Sen domuz cipsine bayılıyorsundur.Gecenin bir yarısı ıssız bir yerdeki benzinlikte açık bir market bulmuşsun dur.Canın acayip cips istemiştir.Sevinçle markete girersin."Bingo açık market buldum".Üç kez heyecanla zıpladın.Adam sana deliymişsin gibi baktı.Hızla cips reyonuna koştun.Korkuyla reyona göz gezdirdin neredeydi bu aha birden gördüğün bir tane kalan domuz cipsiyle gözlerin ışıldadı.Birden birini yanında hissettin.Başını çevirdin.Yakışıklı bir adamdı.Olamaz o da cipse bakıyordu.Birbirinize gözlerinizi kısarak tip tip baktınız."Sakın deneme ufaklık."Dişlerini gıcırdattın."Sen öyle san" Birden öne doğru atladin oda atladı.Birden cips paketleri kafanıza düşmeye başladı ve bir cips yığını oluştu.Panikle o yığında domuz cipsine bulmaya çalıştınız.Birden buldun ama o çocukta görmüştü.Aynı anda aldınız çocuk elinden çekti.Koşup üstüne atladin ve kolunu ısırmaya başladın.Acıyla ćığlik attı."Bir sosyapatın ısıracak kadar manyak mısın güzelim.".Ona sinirle baktın."Sen sosyapatsan bende psikopatım ver lan cipsimi." Seni itti."Yaklaşma çikolata reyonunu dökerim." Yaklaştın ve döktü.Çikolatalar yerlere saçıldı."Ver çocuk yoksa içecekleri yere ve kafandan aşağı dökerim." İçecekleri alıp açtın.Yerlere ve kafasına boca ettin.O gözlerini kapatmisken elinden aldın.Birden üstüne atladı ve yerde yuvarlanmaya başladınız.Çarptığınız bir sürü reyon döküldü.Görevli baş bas bağırıyordu.Korkuyla deli görmüş gibi size bakıyordu.Evet kesinlikle deliydiniz."Ver dedim bak lanet kız ben Kai Parker 'im." Dil çıkardın."Bende s/a Andersonum ne olmuş".Gidip dışarıdan benzin aldı ve dükkanın her yerine dökmeye basladi."Napıyosun gereksiz mahluk ". Alayla sırıttı."Burayı yakıyorum" sinirle baktın."Hayır canım ben yakarım.Birden çakmağı aldın ve fırlattın.Kai sana şok ićinde baktı ve seni çekiştirip dışarı çıkardı o sırada elinden düşen cips yandı.Aglamakli bir ifadeyle dudağını buzdun."a...ama cipsimMMMM!" Kai sana anlayışla baktı."Söyle yapalım ben ikimize cips getireyim birlikte yiyilim." Ona şaşkınlıkla baktın ve gülümsedin."Gerçekten mi?" Başını salladı."Ama her yer kapalı" güldü."Küçük bir sırrım var ben cadiyim " birden bir kaç sözcük mırıldandı.Ellerine bir sürü cips doldu.Sok içinde ona baktın."Vay anasını bu süper oğlum." Güldü."Hadi gel bize gidip Evdeki düşman izleyelim." Kahkaha attın."Super olur nasıl gebertiyo milleti o velet".Kolunu Kai nin omuzuna attın ve eve girdiniz.O gün çok keyifli vakit geçirdiniz.
2 yıl sonra
O günden beri hiç ayrılmamıştınız.Ve bugün evlenmiştiniz.Bu anıyı hatırlayıp güldünüz.Şimdi konuşma yapacaktınız."Millet siz hepiniz kötü kişilersiniz ve biz bugün bir katliam yapmak istedik ve sevgili eşim kötüler olsun dedi süpriz düğün hediyemiz sizsiniz." Dedi Kai.Ve düğün alanını yakıp arkanizda bir yangın varken şarkılar söyleyerek uzaklaştınuz.Napalim sizde böyleydiniz.
Umarım beğenirsiniz .bir sonraki bölüm Klaus Mikaelson olucak.Ondan sonraki bölümde Damon Salvatore mi olsun Stefan Salvatore mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tvd ve To İle Hayal Et
Fanfictionbirbirinin aynısı Hayal et kitaplarından bıktıysanız bu kitap tam aradığınız kitap