Elijah Mikaelson

586 27 15
                                    

Sen Elijah'a çok aşıktın ama ona söyleyemiyordun.Sonuçta o köken bir vampirdi sense bir cadı.En önemlisi ise Elijah 'ın Hayley 'i sevdiğini düşünüyordun.Elijah ile şuan arkadaştınız Mikaelson ailesi ile çok iyi anlaşıyordun.Elijah seni bırakmadığı için Mikaelson mâlikanesinde yaşıyordun.Etraf karışıktı daha yeni Lucien ölmüştü ve ortada bir kehanet vardı.Mikaelsonlardan biri dost elinden,biri düşman biride akraba elinden ölecekti.Klaus 'un bağı kopmuştu ve bir vampir ordusu peşindeydi.Bahçedeki yemek masasına oturmuş yavaş yavaş önünüzdeki yemekleri  yiyordunuz bir yandanda Klaus ve Freya'nın gelmesini bekliyordunuz.Masada sen,Elijah,Kol ve Hayley vardı.Hayley Elijahın yanında sen ise karşısında oturuyorsun.Hepiniz gerginsiniz.Birden Freya koşarak yanınıza geldi."Elijah bunu görmelisin elimi tut" Elijah Freya'nın elini tuttu.Birden irkildi.Freya ona kehanet 'in devamını göstermişti."Olamaz bu Marcel gidip onu bulmalıyım" Hemen ayağa kalktın.Elijah'ın peşinden ilerledin."Bende geliyorum" Elijah hızlıca sana döndü."Gelmiyorsun s/a" ona sinirle baktın."Tek başına gidemezsin". Elijah sana sinirle baktı."Gelmiyorsun s/a  " Hızla yanına ilerledin."Sana sormadım." Elijah bağırdı"Gelmiyorsun dedim sana" omuz silktin."Geliyorum " Elijah birden sinirle bağırdı "Burada Hayley  ve Hope 'nin sana ihtiyacı var başlarına  bir şey gelmemeli".ona kırgınlıkla baktın yani umursadığı tek şey Hayleymiydi."Senin yalnız bırakamam ve o sürtük ve kızı  umurumda değil sen umurumdasın söyle senin için ne ifade ediyorum " Elijah sinirle üstüne yürüdü ve seni duvara fırlattı."Hiç bir şey s/a benim için hiç bir şey ifade etmiyorsun." Acıyla inledin ve gözlerin doldu.Elijah birden ne yaptığının farkına gelmiş gibi üzgün bir şekilde sana doğru geldi ama sen geri geri gittin."Yaklaşma bana senin için hiç birşey ifade etmiyorum tek  önemli olan şey aptal Hayley öyleyse beni bu evde bir oyuncak gibi tutamazsın." Elijah sana üzgünce baktı ve Hayley 'e seslendi."s/a nın hiçbir yere gitmesine izin verme gelince konuşalım s/a ".artık sinir krizi geçireceksin.Sinirle bağırdın."Bunu yapamazsın  seni takım elbiseli piç" sana son birkez bakıp hızla gitti.Hayley yanına geldi.Sana ters ters bakmaya başladı."Elijah senin gibi küçük bir cadıda ne buluyor anlamıyorum".sinirle ona baktın."Sen küçük sinsi bir sürtüksün s/a sen gelip Elijah ile aramı bozdun".Ona alayla baktın.Gitmek için bir adım attın ve seni duvara fırlattı.(yeter lan yeter artık duvara fırlatmayın aq  omurgamız gitti ). "Seni sürtük köpek lideri ".Sinirle büyü yapıp boynunu kırdın ve evden uzaklaştın.Bir daha buraya asla ayak basmayacaktın.

5 yıl sonra
Çok kırgındın kimse seni aramaya gelmemişti. Özelliklede Elijah demekki umurunda değildin . Sen bu süre boyunca  Mystic Falsta yaşamıştın.Ama New Orleans 'da mükemmel bir bar açılmıştı ve oraya gitmek istiyordun.Şuanda New Orleans 'daydın.Yeni açılan bara girdin "Bir tekila lütfen" o sırada tanıdık çok tanıdık o sesi duydun."küçük cadı" kalp atışlarının hızlandığını hissettin.Bu Elijah Mikaelson 'du.Ona çok kızgındın ama bunu ona belli etmedin.Ona dönüp zoraki gülümsedin."Merhaba Elijah ".sana şaşkınlıkla baktı sanki nasıl kızmadıgına şaşırmıştı."Merhaba s/a  konuşmamız gerekiyor" gergince baktı."Konuşacak ne varki Elijah" bu mesafeli halinle suratını astı."Yapma s/a,bana kızgın olduğunu biliyorum açıklamama izin ver".Ona alayla baktın."Üzgünüm ama o kadar zaman geçtiki artık benim için anlam ifade etmiyor umursamadığım bir şeye kızamam değilmi sende takma gelip geçti artık önemsiz" kırgınca baktı."s/a lütfen benimle gel konuşmalıyız".Ayağa kalktın."konuşacak bir şey yok Elijah" bardan çıktın ve ara sokakta ilerlemeye başladın.Birden Elijah önüne çıktı." Üzgünüm ama konuşmalıyız s/a" onu ittin ve ilerlemeye devam ettin.Hızla önüne çıktı ve dudaklarına yapıştı ona karşılık vermedin ve ittin.Hayal kırıklığına uğramıştı.İlerlemeye devam ettin birden ne olduğunu anlamadan kendini Elijahın omuzunda buldun."Seni pislik kahrolası domuz biliyormusun Elijah Mikaelson sen takım elbise giyen bir zorbasın umarım tüm takım elbiselerine Hope işer ".Birden kendini ormanlık bir alandaki evin önünde buldun kapıda Hope,Klaus,Freya,Hayley,Rebeca ve Kol vardı.Elijah seni yere bıraktı."Konuş dinliyorum".Kol güldü "Hiç değişmemiş sin canım".Sinirle ayağını yere vurdun."Yemek yerken konuşalım s/a bize yemekte eşlik et"Ona sinirle baktın."Hayır! Konuş yoksa gidiyorum".Seni zorla bahçedeki masaya sürükledi ve oturttu.Herkes oturmuştu."Hayır demiştim Elijah hemen konuşsan iyi olur !" Elijah ayağa kalkıp sana yaklaştı ve sana doğru eğilip nefesi yüzüne değerken tabağına yemek doldurmaya başladı.Heyecandan nefesin kesildi ve sakinleştin."Bunları önündeki yemekleri yerken konuşalım". Otomatik olarak başını salladın.Yanına oturdu.Hayley 'in ters bakışları altında yemek yemeye başladınız.Sen gerginlikten yiyemiyordun.Herkes sessizdi ağzından kelimeler kendinden döküldü."Bu lazanya leziz ama Stefan'ın ki kadar müthiş değil" Elijah sana sinirle baktı."Stefan Salvatore mi?"  dedi Klaus Başını salladın."Bunca zaman Mystic Falsta mıydın?" Dedi Elijah .Ağzına bir parça lazanya attın."Evet Stefan harika  biri  bana çok yardımcı oldu ,birlikte sinemaya gittik,bana yemekler yaptı,pikniklere gittik,yeni yerlere gittik çok keyifliydi.." Elijah elindekileri bırakıp arkasına yaslandi.
"Yaa, demek öyle bizsiz pek mutluymuşsun ." Ona bakma tenezülü bile etmeden önündeki tavuğu böldün "Evet gayet mutluydum". Elijahın delici bakışlarını üstünde hissediyordun."Ne söyleyeceksen çabuk ol Elijah Stef barda beni bekliyor şimdi çok merak etmiştir." Homurdandı."Beklemesine gerek yok..".Gergince sana baktı."Bak bana kızdığını biliyorum s/a,ama elimde olmadı." Aniden sözünü kestin "Elinde olmadı öylemi Elijah 5 YIL LANET OLSUN ELİJAH KAHROLASI 5 YIL NASIL ELİNDE OLMADI!!". Elijah üzgünce başını eğdi."Bak s/a beni dinlemelisin.O gün Klaus 'a bakmak için çıkmıştım ve onu Marcel'in yanında buldum Marcel Lucien'in iksirini içecekti ve kehanat gerçekleşecekti ,bende kalbini söktum
Ve onu denize attım.Her şey bitti sanıp eve geldik seninle konuşmak istiyordum ama sen yoktun çıldırdım tam seni aramaya çıkarken Marcel ve vampir ordusu evimizi bastı önceden iksiri içmiş.Artık bizden güçlüydü.Beni zehirli ısırığıyla ısırdı ölücektim..." Birden bağırarak sözünü kestin."Nee Elijah sen ölücekmiydin?" Gözlerin doldu."İyiyim s/a Freya bizi kolyesine koydu ve bir çözüm bulana kadar 5 yıl orada kaldık.1 saat önce kurtuldum ve ilk işim seni bulmak oldu." Ona sarıldın."Tanrıya şükür iyisin benim gitmem gerek ".Tam arkanı dönüp gidiyordunki Elijah seni öptü."Seni kendimden soğutmaya çalıştım çünkü benim aşkım bir zehir ama başaramadım sana aşığım s/a" seni tekrar öptü.Birden önünde eğildi ve bir kutu çıkardı."Benimle evlen s/a".Mutlulukla gözünden yaşlar döküldü ve Mikaelson ailesinin alkışlamalari eşliğinde "EVETT "diyerek haykırdın.





Bir sonraki bölüm kim olsun? umarım beğenirsiniz ❤️😘

Tvd ve To İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin