Erina pov
Setelah hampir 4 jam juga aku berlatih lagu kesukaan ku over the sky itu yakan wak .
Aku duduk didinding sementara menunggu syasya yang masih lagi berlatih lagu dirinya sendiri .
Memang tak boleh kalahkan syasya lah bab tarian ni , otak dia ada je idea pergerakkan yang menarik .
Kami sama sama bersorak jerit kuat sekuat kuatnya apa bila part yang agak menonjol mata tapi tetap menarik . Syasya syasya , untung sapa dapat kahwin dengan dia , suda pandai menari pandai masak , IQ tinggi , sporting . Tapi satu je yang aku tak suka dia punya gelak takleh buat bincang . When dia gelak aku sndiri pun gelak bila dengar
Skip kejap
Korang nak dengar ??? Kalau lah korang nak dengar taknak takpa . Boleh imagine cara lawak gelak orang mcm mana ni author tunjukkan perangai realiti syasya je lah huhuhuh real name dia sua 😂 sis promote kpop sis ni ahahhahaok done
Back to my story .
Hampir 4 jam aku disini tiba la nak masuk waktu senja . Kami semua menyiapkan diri untuk pulang . Orang lain semua dah balik tinggal aku dengan syasya je disini .
" Yah .. Syasya , dah nak malam ni , cepat la balik "
" Aku tak rasa nak balik la rina .. aku takut , aku takut nak jumpa siapa bakal suami aku . aku bukan apa , aku belum ready je kene kenal dari awal . Mula hidup baru .. yah im not ready .. im still younger "
" what ? U still younger ? Umur dah 20 sedar diri "
" yah ! Tak memahami langsung la kau "
" Takdalah , aku tak setuju kau kata kau younger . Diri dah tua nak kata muda "
" -,- "
" Its okey , kau balik je sya .. Mencuba untuk kenal lebih rapat . Mana tahu bole tersuka tanpa sengaja ? Kan ? Anak partner ayah kau mesti hensem . Tengok bapak suda dah hensem mesti anak pun hensem . Kau tu dah la cerewet bab muka dengan kekemasan orang . "
" Semestinya ! Aku taknak laki aku selekeh macam orang tak bayar hutang "
" Lol ...iyelah sya yang pasti kau bahagia . Now aku nak kita balik sekarang . Aku harap kau boleh buka minda kau luas luas fikir masa hadapan kau "
Aku syasya keluar bersama untuk pulang kerumah masing masing .
****
Tiba apartment milik aku , keadaan sunyi dan gelap gelita aku buka semuannya biar terang
Aku bersihkan diri siap semuanya aku kemaskan wajah aku dengan pelbagai skin care pada waktu malam .
Aku padang wajah aku dalam cermin sambil tangan meratakan skincare pada bahagian muka .
Aku teringat sesuatu , petang tadi dokter call ?? Omg ! >\\\< Alalala malu lah . Macam tak percaya dokter call .
Aku ambil phone aku yang sedang cas aku lihat log call , tertera nama dokter yang terakhir menelefon aku .
Aku meletakkan phone itu pada dada aku ingin memeluknya . Angau suda aku ini . 😭
*Ringtone iphone*
Otokhe !! Omo omo !! Terkejut mak ..
Pandang screen ..
!?!?!?!?
YOU ARE READING
THE LOVE DOCTOR [BOOK2] (GxG)
Romance[WARNING!18+++] "Aku bukan sesiapa buat dia , Cinta aku dan dia hanya sementara . Aku hanya dapat menumpang sayang hanya sesaat " - Ayuna " Aku Sayang dia percayakan dia , Tapi kenapa patut dia Tipu aku dari dulu ? Kenapa tak jujur saja ? Aku sakit...