saçmalık olurdu .Yataktan kaktım aynama yöneldim.

-Tekrardan günaydın Vi!

-Günaydın Lena!

-Kahvaltıya ineyim annemler işe gitmiştir .

-Tamam...

Yarım saat süren kahvaltı faslından sonra çantamı toplayıp kütüphaneye gittim . Vi'nin verilen adı "Castor" un anlamını bulmaya çalışacaktım . Kütüphaneye vardım bir tahminim vardı . Vi;

"Biz isimlerimizi yıldızlardan alırız."demişti , sonra yıldızların sergiledikleri özellikleri olduğunu söylemişti . Taht Vi'ye büyük bir ihtimalle hatasını sergileyen bir yıldızın ismini vermişti . Kütüphaneye girdim ve bilgisayarların başına geçtim .

Castor nedir ? 

Arama sonuçlarında ilk siteye girdim uzun bir liste vardı ama aradığım site değildi yıldızların tarihçesini aramıyordum . Çıkıp ikinci siteye girdim yıldızları ve bulan  bilim insanlarını yazmışlardı oradan da çıktım . 15 dakika sonra tüm bir listenin sonuna gelmiştim son siteye de tıkladım ve zafer aradığım site aynen böyle olmalıydı hızlıca tüm isimleri okudum ve...

YANSIMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin