Damon Salvatore

472 22 35
                                    

Bu bölümü by_Dracula_ ithaf ediyorum kendisi bir Damon sever umarım sevmişsindir.


Sen uzun zamandır abini arıyorsun.Sonunda onun Mystic Falls 'ta olduğunu öğrendin ve Mystic Falls'a geldin.Bugün Noel 'di  kasaba meydanında ağaç süsleme töreni olduğunu öğrenmiştin.Kasaba meydanına geldiğinde ağaç süsleyen az sayıda insan gördün.Bu kasabanın nüfusu bayağı azmış diye düşündün.Sen 18 yaşına kadar yetimhanede kalmışsındır.Sonra ise vampir olmuşsundur.Seninle aynı kaderi yaşayan abini yıllardır arıyorsun dur.(Sizce abisi kim???).Sen bir ağaca süs asarken 3  kız yanına geldi.Biri sarışın,biri kumral,biri ise esmerdi.Çok neşeli görünüyorlardı.Ağaca süs asarken kıkırdadılar."Ah Caroline bak her şey müthiş birazdan eve gideceğiz ve sevdiklerimizle güzel bir Noel yemeği yiyeceğiz bu kadar kontrol delisi olma" esmer kız bunu sarı kıza demişti demek bu kızın adı Caroline di."Bonnie katılıyorum biraz rahatla Care" bu sefer konuşan kumral saçlı kızdı."Elena ve Bonnie anladım" birden Caroline'nin bakışları bana döndü."Merhaba seni daha önce hiç buralarda görmedim." Sana gülümsedi.Ona ters bir bakış gönderdin."görmemen normal çünkü buraya yeni geldim " kıza ters bir şekilde verdiğin cevapla kızlar şaşkınlıkla sana baktı.Off sen hep böyle ters bir insansındır.Seni küçücük yaşta yetimhaneye mahkum eden hayata sinirlisindir.Ama bu kızlar sanki bu kasabalıydı emindinki yeni gelen birini tanırlardı yani abini tanıyor olabilirlerdi.Şimdi cici bir kız gibi davranman gerekti."Pardon sinirlerim bozuldu bir ev bile bulamadım Noel 'im iğrenç geçiyor." Kızlar sana üzgünce baktı."Şey biz şimdi Noel yemeği yiyeceğiz sende gel" bunu diyen kızlara sahte bir şaşkınlıkla baktın."A..a..ama yani benim gelmem ne kadar doğru olur ki teşekkürler ama misafirleriniz vardır" onların ısrar edeceğini biliyordun.Sadece rol yapıyordun."Hadi ama sorun değil hatta mutlu oluruz." Kızlara peki dedin.Birlikte ilerlemeye başladınız.Kızlar senden gizli konuşmaya çalışıyordu fakat vampir duyuların sayesinde duydun."Care kızı çağırdık ama ya Damon ona zarar verirse ve Bonnie nin sevgilisi ikisininde insanlığı kapalı" demek bu kızların vampirler den haberi vardı.Zaten sarı kızda vampirdi.Esmer ise cadıydı hissetmiştin.Sonunda büyük bir malikaneye gelmiştiniz."Woww burası sizin birinizin evimi" Caroline konuştu="Hayır Sevgilim  Stefan Salvatore'nin evi" evin içine girdiniz.Etraf'ın aydınlığı mumlu avize ve mum ışıklarından kaynaklanıyordu.Dev bir ağaç güzel ve zarif bir şekilde süslenmişti.Şömine yanıyordu.Şömine ve etraf sade bir şekilde süslenmişti.İlerleyince büyük bir yemek masası gördün.Masa güzel yemeklerle donanmıştı."Sizi biriyle tanıştırayım" birden tüm bakışlar sana döndü. Caroline tanıtmaya başladı"Bu Alaric dostumuz,bu Stefan sevgilim,bu Elenanin sevgilisi Liam,bu Damon" birden gözlerin Damonda durduğunda şaşkınlıkla açıldı sana şok olmuş bir şekilde baktı.O sana  yıllar önce aşıktı sende ona sevgiliydiniz ve sonra sen onu  terk ettin.O senden sonra çok acı çekti ve seni hiç bir zaman unutamadı.Damon'un dudaklarının arasından titrek bir şekilde Sözcükler döküldü "S/A" Ona acıyla baktın."Damon " herkes size şaşkınlıkla bakıyordu.Damon hiddetle yanına geldi."Kayıp kız ortaya çıkmayamı karar vermiş"  alayla gülümsedi."Hiç değişmemiş sin aynı alaycı ciddiyetsiz adamsın" Caroline devreye girdi. "Tamam çocuklar hadi masaya bize yemek yerken neler olduğunu anlatın." Hep birlikte masaya oturdunuz.Damon senin karşındaydı .Masada derin bir sessizlik vardı."Hadi millet şu hindi 'dende alın" Caroline ortamı yumuşatmaya çalışıyordu." Bonnie sen tatlı patates seversin biraz al şu püreden" ahh diye bağıran Caroline şaşkınlıkla baktın . "Hadi ama millet yiyin şu yemeklerden Damon senin için sütlü bourbon yaptım içsene,Elena sen bu pilavı seversin ye,tabaklarınızı doldurun millet,Alaric biraz lazanya al,s/a hadi bir şeyler ye" sen Damon'dan gözlerini ayıramıyordun."Borboun 'u rezil etmişsin sarışın" Damon alayla konuştu."Benim için mi geldin güzelim " ona ters ters baktın."Senin için gelmedim Damon senin burada olduğunu bilsem gelmezdim." Sana sinirle baktı."Sorun değil yine terk edip gidersin" ona sinirle baktın."Sence seni durduk yere mi terk ettim Damon sen berbat birisin ." Sana sinirle baktı "Cici kız s/a konuştu sen çok mu masumdun s/a " ona sinirle baktın."Sen kötüsün Damon" sana alayla baktı."İkimizde beni bu yüzden terk etmediğini  çok iyi biliyoruz s/a" haklıydı.Ona üzüntüyle baktın."Sen Korkağın tekisin s/a ama umurumda değilsin  " birden ona döndün"EVET DAMON BEN KORKAĞIN TEKİYİM KORKTUM TAMAMMI KORKTUM AİLEM GİBİ SENDE BENİ TERK EDERSİN DİYE KORKTUM GÜVENEMEDİM  GERİ KATHERİNE SEVMENDEN KORKTUM BENİ SEVMENDEN KORKTUM SEVGİNDEN KORKTUM ÇÜNKÜ SEVGİ NASIL BİR ŞEY HİÇ bil..bilmedim" gözlerin dolmuştu.Damon ayağa kalkıp sana sarıldı.O sırada gülen sesle o tarafa döndünüz."Bonnie aşkım beni buraya çağırma nedenin insanlığımı açmaksa çabalama" amantanrım bu gelen abindi fotoğrafından tanımıştın.Enzo Stjohns."Enzo" kelimenle birlikte herkes sana döndü.Koşarak Enzo'ya sarıldın.Enzo şoka girmişti.Damon ve Bonnie kıskanç bakışlar atıyordu."Merhaba Enzo sen benim abimsin ve ben kaç yıldır seni arıyorum" sana şaşkınca baktı."Sen benim kardeşim misin?" Gözlerinizden mutluluk gözyaşları döküldü."Herkes size şaşkınlıkla bakıyordu.Birbirinize sıkıca sarıldınız."Hey güzelim abinle kavuşman bittiyse bana bir öpücük ver"Damon'ın dediğiyle Enzo kaşlarını çattı."S/a bu adamdan uzak dur." Damon sırıttı."Barışabiliriz eski dostum" Enzo sinirle tısladı."Bakalım s/a bana yaptığını öğrenince seninle konuşacakmı?" Damon'ın sırıtması bir anda kesildi."Enzo ne gerek vardı" Enzo sinsice sırıttı."Bu beni yanmaya bıraktı." Enzo sana ayrıntılarıyla anlattı ve sen şoka girdin."Damonnn buraya GEL HEMEN SEN BENİM ABİMİ NASIL YAKARSIN" Kaçan Damon'ın peşinden koştun."Aşkım sakin mi olsan" ona sinirle baktın.Sana masum bakışlar attı "tamam gel hadi  kıyamam affettim" birden Caroline sizi çağırdı."Gelin geri sayım yapicaz " saat 00.00 ı vurduğunda.Damon senin dudağına bir öpücük verdi ve ona karşılık verdin.


Sizleri seviyorum ❤️.Umarım beğenmişsinizdir.Newt 'e pov yazmakta çok zorlandım biraz fikir lütfen.

Tvd ve To İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin