~Geri dönüş~ -10

100 6 0
                                    

Salih amcanın amcanın neden kilitlediğini merak ediyodum kalbim deli gibi çarparken. Bağırdım
;" salih amca neden kapıyı kilitledin "

Salih amca;" kızım kusura bakma ama yapamam poyraz sana yardım ettiğimi öğrenirse ikimizide öldürür yada sadece beni . Yardım edemem affet "

Salih amca telefonunun tuşlarına basıyodu seslerinden anladım.

Salih amca ;" alo poyraz oğlum okyanus diye birini buldum ormanda kaçmış sanırım"

Deli gibi bağırdım;" hayır salih amca yapma bunu verme beni o adama lütfen bari bırak gidiyim yardım etme sadece bırak kaçıyım"

Salih amca beni duymuyomuş gibi konuşmaya devam etti

Salih amca;" evet poyraz oğlum benim kulübeyi biliyosun zaten "

Salih amca tekrar lafa girdi;" tamam oğlum ben zaten kızı tuvalete kilitledim seni bekliyorum"

Ulan amca dedik yardım etti ne güzel dedik bağrımıza bastık kalleş çıktı inanılır gibi değil bu adamdan bu kadarmı korkuyodu herkes yahu. Bi insan gibi insanda yokmuydu beni kurtarıcak ah ah okyanus aklına ediyim senin ne diye güveniyosun ki direk kaç git bu psikopattan herkes korkuyo yalnız şuan ben bile korkmaya başlamıştım totom üç buçuk atmıyo değildi allahım sen beni kurtar bu adamın elinden kim bilir geldiğinde eve gittiğimizde neler neler yapıcaktı bana. Düşünmek bile istemiyodum sadece ağlıyodum sessizce yere çöktüm ve ecelimin gelmesini bekledim...

POYRAZ'DAN

Ormanda hayla aramaya devam ederken telefonum çaldı. Bilmediğim bi numaraydı açtım

Poyraz;" alo"

Konuşan salih amcaydı

Salih amca;" alo poyraz oğlum okyanus diye birini buldum ormanda kaçmış sanırım"

Arkadan gelen okyanusun sesiydi " hayır salih amca yapma bunu verme beni o adama lütfen bari bırak gidiyim yardım etme sadece bırak kaçıyım" diye bağırarak söyledi lan onu alınca o ses tellerini kesicektim benden kaçmanın cezasını çok ağır ödicekti .

Ben;" tamam salih amca saol aradığın için evet kulübeyi biliyorum. "

Salih amca ;" evet poyraz oğlum benim kulübeyi biliyosun zaten "

Ben;" kızı biyerde tut salih amca sakın kaçmasın"

Salih amca ;" tamam oğlum ben zaten kızı tuvalete kilitledim seni bekliyorum"

Ve telefonu kapatmıştım hızla adamlara kafamla işaret verip takip etmelerini söyledim fazla uzak değildi zaten. Aptal kız anca oraya kadar koşabilmişti anlaşılan.

15 dakika sonra

Kulübeye girmiştik . Salih amcaya teşekkür edip wc yi açıp okyanusu sırtıma attım

Okyanus ;" bırak beni yalvarırım ne istiyosun benden benimle ne gibi bi işin olabilir ki yalvarırım bırak"

Hiç umursamadım boşuna çenesini yoruyodu

Ben;" boşuna çeneni yormada sus yoksa ağzını bantlarım ayrıca bunun acısını eve gidince çok güzel çıkartıcam bence sen onları düşünerek yor o güzel kafanı "

Susmuştu ağlıyordu daha çok ağlardı daha hiç bişey yapmadığım halde ağlıyorsa yapıcaklarımdan sonra düşünemiyodum . Araba getirmişlerdi korumalar. Kızı arka koltuğa adete omzumdan fırlatıp kapıyı sertçe kapattım . Arabayı ben kullanmak istediğim için ön koltuğa geçtim yanımdada en sadık korumalarımdan selçuk vardı selçukta ne kadar sinirli olduğumu gördüğü için tam ağzını açıcaktı ki vazgeçti arabayı hızla sürdüm eve yaklaştığımızda korumaların demir kapıyı açmalarına bile müsade etmeden arabayla kapıyı parçalayıp girmiştim okyanusun ağzından şaşkın bir inleme çıkmıştı. Arabanın kapısını hızla açtım indim aynı hızla okyanusun kapısınıda açtım beliğinden tutup eve sürükledim .

Milyoner mafya Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin