6.Bölüm"Spica ve Rigel"

35 17 5
                                    

Merhaba Arkadaşlar,

Duyurularımda da açıkladığım ve belirttiğim gibi YANSIMAM 2 kitap olacak,

Bu kitap bittiğinde 1-2 haftalık bir süreden sonra 2. Kitaba geçeceğim.

2.Kitabın ismi ve kapağı belirli ve şahsen benim çok hoşuma gidiyor 

Önce ki bölümde Lena Vi'yi affetmişti , kısa süreli bir Lena Vi' bölümünden sonra Vi'nin arkadaşları  Spica ve Rigel'in neden Ceza Ada'sına geldiğini öğreneceğiz.

Spica: Kız yansıma yaş 17

İsim özelliği: Terazi burcundadır , Öğrenme ve sanata olan ilgiyi ifade eder.

Rigel : Erkek yansıma yaş 17 

İsim özelliği: İkizler burcundadır , Şansı mutluluğu ifade eder.

Denep :Balık burcundadır , öğrenme isteğini ifade eder.

Hadi bölüme geçelim.

................................................................................................................................................................

Spica ve Rigel

................................................................................................................................................................

"-Seninle konuşmayı gerçekten özlemiştim Lena bana lütfen bir daha küsmek gibi bir hataya düşme . Ben....sana...alıştım . Ve alışkanlıklarımı bırakmada aşırı zorlanan bir yansımayım . 

-Ah Vi, seninle konuşmama gibi bir hataya bir daha düşmek gibi bir fikrim yok . Sen.. benim tek arkadaşımsın. Bilirsin benim bir arkadaş çevrem yok .

-Üzülme. dedi ve gülümsedi . Sonra ekledi.

-Ben varım.

Gülümsedim.. Vi vardı ve artık yalnız değildim . 

-Ayrıca güzelim artık uyusan mı ?  Benimle rüyanda konuştuğun günlerde aşırı yorgun oluyorsun biliyorsun bedenin uzanıyor ama ruhun ve bilincin aktif halde . Bugün de ruh gibi dolaşmanı istemem.

Güzelim mi? Sanırım yanaklarım birer kırmızı elma gibi olmuşlardır .

-Lena... Yüzün kızardı ... yine yorgana mı dolandın acaba? Sıcakladın hani?

Güzelim dedi.....

-Lena beni duyuyor musun?

Güzelim dedi....

-LENA!

-Hah! efendim ?

-Artık uyu diyorum . Hadi beni rüyandan çıkar ve rahatça uyu.

-Yorulmuyorum Vi,

Göz devirdi, 

-Hadi Lena,

"Seninle konuşmak istemiyorum Vi" dememi istiyordu . Bu sayede yavaşça rüyamdan silinecekti.

-Sen buradayken uyusam Vi,

-Rahatsız olmaz mısın?

-Hayır asla!

-Tamam rahat uyumanı isterim . Bir yatak oluştur yanına .

-Ne , Nasıl yani?

-Yatak oluştur dedim.

-Nasıl oluşturacağım Vi?

YANSIMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin