Kol Mikaelson

934 31 20
                                    

Sen şarkı söylemeye ve dinlemeye bayılıyorsundur.Ama bir yere daha başvurmamıştın.Sesinin o kadar güzel olduğunu düşünmüyorsun dur.Oysa sesin muhteşemdir.Mal gibi sesini beğenmiyorsundur.Kendine bir partner bulmak istiyorsun dur ama bir türlü kendi  istediğin gibi birini bulamıyorsundur.Bir gün gece saatlerinde yolda yürürken bir adam görürsün.Kulaklıkla şarkı dinliyordu.

Kimseyi umursamadan kendini şarkıya kaptırmış bir şekilde sağa sola sallanıyor adete yolun ortasında dans ediyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kimseyi umursamadan kendini şarkıya kaptırmış bir şekilde sağa sola sallanıyor adete yolun ortasında dans ediyordu.Bir yandanda şarkıyı söylüyordu.Sende hep böyle olurdun.Bu çocuk senin müzik ruh eşin falan mıydı hssjjxnd.Aniden gelen cesaretle koşup çocuğun yanında durdun ve kulaklığından birini kendi kulağına taktın.Şarkıyı söylemeye başladın.Çocuk sana şaşkınlıkla baktı sonra sırıttı.Birlikte şarkı bitene kadar söyleyip dans ettiğiniz.Şarkı bitince çocuğun sana hayran bakışlarıyla utandın.Onun sesi çok güzeldi senden bağımsız bir şekilde dudaklarından sözcükler döküldü "Sesinin tonu deniz suyunun ısısı gibi ne soğuk ne sıcak hafif bir soğukluğun içindeki ılıklık gibi huzur verici kusursuz " senin itirafınla muhteşem bir kahkaha attı şuanda onun dünyadaki en muhteşem şey olduğunu düşünüyordun.Ona hayran hayran bakarken sana yarım bir gülüş attı.Off kendini toplamalıydın.Ne oluyordu sana??(Kol muhteşemliği tarafından çarpıldın canım😁😁) "Hayatım biliyorum beni daha fazla süzmek istiyorsun ama artık gitmem gerek" dedikleriyle kıpkırmızı oldun."Ne alaka be" ona sinirle baktın.Sana alayla baktı.Seni tuttu ve gözlerine baktı "Şimdi evine git hayatım" dediğiyle başını salladın.Birden kendini eve giderken buldun.Evine gelince o çocuğu düşündün olamazz adını sormayı unutmuştunnn.Acaba adı neydi? Dolaptan bir çilekli pasta çıkardın .(Canım çekti😔)  Televizyona Honey
isimli müzikal filmin cd'sini taktın.Bir yandanda o çocuğu düşünüyordun.Birden televizyondaki kız yerine kendini ve o çocuğu koydun hayallere daldın.Öylece uykuya daldın. (ben hiç bir yerlerde uyuyakalamıyorum uykuya dalmam 1 -2 saat sürüyor direk uykuya dalabilenlere şaşırıyorum nasıl yapıyonuz)

Sabah

Ahh akşam koltukta uyuya kalmışsın.Rüyanda o çocuk ve seni dans ederken görmüştün.Hey bu çocuk seni neden bu kadar etkilemişti??.Çocuğu aklından çıkarmaya çalışıp yemek için kendine bir Sandwich hazırlamıştın.Biraz dışarı çıkmaya karar verdin.Biraz dansla ilgili yeni kasetler, kitaplar alıcaktın.Her zaman gittiğin büyük kitapçıya girdin.Kendine bir kaç kaset ve dans kitapları aldın.Tam kitapçıdan çıkarken yerde bir broşür gördün.Üzerinde:
        
                  Marcel'in Bar partisi

Bu gece sevgili dostlarımın dönüşünün şerefine barımızda büyük bir eğlence olacak.Bedava tekila 'yıda katmalıyım.İsteyen gelsin. Şarkıcı arıyoruz bir gecelik isteyen gelip ismini yazdırabilir.Saat  akşam 11' de parti başlıyor.

                                      Marcel'in  Barı

Zaten işin yoktu.Bir gecelik şarkı söylemek iyi olurdu.Fakat sen biraz utangaçtın.Ya rezil olursam diye korkuyordun.Neyse cesaretini toplayıp bunu yapmalıydın.Eve gelip üstünü değiştirdin.Sesini yumuşatmak için elma çayı içtin.Hafif bir makyaj yaptın.Söyleyeceğin şarkılara karar verdin.Biraz bir şeyler yedin.Sonunda saat 9.30 'da evden çıkıp etraftakilere  sorarak barı buldun.Bara geldiğinde kapıdaki güvenlikler parti daha başlamadı diyerek seni içeri almak istemedi."Çekilirmisiniz ben şarkı söylemek için geldim" diyince seni içeri aldılar.Bara girdin etraf sessizdi.İçerisi loştu."Kimse varmı ?" seslendin.Birden bir ses duydun ve ürperdin.Sanki arkanda biri hareket ediyordu ve nefesini sırtında hissediyordun."Merhaba" duyduğun sesle sakinleşip arkanı döndün.Karşında beyaz tenli kumral saçlı bir adam vardı sana sırıtarak bakıyordu."Ben şarkıcı arandığını öğrendim ve geldim" senin tedirgin haline kıyasla adam gayet sakin ve neşeliydi fakat adamda ürkütücü bir şeyler vardı.Belkide yüzündeki itici sırıtmadan dolayıydı.Adam sana doğru yaklaştı ve gözlerinin içine baktı. " Neden buradasın ve kimsin?" sana sorduğu soruları nedense hemen cevapladın."Şarkıcı aradığınız için buradayım ben s/a Anderson." adam seni başıyla onayladı." Marcel  gelir birazdan bekle" onu başınla onayladın.Adam gitti ve sen rahat bir nefes aldın."Merhaba tatlım ben Marcel" içeri giren siyahi adama baktın demek Marcel oydu sonunda.
"Merhaba ben şarkıcı başvurusu için geldim." adam seni onayladı."Saat daha 10.30 hazırlan 20 dk sonra başla." Kısık bir sesle tamam dedin. "Lavabo ne tarafta ?"  "üst katta  sağa dön" üst kata çıktın.Saçlarını elinle düzeltip yüzüne soğuk su çarptın.Birden başını kaldırdığında  aynada içeri girdiğinde yanına gelen adamın yansımasını gördün.Şaşkınlıkla arkana döndün adam yoktu.Tokan yere düştü almak için eğildin o sırada arkanda bir nefes hissettin.Kalktığında birden kumral adam sana "Çığlık atma ve kıpırdama " dedi.Onun dediğini yaptın.Deli gibi titriyordun.Neden hareket edemiyorum diye düşündün.Boynuna eğildi ve ısırdı bu ne yapıyordu aman tanrım adam kanını emiyordu ama bu nasıl olurdu.Olamaz o bir vampirdi.Bir süre sonra seni bıraktı.Gözlerine baktı."Hiç bir şey olmadı elini yüzünü yıkadın şimdide gidip şarkı söyleyeceksin."  "Elimi yüzümü yıkadım iyiyim şimdide gidip şarkı söyleyeceğim " ben nerdeydim hı enson elimi yüzümü yıkıyıyordum."Siz bir şey mi diyeceksiniz bana?" adama şaşkınca baktın kızlar tuvaletinde ne işi vardı ve ne ara gelmişti." Hayır birşey demiyorum şimdi şarkı söylemeye başla aşağı in" Başını salladın.Alt kata indin.İçerisi yavaş yavaş doluyordu.Mikrofana uzandın ve şarkıya başladın.

Yeah ,yeah, yeah ,yeah
Nah
Jillionaira

Ask you onca,ask you twice now
There's lipstick o your collar
You say she's just a friend now...........
.

Cia Adios Im' Done.!!!!

Sonunda şarkının son cümlesini söyledin ve bitirdin.Büyük bir alkış tufanı koptu.Ama sen gördüğün kişiyle şoka girdin seni en önde gururla izleyen kişi o günkü çocuktu kulaklığını çektiğin çocuk.Çocuk onu fark ettiğini görünce sırıttı.Boynundaki izi gören çocuk gözlerini büyüttü ve sinirle kafasını kaşıdı.Çocuk  el işaretiyle peşinden gelmeni istedi.Sahneden indin.Çocuk bir masanın önüne gelince durdu ve sana otur işareti yaptı.Oturdun." Ne var???" Çocuğa çemkirdin. Masada bir sarışın kız,bir sarışın adam,takım elbiseli bir adam ve Marcel vardı."Bu hanımefendi kim sevgili kardeşim??" Takım elbiseli adamın sorusunu çocuk "Diğer kulaklığımın sahibi " dedikleriyle kızarırsın.Kol senin kızardığını görüp sırıtır."Neden beni çağırdın?" Bakışlarını boynuna çevirir."Boynuna ne oldu?" Şaşkınlıkla boynuna baktın."B..b..ben bilmiyorum amantanrım " Çocuk sana gözlerini kısıp baktı."Telkin edilmişsin hayatım" diyen sarı adama döndün." Benimle dalga mı geçiyorsunuz " adama sinirle baktın."Dalga geçmiyor hayatım " diyen çocuğa döndün."Ben Kol Mikaelson hayatım  ve sende " cümlesini tamamladın "s/a Anderson"  sana bir kolye uzattı "Bunu hiç çıkarma " başını salladın. "s/a 'nın şimdi şarkı söylemesi gerek bırak sahneye gitsin kol" Marcel'i dinleyip sahneye gittin ama Kol bakarken heyecandan söyleyemezdin.Kol'a yalvarır gibi baktın.Birden sahnede birini hissettin bir baktınki Kol " hadi söyleyelim hayatım" ona büyük bir tebessüm gönderdin.Birlikte sénorita şarkısını söyleyip dans ettiniz her şey hayal gibiydi.Şarkı tam biterken dudağına yapışmasıyla mutlulukla karşılık verdin.

Bu bölümdede Kol aşkım vardı bence güzel bir bölümdü umarım beğenirsiniz.❤️❤️❤️️istek kişi söyleyebilirsiniz.İstek kişi yoksa bir dahaki bölüm Klaus Mikaelson olacak.


Tvd ve To İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin