Dia baca tapi tak vote . All we know my story its not great also it so bored and noob ! This is for my fav reading their always vote my story started dari novel hurt sampai novel ni thanks for reading ! I will give my heart for u .. 💞
.
.
.
.Erina pov
Aku bangun pagi lebih awal dari selalu , biasanya aku bangun jam 7 pagi hari ni jam 5 pagi warkk .. takpa la kita tidur balik
Ok
Skip
"Yaksokalkke mannal kkeoya kkok dashi
Jigeum nae mami neol japji motae
Heundeullijiman
Gieokalkke when I fly
Jeogi haneureul neomeo
Neol bol su inneun geol" Kami sama sama menyanyikan lagu yang kami menarikan ofc lagu over the sky right .." Okey okey rehat kejap .. " dengar je Syasya kata rehat kami semua melepaskan penat dengan minum air sendiri ..
Aku dan syasya duduk bersama sambil menikmati air yang dibawa sendiri .
" Esok kita ada kelas , nak berlatih pukul berapa ? " soal aku pada syasya
" Uhm .. esok kita ad kelas pagi dengan petang , erm rest je lah . Semua pun tarian dah okey je pun so no hal lah kalau praktis berapa hari je "
" Yes .. so kita start balik praktis ? "
" khamis jumaat sabtu ahad .. takda kelas kita start balik la latihan . " aku meangguk faham . Dan meneguk lagi air botol yang dibawa , 100plus memng menjadi peneman aku bila ada latihan menari , dia bagi kita tenaga dan semangat bila nak buat sesuatu benda .
Aku ambil phone sementara nak sambung balik menari .
Ada beberapa pesanan yang belum dibaca aku buka dan baca satu persatu sebelum membalasnya semula
Dalam pukul 5 lebih saya ambil awak -2.34pm (Dokter Ayuna)
HAH !! Aku lihat jam kat screen phone aku dah pukul 430 ! Oi ! Alahai lupa pula ada temu janji dengan dokter .. temu janji eh ?
Ala ala .. takkan nak keluar pakai baju ni agak agak lah .
Aku kemas barang barang agak terburu buru
" Erina ? Kau nak gi mane ? "
" Ah sya .. aku nak balik , ada hal .. sorry hari ni aku skip "
" Eh ? Haa .. bye "
" Bye .. "
Aku berlari meninggalkan bilik latihan tu tanpa tengok kiri dan kanan ..
Panggilan grab aku guna tak smpai beberapa minit dah smpai di destinasi . Aku dengan secara paksa meminta pakcik grab bawa kereta dengan pantas . Untung pakcik tu bawa laju tapu masih berhati ii .. hyehhh ..
15 minit tiba la dirumah aku sendiri . Aku tidak buang masa berlari membersihkan diri
5 minit
10 minit
15 minit
20 minit
Akhirnya aku siap berpakaian kemas makeup nature yang tak terlalu tebal dan baju kemeja hitam putih menjadi pilihan aku hari ini .
YOU ARE READING
THE LOVE DOCTOR [BOOK2] (GxG)
Romance[WARNING!18+++] "Aku bukan sesiapa buat dia , Cinta aku dan dia hanya sementara . Aku hanya dapat menumpang sayang hanya sesaat " - Ayuna " Aku Sayang dia percayakan dia , Tapi kenapa patut dia Tipu aku dari dulu ? Kenapa tak jujur saja ? Aku sakit...