Klaus Mikaelson

989 34 50
                                    

Gözlerindeki yaşlar  yüzündeki boyalara akıyordu   elindeki mahvolmuş  resmine  acıyla bakıyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerindeki yaşlar  yüzündeki boyalara akıyordu   elindeki mahvolmuş  resmine  acıyla bakıyordun.Artık bu okuldanda içindekilerdende çok bunalmıştın.

2 saat önce
Sen  Mystic Falls lisesine gidiyorsundur. Güzel bir kızsındır fakat asosyal sındır.Bir tane bile arkadaşın yoktur.Bir kaç ay önce anneni  ve babanı kaybettiğin için teyzen Christie 'nin yanına Mystic Falls ' a yerleşmişsindir.u okulda daha  2 ayın geçmişti ama okuldakiler sana zorbalık yapıyordu.Sen sana yapılanlara karşı çıkmaya çalışıyordun ama bu seferde olduğu gibi her seferinde daha kötüsünü yapıyorlardı bu sefer olduğu gibi.Hevesle beklediğin bir resim sergisinde sendende bir resim getirmen istenmişti sen resim yapmaya bayılırdın.Bu şans çok kişiye kısmet olmazdı.1 ay boyunca   bu resim için uğraşmıştın.Resimde sizin kaza anınız mükemmel bir yağlı boya sanatıyla resmedilmişti.Ne kadar neşeli şeyler çizmeye çalışsanda en sonunda çizdiklerin dalgalı bir nehir,karanlık sular,kaza yapan arabalar,çaresizlik,gözyaşı,yalnızlık oluyordu.Bu resmi bugün etüt çıkışında sergiye götürmek için okula getirmiştin.Yemekhaneye yemek almaya gitmiştin.Yanında tablonuda götürmüştün geri sınıfa girip kapıdan geçerken başından aşağı s  lacivert ve siyah boyalar dökülmüştü okuldakiler sana bakıp kahkaha attılar.Sen ise kendini boşverip tablona iyimi diyen baktın ve siyah ve lacivert boyalara bulanmış anın etkisiyle elinden düşüp  birazı parçalanan mahvolmuş tablona baktın.Hepsine sana gülerek bakıp tablonun üzerine basa basa önünden geçtiler.

Hepsine sana gülerek bakıp tablonun üzerine basa basa önünden geçtiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

En son Ashley ve Cecile kaldı ve sana alayla baktılar."Ah,yine saçma sapan bir araba,köprü ve ölen insanlar çizmiş zavallı psikolojisi pek iyi olmasa gerek" Dayanamadın ve koşarak uzaklaştın.

Şimdi

Kaç saattir sokaklarda yürüyordun.Ağlamamak için kendini sıkıyordun ama yinede gözünden çeşme gibi yaşlar boşanıyordu.Sergi saati çoktan geçmişti.Teyzen  kesin seni merak etmişti sana bu akşam erken gelmeni barbekü yapacağını söylemişti ama şuan bu umurunda bile değildi.Bu sergi senin için çok önemliydi ailen adına en azından bir resim çizmiştin ve sergiye asacaktın onlar adına bir şeyler yapmak istedin ama olmamıştı.Çok canın yanıyordu uzun zamandır ilk defa bu kadar yıkılmış hissediyordun.(Bir insanı yıkmak çok kolay ama toplamak işte o hiç kolay değil).Bir duvarın önüne öylece çöktün.

Tvd ve To İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin