3

1.6K 39 10
                                    

Author POV

Erina dan mamanya Natasha makan malam bersama dirumah besar mereka . Cuman Hanya mereka berdua sahaja yang ada dirumah kerana mummy Alice menjalankan tugas sebagai seorang dokter dan anak untuk menjaga ibu mentua nya .
Mereka berdua menikmati makanan yang dibuat sendiri dari air tangan milik natasha .

" Lama tak makan makanan mama .. Rindu !" erina menghirup sup nya sedikit demi sedikit

" Tahu .. " erina memandang natasha kemudian tersenyum

" Anak mama mesti lah mama tahu . Anak mama kalau pasal makan memang no1 "

" Huhuhu makan banyak pun kita kurus tau "

" memang pun , itu pun sebab mama suruh erin senaman setiap pagi tau , erin dengan mummy sama je"

" Hehehehehehe .. anak mummy ofc ! "

Suasana disitu sangat bahagia walaupun hanya mereka berdua je tapi erina dan natasha kelihatan sangat gembira disana sambil menceritakan pelbagai moment yang dilakukan sepanjang hari mereka berdua

Ramai yang bertanya pada Erina dimana ayah Dia ? Ramai yang nampak Erina hanya bersama dengan Mummynya , mereka hanya kenal Erina adalah anak Alicia Adam sahaja tapi mereka tidak pernah sama sekali kenal Erina lebih lagi . Terutama anak kepada Natasha Romanoff , kalau orang tahu erina anak keluarga terbesar dimalaysia ni mahu paparazi collage semua nak temuduga dia dan makin bertambah lah peminat disana .

Ramau Orang bertanya dimana kah ayah nya , dengan santai dia menjawap ayahnya telah meninggal dunia Benarkan ?. Takkan dia nak menipu perkara sebenar , Dia mana ada ayah melainkan mempunyai dua ibu tanpa ayah .

Erina tak kesah kalau dia mempunyai Dua ibu tanpa ayah , kerana baginya tanpa seorang ayah pun sudah cukup buat dirinya bahagia yang pasti mereka sangat menyayangi dirinya .

Siap makan malam , erina membantu mamanya membasuh pinggan mangkuk sementara natasha membekalkan makanan buat dua orang insan yang dia sayangi di hospital sana .

" Erina , mama gerak dulu "

" Baik mama ! "

" Kunci pintu ni awal sebelum mama keluar ! "

Erina mempercepatkan basuhan pinggan terakhirnya dan meletakkan pada tempat disediakan .

Dia berlari anak kepintu dan sempat mengucapkan bye sebelum dia mengunci pintu .

Siap mengunci pintu , kereta yang dipandu Natasha sudah keluar dari rumah mewahnya dengan pintu pagar automatik . Dengar bunyi kereta dari luar erina yakin ibunya sudah bergerak keluar dia berjalan menaikki tangga kebiliknya untuk merehatkan diri .

Meow .. meoww ... meowww

Kedengaran suara kucing , dari bawah mengejarnya menaikki tangga , bunyi loceng dileher bertambah comel bila dilihat kucing berbulu putih itu menghampirinya

" Princess !! Comel kakak dah habis makan ye ? "

" Meoww .. " si comel itu berpelakuan manja apabila erina mendukung dan memeluk princess dengan penuh kasih sayang .

" jom tidur bilik " kata erina berlalu kebiliknya .

Erina meletakkan si comel itu atas katilnya . Si comel itu mencium bau katil itu sebelum dia baring menjilat bulunya .

Erina dengan malasnya baring dan membuka henfon miliknya .

Applikasi pertama yang dibuka adalah whatsapp , seperti biasa whatsapp nya tiada apa yang menarik perhatian yang ada hanyalah chat dari Syasya dan juga beberapa group kelas dan club nya .

THE LOVE DOCTOR [BOOK2] (GxG)Where stories live. Discover now