Korkudan bir o yana bakıyordum, bir o yana. Çağan'a söylememiştim ama gerçekten fazlasıyla korkuyordum. Kim kostüm partilerinden korkardı ki? Sanırım sadece ben...
"A... Didem?" dedi arkamdaki bir ses. Kim olduğunu merak ederek arkamı döndüm. Gelen kişiyi tanıyamadım.
"Çıkaramadım."
"Ya Atlas ben. Tanımadın mı?"
"Tanımadım." dedim kafamı sallayarak.
"Ya ilkokulda birlikte okuldan kaçmıştık ya hani. Sonra öğretmen gelip bizi müdüre şikayet etmişti."
"Hee... Oyunbozan Atlas. Tanıdım şimdi." Biz konuşurken Çağan, bir bana bir Atlas'a bakıyordu.
"Bu arkadaş kim?" diye sordu Çağan'a bakarak ve Çağan'ı kastederek.
"Ark-" derken Çağan lafımı kesti.
"KOCASIYIM." dedi ben ona bakarak. Ne?! Ne saçmalıyordu?! Sonra Atlas'tan gözlerini kaçırarak bana baktı. Kendi gözlerimi Çağan'ın gözlerinden çekerek konuşmaya başladım.
"E... Evet. Eşim olur kendisi." dedim utanarak ve Atlas şok olmuştu. Sonra bize iyi eğlenceler dedikten sonra yanımızdan ayrıldı. Ardından hemen Çağan'a döndüm.
"Çağan ne saçmaladın ya?"
"Boş ver."
"Of Çağan ya. Ne alaka şimdi 'KOCASIYIM.' demen?"
"Salla."
"İlkokuldan arkadaşım kendisi. Hem bana yürüyor olsa bile ben kendimi korurum!"
"Hadi kalk." dedi masadan kalkarken. Ben şaşkınca bakarken belimi kavradı ve ayağa kalktık.
"Ne alaka Çağan? Ben dans etmeyi bilmem ki."
"Boş ver. Eğlenelim biraz ya." dedi. Yaklaşık 1 saat boyunca dans ettik ve çok eğlendik. Gerçekten o kadar çok eğlendik ki anlatamam.
(Aslında ben hiç eğlenmemiştim, sadece yalandan eğleniyordum.) Ardından masamıza oturduk ve masaya alkol getirdi garson. Ne alaka? Kostüm partisi değil, bardı sanki.
Çağan alkolü aldı ve tam bir yudum alacakken "İçme, bırak onu." der gibi baktım.
"Birazcık içsek ne olur ki?"
"İyi iç Çağan bana ne ki zaten." dedim gözlerimi kaçırarak. Ardından aldığı alkolü bırakmayıp içti. Partinin bitmesine 30 dakika kalmıştı ve sıkılmaktan patlamak üzereydim. Tam bir şeye dalmıştım ki biri arkamdan biri çok yüksek sesle bağırdı. Birdenbire irkildim ve yemin ederim nefes alamadım. Sonra yavaş yavaş nefes almaya başlayınca ağlamaya başladım. Çağan lavaboya gitmişti ve beni ağlarken görünce şok olmuştu.
"Ne oldu Didem?"
"Çağan lütfen gidelim, çok korkuyorum." dedim ve ayağa kalktım. Elimi tuttu ve birlikte dışarı çıktık. Çıkar çıkmaz da arabaya bindik.
"Arabayı ben kullanayım mı?" diye sordum. Çünkü beni dinlemeyip alkol içmişti!
"Olur." dedi ve arabadan inip şoför koltuğuna oturdum. Yola çıkar çıkmaz konuşmaya başladım.
"Çağan, bir şey sorabilir miyim?" dedim sinirle.
"Sor canım."
"Sana korktuğumu söylediğim halde neden 20 dakika yanımda değildin? Veya neredeydin? Ayrıca neden alk-" diye sorarken sözümü kesti.
"Teker teker sor."
"Tamam. 20 dakika boyunca neredeydin?"
"Astımım olduğu için nefes alamadım. Sen şimdi telaş yaparsın, diye düşündüm ve dışarı çıktım." cevabını verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hengame
Fantasy"Her şey düzelecek, değil mi?" Duraksadı ve dudaklarının arasından sadece üç kelime çıktı... "Elbet bir gün..."