5.Bölüm"Seni özledim..."

42 23 4
                                    

Hellöww

Ben geldim sayın " sessizliğin sesi "nin zoru ile bölüm yazdırılıyorum dkjskfjasdlfjsdlkfsd çok istedi . 

Multi "Ceza Adası" nın bahçe kısmı.

Arkada Perdenin Ardındakiler - Beni Kendinden Kurtar çalıyor.

"Gülüşün özeldi,

Beni Kendinden kurtar..."

.....................................................................................

Vi ile rüyalarımda konuşmuyordum . Aslında istemezsem konuşamayacağımı öğrendim . Onunla konuşmak istemiyorum rüyamda bunu dile getirdiğimde adeta aramıza bir duvar örüyorum .

-Lena yalvarırım dinle lütfen . Lena Lena lütfen . Öyle demek istemedim Lena bir konuşalım ne olur.!

-Seninle konuşmak istemiyorum Vi.

Bana hüzünle baktı . Bacaklarından başlayarak yavaş yavaş siliniyordu . Gözünde ki gözyaşını görmüştüm ve bana,

-Seni özledim....

Dedi. Onu bende özlemiştim. Ama bana suçunu söylememesi ve beni menfaatleri için kullanması canımı acıtıyordu . Rüyamdan uyandım , Kalktım her ne kadar zorda olsa Vi'yi görmezden geliyordum . Üstümü giyinmek için odamdaki banyoma girdim . Vi ise sessizce benim odada dolanışımı izliyordu . Üstümü giyindim telefonumu şarjdan çıkaracaktım ki ben uyurken gelen mesajları gördüm . 

"Toprak kişisinden 4 mesaj."

Yazının üzerine tıkladım , mesajlarını okudum.

Toprak ( Sınıftan)

Toprak: Merhaba Lena

Toprak: Şey bu gün okula gidelim mi diyecektim.

Toprak: Öylesine hocalara soru sorarız

Ben mesajları okurken araya giren Vi ye döndüm.

-Hala mı küsüz Lena ? Ne olur adam akıllı konuşalım artık!

-Sanmıyorum Vi!

-Dur ! Dur ne!

-Ne?

-Benimle konuştun 2 gündür ne dersem diyeyim konuşmuyordun SANMIYORUM Vİ dedin ! Aman Allah'ım bu şey tarihe geçmeli!

-Abartma istersen!

-Yine konuştun !!

-Okula gidiyorum görüşürüz.

-Dur ne !

Vi'yi dinlemeden evden hızla çıktım . Annem babam işe gitmişlerdi . Toprak'a kısa bir mesaj çektim.

Dicle Lena: Geliyorum yoldayım , marketin önünde buluşalım.

Toprak: Gelmene sevindim tabi ki!

Telefonu çantamın içine attım . kısa bir süre sonra buluşacağımız marketin önündeydim , market Toprakların evine yakın olduğu için kısa sürede oda geldi.

-Merhaba fazla bekletmedim değil mi!

-Hayır hayır fazla beklemedim.

-Güzel, açıkçası geleceğini zannetmiyordum. Gelmene çok sevindim.

-Evden birine kızdım zaten kaçmaya yer arıyordum .

-Hım kime?

"Yansıma Dünyası'nda cezalı bir mahkum olan yansımama"

YANSIMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin