5. rész

339 28 20
                                    

Elérkezett a nap, amikor megtartották az első terápiájukat. Ez volt az a szabály, amit talán a legjobban utáltak. Mindenhová elkísérik őket? Pff, kit érdekel? Lekorlátozzák őket a képességük használatával? Nem a legjobb, de túlélik. De az, hogy valami pszichomókus majd megpróbálja kiszedni belőlük, hogy miért végezték ott, ahol... Nem tudják csak békén hagyni őket inkább a roncs mentális egészségükkel együtt? Mindenkinek jobb lenne.

Természetesen a lehető legigazságosabb módon döntötték el, kinek kell először elmennie. Toga lestoppolta, hogy ő nem, Dabi pedig követte a példáját. Ugyan ő nem túl gyerekes, de semmi pénzért nem menne terápiára, hacsak nem kényszerítik. Tulajdonképpen... még akkor sem. Lehet, hogy mikor ő lesz a soros, inkább megöli magát. Hogy mivel, arról Dekunak fogalma sem volt. Talán addig piszkálja azt a karkötőt, ameddig az kisokkolja belőle a lelket is.

Lényeg, hogy felnőttekhez méltóan eldöntötték, hogy Deku kezd. Ennek ő persze nem különösebben örült, de végül valahogyan elfogadta. Tehetett volna mást, de nem érezte a késztetést hozzá.

Nem kellett sokáig ülnie a váróban, de egy örökkévalóságnak tűnt. Eresarhead végig ott volt mellette, le sem véve a szemét a fiúról. Továbbra sem bízott benne, és Deku nem hibáztatta. Ő sem bízott volna magában. Viszont így borzasztóan hosszúnak tűnt az a néhány perc. Az ujjaival játszott - amit Aizawa végigkövetett a tekintetével, lehet azt hitte, hogy titokban ninja, és mindjárt aktivál valamilyen jutsut -, és igyekezte stabilizálni a légzését. Elég ironikus lett volna pont a terápia előtt pánikrohamot kapnia.

- Midoriya-san? - hallotta meg végül a nevét, mire felpattant. Deku elmormolt egy hálaimát - bár nem hitte, hogy eljutott volna bárkihez is, de nem zavartatta magát -, majd biccentve egyet osztályfőnökének, inkább gyorsan bement a helyiségbe.

- Jó napot - köszönt illedelmesen, egy kisebb meghajlással kísérve.

- Ön tényleg gonosztevő? - kérdezte összezavarodva a nő.

- Valami olyasmi - mosolyodott el a fiú halványan.

- Hát rendben. Kérem foglaljon helyet, Midoriya-san - mutatott a két fotelre, amelyek egymással szemben voltak kihelyezve. Mivel nem emelte ki, hogy melyikbe kellene ülnie, úgy ítélte meg, hogy bármelyikbe lehet. A közelebbit választotta, az valahogy biztonságosabb terepnek tűnt.

- Megtenné, hogy Dekunak hív? - nézett rá, mikor sikeresen elhelyezkedett a fotelben. Lábait többé-kevésbé kinyújtotta, bokáinál összefűzve őket. Kezeit az ölébe ejtette, és feszengve igyekezett egyenes háttal ülni, anélkül, hogy hátradőlne.

- Ha ragaszkodik hozzá - felelte a nő, miközben ő is kényelmesen elhelyezkedett. - Szereti ezt a nevet? - kérdezte, mire Deku elgondolkodott, mégis mit felelhetne erre. Végül úgy döntött, hogy ez egy ártalmatlan kérdés.

- Az idő folyamán megkedveltem - biccentett egyet megerősítésképp. - Nem igazán szeretnék a múltamról beszélni - szögezte le a legelején.

- Rendben - mosolyodott el a nő halványan. - Beszéljünk a jelenről. Vagy arról sem szívesen beszél?

- Nem igazán - rázta meg a fejét Deku.

- Akkor miről beszél szívesen? - kérdezte a nő összefűzve ujjait ölében.

- Valamiről muszáj, ha jól sejtem - húzta el a száját. A pszichológus nem felelt, várta, hogy mit fog ebből kihozni Deku. - Hm, ma egész érdekeset álmodtam.

- Valóban? - vonta fel a fél szemöldökét a nő. - Elmeséli?

- Egy másik dimenzióban voltam - kezdett bele a fiú a teljesen kitalált történetbe, mert nincs az az isten, hogy ő majd elmeséli a tényleges álmát, ahol éppen hőst játszott. A tudatalattija nem igazán vette a lapot, hogy ő most már gonosztevő. - Ahol mindenki tudott repülni. Össze-vissza repdestek az emberek, néhányan neki is mentek az ablakoknak, mint valami hülye madarak. A madarak pedig a földön sétáltak és röhögtek rajtunk. Erősebbek voltunk náluk, de ők okosabbak voltak. Ezért most mi mentünk neki az ablakoknak, és ők nem adtak enni.

Rehabilitációs osztály (Villain Deku AU)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora