Yavaşça yatağımdan kalktım ve aynama doğru ilerlemeye başladım.
-Günaydın Vi!
-Günaydın Lena,
-Bugün rüyama gelmedin .
-Evet sen uyuyunca bizimkiler ile buluştuk hücremde değildim.
-Sizinkiler?
-Anlatmadım mı?
-Hayır.
-Spica, Rigel , Hyaden onlarlaydım . Bu yüzden gece gelemedim , özür dilerim Lena sıkılmış olmalısın.
Aynanın önüne oturdum . Ve konuşmaya devam ettim.
-Hem de nasıl! Vi ceza adasını anlatır mısın ve birde o adını saydığın kişileri.
-Tabi ki Lena. Bak burası adı üstünde ada ve bu adanın üstünde terk edilmiş gibi duran bir yapının içinde duruyoruz . Yan yana odalar var ve daha öncede dediğim gibi odada bir boy aynası ve yatak var. Dışarıda 500'ü aşkın görevli yansıma bekliyor kaçmamamız için. İçeride milyonlarca yansıma var Taht' ın kuralları katı biliyorsun her gün en az 10 yansıma daha bu adaya geliyor.
-Adada da mı benim görüntüm ile geziyorsun Vi?
-Evet Lena istersem dönüşüm geçirmiş halimde de gezebilirim ama etrafta şekli şemali belli olmayan rutubet kokan bir varlık olarak gezmektense senin görüntünde gezmek daha hoş.
Gülümsedim ve sordum;
-Peki arkadaşların?
-Spica , Rigel ve Hyaden onlar benim ceza almadan da Yansıma Dünya'dayken arkadaş olduğum yansımalar. Seninle konuşabileceğimi ve bunu Taht'ın fark etmeyeceğini bana Spica söyledi . Bu yüzden ona karşı içimde büyük bir minnettarlık taşıyorum. Aslında Spica çok zeki, naif , güzel bir kız yansımadır Dünyamızda en zekiler arasındadır Taht onu ceza adasına yollamayı hiç istememişti Spica gibi zeki birine her yerde ihtiyacı oluyordu. Ceza Adasına yasaklı olan bir kitabı okuduğu için girdi. Hala sorduğumuzda bir daha olsa bir daha yaparım diyor zeki olduğu kadar delide. Rigel ise buraya 25 yıl boyunca beklediği görev Hane Başına Düşen Kev İçeceği Miktarını Hesaplamak olunca adeta çıldırdı . Taht'a karşı geldi istemediğini belirtti böyle olunca da pat! burada. Bizim fikir belirtmeye yada isteklerimizi dile getirmemize hakkımız yok.
Dedi hüzünle.
-Görev? Kev İçeceği? Onlar ne Vi?
-Sana anlatmadığım çok şey var ha! Biz yansımalara sonsuz ömrü boyunca yapacağı işler verilir lakin bu işin verilme süresi aylar yada yıllar bile sürebilir. Rigel 25 yıl boyunca bekledi ve istediği iş gelmeyince ortalığı vaveylaya verdi. Kev içeceği ise sizin suyunuz gibidir Kev içeceğinden uzun süre içmezsek hastalanırız ve toparlanmamız oldukça zor olur.
-Anlıyorum..
-Hyaden ise Spica 'ya o kitabı okumasında yardım etti bu sayede ceza adasını boyladı.
-Yansıma Dünya'yı özledin mi Vindemiatrix?
-Oh bu garip oldu Vi' ye alışmıştım. Bu şey çok.. e.... resmi?
-Ha şey yani istersen söylemem!
-Yo, yok hayır aslında hoşuma gitti.
Gülmeye başladı .
-Orayı özledin mi?
-Aslına bakarsan ... hayır.
-Ciddi misin?
-Evet özlemedim.
-Ama ceza adasından kurtulmayı neden istiyorsun o zaman.
Daha şiddetli gülmeye başladı.
-Lena , hahaha unuttun mu buradan çıkabilirsem sizin Dünya'nıza gideceğim. Artık bir insan olarak yaşayacağım . Bende yaşlanacağım! Sevebileceğim! İstediğim şeyleri Taht kızar korkusu ile yapmayacağım!!
Karşımda adeta bir çocuk gibi seviniyordu. Yapmak istediği çok şey olduğu belliydi ama asıl istediği özgürlüktü..
-Acıkmış olmalısın Lena uyandığından beri bir şey yemedin hadi artık yemek ye açlıkta ölen bir yansımam olsun istemiyorum!
-Peki Vi !
Odamdan yavaş adımlarla çıktım.
__________________________________________
Nasılsınız?
Bu bölüm biraz kısa oldu, hatta baya kısa oldu.
Ama affedin işim başımdan aşkın!
Vindemiatrix'i yazmak gerçekten zevk veriyor . Onu yazmak eğlenceli ama bir an önce bu anlatım faslını geçip asıl maceralar yaşayacağımız 2. Kitaba geçmek istiyor canım.
Neyse ya ben kaçtım artık,
Gelmemeye Giden Kız
Namı Diğer
Lavinia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANSIMAM
Fantasy"Aynanın karşısına geçiyorsunuz ve kendinize bakıyorsunuz. Hiç düşünmüş müydünüz ? Ya yansımanız canlıysa ? Ya yansımanız sizin odanızdaki , ofisinizdeki , evinizdeki , o aynaya hapsolmuş bir yansımaysa?" Ben Dicle Lena . 16 yaşında asosyal bir k...