10 🔞🔞🔞🔞

5.9K 83 17
                                    

Untuk chapter ni ada 18+++ kalau taknak baca boleh skip .. Skip !! Tak suke skip !! Aku kata skip ! Skip !! Kalau tak skip astu mengata aku , Aku tumbuk muka kau . Orang dah pesan awal awal , mengada nak baca . Aku bagi bapak lipan kat kau kang .

Ye ? Ok continue .. apa tadi ? Yes boleh skip part 18+++ Terima kasih kerana memahami ❤

Kalau ada typo or ayat tak faham maafkan saya cuma manusia biasa yang banyak dosa juga

*****

Author pov

Ayuna dari tadi tidak berhenti tersenyum dalam bilik kerjanya . Sambil memandang luar jendela , masih teringat setiap moment dirinya bersama erina .

Oleh kerana sibuk dengan anggaunya . Pintu terbuka pun tak perasaan . Alice masuk dan melihat gelagat anak buahnya yang jelas senyumannya .

Dia datang menghampiri cuba untuk membangunkan dengan cara melambaikan tangann depan mata .

Namun Ayuna masih saja tersenyum tak ingat dunia . Malas nak menunggu Alice langsung menepuk bahu ayuna

" ARHK ! " Terdengar la jeritan wanita dari ayuna tu . Dia mengusap perlahan dadanya sambil menarik nafas perlahan " Dokter .. kalau saya ada lemah jantung dan lama saya arwah kat sini "

" Ye ??? Habis tu saya panggil nama awak sampai nak tercabut tekak saya ni ada awak kisah ? "

" Oh yeke dokter panggil hehehe sorry sorry "

" Sorry sorry " Tanpa rasa belas kasihan Kepalanya ditunjal oleh alice .

" Jangan la tolak ii dokter gegar otak saya "

" Mengada , termenung tak ingat dunia . Dah syok bawa anak dara saya memalam buta dah anggau ?? " ayuna mengaru kepala yang tidak gatal .

" Haa aha .. aaa dokter datang sini buat apa ? "

" Saya nak awak amek dokumen ni , Esok ada pesakit baru untuk awak ."

" Pesakit baru ? "

" Yaa itu pesakit dari dokter mes , disebabkan dia beranak hari ni jadi awak gantikan tempat dia "

" oh yeke dia lahirkan anak hari ni wahhh congratulation "

" Saya nak awak check satu satu sakit yang diterima oleh dokter mes , dan satu lagi next week dia akan dibedah "

" Bedah ? Sakit apa dokter "

" hmm macam biasa lah , pertumbuhan pada bahagian otak "

Ayuna memahami apa yang dikatakan oleh alice . Kedua duanya saling berbagi cerita dari kerja hingga la moment semalam . Bila dah cerita pasal moment semalam , ayuna memang tak tentu arah la nak jawap macam macam soalan tanpa henti oleh alice

*****

"It’s alright uri jibeuro gaja
It’s alright dan amudo moreuge
shipbun dwie jeo apeseo neoreul gidarigo isseulge
It’s alrighturi jibeuro gaja"

Itu la lagu yang dinyanyikan oleh hani , pada awalnya dia hanya perlu menyanyikan sahaja . Tetapi dia mendapat idea untuk menarik pada masa yang sama . Siapa saja yang tak tahu dengan lagu 2pm my house . Lagu 7 lelaki yang mencuba membawa wanita kerumah mereka , tarian yang sungguh gentleman .

Apabila hani menyanyikan lagu tersebut dan menari dia terlihat sungguh mengoda , Para wanita ada yang mulai jatuh cinta dengan gerakkan badannya .

Korang boleh bayangkan en , tarian lelaki tetapi dilakukan oleh perempuan .. WOOOOOOII author menjadi gay kerana itu HAHAHAHAH ditambah lagi suaranya uhmm .. semua pompuan boleh kene lemah jantung .

THE LOVE DOCTOR [BOOK2] (GxG)Where stories live. Discover now