~Okyanustaki Poyraz~ -2

195 15 7
                                    

POYRAZ'IN AĞZINDAN :

Sabah başım zonklayarak doğruldum .Gözlerimi ovuşturdum yanımda yatan kıza baktım yine çok içmiştim anlaşılan kızın adını bile bilmiyordum .
Ege ve uzay en yakın iki sadık adamımdı küçüklüğümüz hep beraber geçmişti yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmez bizim. Her gecemiz bi başka olaydı yer altı dünyasında bana yan çizicek yada cesaret edebilicek kimse yoktu uyuşturucu işiyle uğraşıyoduk arada bizde uyuşturucu kullanırdık ama nadiren .Yurt dışına büyük sefkiyatlar falan işte bi kaç türkiyede,italyada,kanadada falan şirketlerimiz vardı türkiyede kalmayı tercih etmiştim burdan yönetiyodum şirketlerimi dün yeni bi gece kulübü satın almıştım ege ve uzaylada geceyi orda geçirdik sonu malum hepmiz çok içip bi kaç kızla geceyi geçirmiştik .

Ailemden bahsetmek gerekirse bi babam vardı anne ben 5 yaşındayken babamın dediğine göre intihar etmiş nedenini hep sorsamda bi türlü aradığım cevabı alamıyordum . Gerçi hoş babamdanda çok haz ettiğim söylenemez oda bu mafya işlerinde nam salmış bi isimdi oda her gece eve başka bi kadınla gelirdi 18 yaşıma kadar hep şait oldum hiç bi zaman benimle ilgilenmedi dadılar onlar bunlar tarafından büyütüldüm sevgisiz bi çocuktuk 18 yaşına gelincede evden ayrıldım zaten ege ve uzayında aileleriyle arası hiç bi zaman iyi olmadı bizde ayrı eve çıktık kendimize yeni bi düzen kurduk .

Yanımdaki esmer siyah saçlı adını bilmediğim kız bana sırnaşarak

;"dışarıda kahvaltı yapalım mı aşkım" itici itici kelimeleri uzata yaya yaya söyliyerek midemi alt üst etmişti gerçekten 1 gecelik ilişkiden sevgili olduğumuzu falanmı sanmıştı

Üstüme siyah tişörtü geçirdim altımada pantolonu
Kıza dönerek

Ben;" bak kızım dün tek gecelik bi ilişkiden senin gibi bi or****yla gerçekten ciddi düşünüp sevgili olduğumuzumu sandın toparlan giy üstünü ve evine git "

Kız sinirli bi şekilde off layarak ;"peki gidiyorum bari para ver "diyip yüzsüz bi şekilde

Elini açıp 5.000 tl bıraktım göz kırparak ;"bu yeterlidir heralde şimdi defol git "

Aşağı mutfağa indim buzlu bi viski doldurdum kendime başım hayla çatlıyodu viskimide alıp salona geçtim ege ve uzay iki kızla öylece yatıyolardı dürtükleyip

;"lan kalksanıza şu kızlarıda kaldırın gitsinler çok işimiz var bugün "

Ege ve uzay aynı ağızdan ;"tamam abi üstümüzü giyip çıkalım"

Bende o sırada bitmiş viskimi mutfak tezgahına bırakıp bi sigara yaktım sonrada uzay ben ve ege haşlanmış yumurta yiyip çıktık evden paltolarımızı alıp. Ben tam bir araba tutkunuydum özelliklede spor araba ama bugün spor arabaya ihtiyacımız yoktu çünki bahri denen itle depoda ufak bi işimiz vardı sonrada holdinge geçip yurt dışındaki evraklara göz gezdiricektim akşam ise yeni aldığım gece kulübüne geçerdik kenan biraz mırın kırın etmişti ama kimse bana hayır diyemez orayıda satın almıştım. Dün çok gergin ve sinirliydim çünki bahri denen iti yakalamaya uğraşıyoduk benden uzun yıllar kaçmıştı ama onu bulamıcağım delik yoktu oyüzden onunla yarım kalan işi bugün bitiricektim sonunda arabaya bindik şöföre depoya gidiceğimizi söyledim

O sırada aklıma dün bana çarpan kız geldi kızı dünden beri aklımdan çıkartamıyodum baş döndürücü bi cazibesi vardı bal köpüğü göz rengi siyahımsı hafif kavisli kaşları açık kahve saçları düz beline kadardı dudakları dolgun burnu küçük resmen bebeğe benziyodu . Dün egeye söylemiştim zaten o kızı bana bulmasını ama hayla bulamadı adınıda bilmiyorum keşke sorucak kadar vaktim olabilseydi .
~~~~~~~~~~~~~~
Depoya gelmiştik nihayet biraz uzaktı şile taraflarında . Arkamızdada 10 araba adamım vardı daha fazla adamım var yurt dışındada burdada aslında bu kadarla sınırlı değildi hızlı adımlarla egeyle uzaya kapıda beklemelerini söyledim içeri girdiğimde bahri denen şerefsizin sandalyede bağlı şekilde ağzı bantlı olduğunu gördüm depomda kimse bizi duyamazdı çünki dağın başındaydık öyleyse istediğim işkenceleri yapabilirdim önce ağzını açtım açmamla yalvarması bir oldu

Bahri;"lütfen yapma abi lütfen acı bana sana borçluyum biliyorum ama zaman ver söz ödicem en kısa sür-" süreden diyemeden yumruğumu attım ödicekti bedelini benden kaçmak neymiş göstericektim daha fazla yumruk attım sonra uzayı çağırdım işkenceden çok zevk alırdı ona bıraktım bu işi daha sonra uzay işini bitirince holdinge gelirdi . Bu şerefsizle elimi kirleticek halim yoktu o pis kanını ellerimde taşıyamazdım.
~~~~~~~~~~~~~~~
bizde egeyle arabaya binip şirkete gitmek için yola koyulduk ama gömleğimde çok kan vardı arabadaki yedek gömleklerimden birini alıp üstümü değiştirdim şirketteki işlerimiz evrak imzalamam falan bitincede uzay ege ben gece kulübüme gittik locaya oturduk oturmamızla garson bi kız geldi ben telefonumla ilgilenip viski istediğimi söyleyince telefondan başımı kaldırmamla baştan aşağı süzünce o kız olduğunu gördüm.

Milyoner mafya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin