s/s =senin soyadın
Bir kaç hafta önce vampir olmuştun.Seni Damon dönüştürmüştü.Senin vampirlikle baş etmende Stefan çok yardım etmiş hala da etmeye devam ediyordu.Bugün Stefan seni aramış ve seni evinde akşam yemeğine davet etmişti.Sende tabiki bu nazik teklifi kabul etmiştin.Akşam için hazırlanıyordun.Çok heyecanlıydın çünkü ona aşıktın Stefan Salvatore 'un harika yemek yaptığını duymuştun.Üzerin de en sevdiğin elbiseyi giydin.
Neşeli bir şekilde Salvatore malikanesine yürüdün.Kapıyı çaldın.Kapıyı Damon açtı ve sana yarım gülüşlerinden attı."Beni ziyarete mi geldin güzelim?" Damon Salvatore'den nefret ediyordun seni eğlence için vampir yapmıştı ve yine eğlence için az kalsın kalbine kazık saplıyordu."Çekil şuradan Aptal!!" onu iterek içeri girdin."Hadi ama s/a aramızda çokta büyütülecek bir şey yok" ona bir küfür savurup salona ilerledin.Salonda çok güzel bir masa vardı ama üstünde yemek yoktu.Koltukta oturan Stefan'ı gördün "Merhaba Stefan" ona gülümsedin."Merhaba s/a" Stefan yemek yapıcak diye kaç saattir yemek yememiştin ve gerçekten çok acıkmıştın."Ee yemekler nerede? kendini çok övüyordun" Stefan bu sabırsız haline gülümsedi."Sen gelince yapmak istedim" mutfağa ilerledi sende peşinden ilerledin."Evet bayan s/s menümüzde şunlar var fırında makarnalı peynirli sebzeli tavuk, Cihia tohumlu sebze çorbası,crema de cream,Patatesli turta,Yaban mersinli kek." bu çocuk yüzünden bugün çok kalori alacaktım sanırım."Dediğin şeyleri daha önce hiç yemedim ve duymadım da " Stefan bundan memnun olmuşçasına gülümsedi."Bunlar çok eski ve özel tarifler kaç yıl yaşayınca böyle oluyor işte" 2 saat sonra yemekler hazırdı ve sende açlıktan bayılıyordun yemeklerden leziz kokular yükseliyordu.Sıra tatlılardaydı Stefan kek yaparken un alıp onun burnuna sürdün.O da gülerek senin burnuna sürdü ikinizde un içinde kaldınız.O sırada kahkalarınızı duyan Damon kıskanç bir şekilde kapı pervazından sizi izlemeye başladı."s/a !!" kahkalarınız Damon'un sert sesiyle bölünmüştü.Ona baktın."Biraz bahçede konuşabilir miyiz ?" senle ne konuşmak isterdiki."Olmaz Damon s/a seninle hiç bir yere gelemez" Stefan'ın sert sesiyle elini tuttun "Sorun yok Stef bakalım ne söyleyecekmiş" Stefan kaşlarını çattı "kesinlikle olmaz s/a ona güvenmiyorum " " lütfen Stef bakalım ne istiyor " Stefan ısrarların sonucu isteksizce kabul etti.Damonla bahçeye çıktınız."Ne istiyorsan çabuk ol" Damon sana kızgınca baktı"Neden hemen Stefan'ın yanınamı dönmek istiyorsun?!" ona alay eder bir şekilde sırıttın"evet" cevabınla çileden çıktı."s/a seni seviyorum " ona iğrenç bir bakış attın."Sen mi beni SeVİYORSUN ha haa HA HAAAAA!!!!!" Damon sana kızgınca baktı."komik mi s/a " ona alayla baktın "Evet hemde çok komik" sana umutla baktı."Ben seni sevmiyorum Damon hemde hiç" birden seni öpen Damonla şoka girdin şoktan çıkınca ona iğrenerek baktın.
"Seni sevmeyen birini öptün" üzüntüyle başını eğdi.Onun bu haline biraz üzülmeye başlamıştın."Tamam neyse Damon benim içeri girmem lazım" Üzüntüyle başını salladı.Şuan çok büyük bir kafa karışıklığı yaşıyordun.Damon 'a üzülmüştün.İçeri girdin.Stefan yemekleri sofraya taşımış büyük bir üzüntüyle sana bakıyordu."İstersen Damon'ı çağırayım birlikte yiyin" Stefan seni kıskanmışmıydı."saçmalama Stefan hadi gel yiyelim çok güzel görünüyorlar." Stefan 'ın gözünden bir damla yaş düştü."Hey Stefan neyin var canım?". Koşarak Stefana sarıldın."Biz arkadaşız değil mi?" ona şaşkınca baktın "Tabiki Stef arkadaşız" sana acıyla baktı."Sorunda bu ya s/a ben seninle arkadaş olmak istemiyorum!! Seni seviyorum ben senin sevgilim olmanı istiyorum Damon'ın değil ve bu kalbimi acıtıyor" Şoka girdin çünkü sen zaten Stef'a aşıktın. "Ben sana aşığım Stef Damon'a değil sen benim sevdiğim adamsın" koşarak Stefan ' ı öpersin.O sırada size acıyla bakan Damon'ı görürsün ama yapacak bir şey yok kalp kimi severse.Sende Stefan'a aşıksındır.Umarım bu bölümü sevmişsinizdir arkadaşlar Damon'a üzüldüm ama ne ekersen onu biçersin.İyi günler lütfen oy ve yorum atmayı unutmayın sizleri seviyorum ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Bir dahaki bölüm Kol Mikaelson geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tvd ve To İle Hayal Et
Fiksi Penggemarbirbirinin aynısı Hayal et kitaplarından bıktıysanız bu kitap tam aradığınız kitap