YORUM YAPARSANIZ ÇOK SEVİNİRİM 💜
Poyraz asansörde üstüme gelmeye devam ederken ben minik adımlarla geriye gidiyodum. Adım atıcak yer bırakmadığında üstüme gelmemesi için tutucakken kafası omzuma düştü sızmıştı ayakta bile duramıyodu. Derin bi nefes alıp asansörün kapısı açılmasıyla tekrar poyrazın omzuna girip ve birazda dürtükleyip kendine gelmesi için uyardım ama hiç bi faydası olmamıştı bu ayı cüssesiyle nası taşıyabilirdim bi kol kası kafam kadardı. Onuda duvara yaslayıp düşmiceğinden emin olduktan sonra dış kapıya doğru gidip korumalardan yardım istemem gerekiyodu.
Ben;" poyrazı taşımama yardım edebilirmisiniz kendim taşıyamadım"
Onlarda hemen beni takip edip yukarı çıktık. Poyraz'ı omuzlayıp odasına taşıdık korumaya teşekkür edip gidebiliceğini söyledim. Poyrazı yatağına yatırıp üstünü örterken birden elimi tuttu ve nası olduğunu anlamadan öyle bi hızla yanına çektip sarıldı ki şaşırdım kendinde değildi biliyodum ama yinede çok kuvvetliydi kollarını çekmeye çalışırken üstümden başarısız oldum dürtükledim ölü gibiydi hiç bi tepki vermiyodu mırıldanarak kıpırdanma dediğini duydum. Burda yanında yatıcak halim yoktu elbette uyumasını bekleyip 10 dakikaya giderdim kendi odama o sırada gözlerimi dinlendirdim. Kokusu gerçekten rahatlatıcı bi etkiye sahipti....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Gözlerime perdeden sızan güneş ışınlarının vurması ile araladım. Üstümde ağır bişey tutuyordu sanki beni. Uykulu sersem kafamla yana baktığımda uyuyan poyrazla karşılaştım. Dün gece bırakmamıştı beni bende 10 dakika gözlerimi dinlendiriyim derken uyumuştum anlaşılan. Poyraz'ın kolların üstdümdeydi halâ kollarını tutup çekmeye çalıştım ama hayla koala gibi yapışmıştı daha doğrusu çok ağırdı ben uğraşırken poyraz gözlerini açmıştı elleriyle gözlerini ovalayıp kısık gözlerle bana doğru baktı hemen kolunu çekip ayağa kalktı
Poyraz;" ne işin var burda lan . Neden benim yatağımda yatıyosun"
Ben;" dün gece çok içmiştin egeyle uzayda öyle egeyle uzayı şöföre söyledim evlerine götürmesi için. Senide korumayla birlikte odana taşıdık ama beni bırakmadın yanına çektin dahada kurtulamadım zaten koala gibi sarmıştın napıyım"
Poyraz başını ovuşturarak anlaşılan başı ağrıyodu
Poyraz;" kendin yanımda yatmadığın ne malum"
Ben;" sen beni yatağına attığın orospulardan sandın sanırım. Ben öyle bi insan değilim "
Poyraz sinirli sinirli bakarak üstüme gelmeye başladı
Poyraz;" bana bak birdaha benimle böyle konuştuğunu görürsem dilini keserim anlıyomusun sen daha tanımıyosun kızım beni yaparım bunu emin ol şimdi defol !."
Ben sinirle odadan çıkıp. Hah ne sanıyodu bu kendini ego yığını beni sarıp sarmalayan kendisi. Salonda öylece bıraksaydımda boynu tutulsaydı insanlık bende. Sinirle içimden söylenirken aysel ablayla göz göze geldik aysel ablaya şirince gülümseyip . Yanına doğru gittim
Aysel abla;" günaydın kızım "
Ben;" günaydın aysel abla. Kahvaltıya yardım ediyim mi dicektim ama herşeyi hazırlamışsın ellerine sağlık"
Aysel abla;" afiyet olsun kızım . Poyraz bey kalkmadımı acaba daha "
Ben;" bilmiyorum ben üst kata lavaboya girmiştim. Birazdan uyanır heralde." Yalan söylemiştim poyrazın yanından geliyodum malesefki yalan söylemek zorundaydım yanlış anlaşılmak istemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milyoner mafya
ChickLitOkyanus poyrazsız olmaz , Poyrazsızda okyanus olmaz Okyanus ve poyraz aşkı, intikamlı bi aşk hikayesi. Lütfen hikayeme bir şans verin eminim beğeniceksiniz. İlk bölümler biraz kısa olabilir fakat 3 4 bölümden sonra uzun uzun yazmaya çalıştım. Umarım...