kol Mikaelson

472 26 30
                                    

Soylar arası savaş vardır her soy diğer soyu dönüştüren köken vampiri öldürüp onun soyunu yok etme peşindedir.Sen Kol Mikaelson 'un soyundansındır.Bu yüzden Kol Mikaelson 'un ölmesini istemiyorsun fakat kol 'un hiç müttefiği yoktur.Pek çok düşman edinmiştir.Bu yüzden herkes ölmesi kolay olur diye ilk Kol'u hedef almıştır.Sen 950yıllık güçlü bir vampirsindir.Kol 'la müttefik olup ölmemek için onun yanında  savaşmaya karar verirsin.Mikaelson malikanesine doğru yola çıkarsın.Malikanenin içine adımını attığın anda "Ne istiyorsun yaşlı bunak " ah saçını bilerek beyaza boyamıştın bu yüzden saçını gören yüzünü görmeyen çoğu kişi seni yaşlı sanıyordu.Birden ona doğru döndün ve Kol şoka girdi."Bu kadar şaşıracak ne var aptal her saçı beyaz olan bunak değildir ayrıca teknik olarak sen yaşlı bir bunaksın." Kol sırıttı.

"Seni hazır cevap seni" ona  gözlerini devirdin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Seni hazır cevap seni" ona  gözlerini devirdin."Bildiğin üzere herkes sen potansiyel bir beceriksiz ve sosyapat olduğun için seni öldürmek istiyor ama sen ölürsen bende ölürüm senin bir müttefiğe benim ise bir hayata ihtiyacım var siz kökenlerin her haltla bağlantılı olmanızdan nefret ediyorum her deliğin..." Sözün kol tarafından kesildi"Nefes al tatlım" ona sinirle baktın."Bir saattir söylediğim her şeyden bunu mu anladın ??" Alayla sırıttı."O konuşmadan anladığım kadarıyla müttefik olmak istiyorsun ver bir öpücük olalım." (Hoştt yavaş ol aslanım sen hayırdır😂)Ona alayla baktın.Ona yaklaşıp yanağına sertçe vurdun."Al sana öpücük vallaha şimdi ben seni öldürücem."Yapmacık bir üzüntü takındı."Buna çok üzüldüm kalbim kırıldı" elini alayla kalbine attı."Ben şimdi o kalbini kazıkla cidden kırıcam" korkmuş gibi yaptı "Nolur yapma yapma " ona sinirle baktın."Cıvık herif " tek kaşını kaldırdı."Ultra yakışıklı ultra süper dahi herif mi dedin iyi ama tatlım zaten bunu biliyorum" (Bu nasıl bir egodur Koll😂). Alayla sırıttın."Tipe bak acayip hayvanlara benziyirsen " Sinirle kaşlarını çattı."Sen ne anlarsın zaten yakışıklıdan tipe bak ebeme benziyorsun" Sinirden kıpkırmızı oldun."Senin ebeni varya....." Sözünü ünlü kötü Klaus Mikaelson kesti."Selam güzelim sende kimsin??" Ona alayla dil çıkardın.Kaşları şaşkınlıkla havaya kalktı."Anladım sen Kol'un ikizi falansın herhalde" sinirlendin."Sen bana  acayip hayvanlara benziyirsen mi demek istiyorsun" Klaus geriye doğru adım attı."Agresif kızlardan korkarım gitsem iyi olur" sinirle bağırmaya başladın."Hepiniz zaten zoru görünce kaçın şerefsiz herifler" Kol sırıttı."Ben kaçmam güzelim" Ona dönüp taklidini yaptın."Neyse neyse ben senin gibi bir hayvanla uğraşırsam bu asırlar sürer.Müttefik olmak istiyormusun istemiyorsun mu gevşek?" Kol sana kırılmış gibi baktı.Cık cıkladı."Böyle güzel bir bayanla tabiki müttefik olmak isterim." Ona sinirle baktım"Bayan değil kadın bikere cahılll" sana sırıttı."Tamam müttefik olmaya odamda başlayabiliriz" sinirlendin ve var gücünle ona vurdun.Acıyla inledi."Birazdan müttefiğin olmadan katilin olucam sus artık lan" Allah'ın hayvanı diye düşündün.O sırada bir gürültü duyuldu.İçeri strix girdi."Hay s******" Aya sırıttı. "Küçük kızlar daha kibar olmalı tatlım." Birden merdivenden bir parça kopardın ve o ne olduğunu anlamadan karnına soktun."Kim küçük kızmış sürtük " Kol sana hayranlıkla baktı.Aya daha kendine gelmeden Kol'a işaret verdin ve güçsüz vampirlerin kafalarını kopardınız.Geriye Teeri ve Aya kaldı.Kolla bir birinize bakıp sırıttınız."Aya benim "dedin."Teeri nin kafasıda bizzat benim" Aya'yı öldürmeye çalıştın.Acı bir inleme duydun olamaz kol un mu başı beladaydı.Arkanı döndün kol "Dikkat et beyaz kafa "dedi ve birden kalbinin yakınlarında bir acı hissettin.Yere düştün.Uzaklardan Kol'un "Hayırr" diyerek bağırdığını duydun.
Kol Mikaelson'dan
Hayatımda ilk defa birinden hoşlanmıştım ve o da ölmüştü.Acıyla yüzüne bakmadan bedenine sarıldım.Hıçkırıklara boğuldum.

"Hey kol " biri bana sesleniyordu ama umurumda değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hey kol " biri bana sesleniyordu ama umurumda değildi."Heyyyy KOL" umursamadım."Sen cidden gerizekalısın değilmi ?" Kimdi bu bana hakaret eden.Nee bu beyaz kafa "Ama sen...."

s/a dan
Kazığın kalbime geldigini sanan Aya ve Teeri gitmişti oysa kalbime gelmemişti.Bir hışkırık sesi duydum ve kalktım.Yok artık Kol yaşlı bir kadına sarılıp ağlıyordu."Yanına gidip ona seslendim."Sen cidden malsın değilmi?" Bana dönen kol şoka girdi ."Ama sen.." birden kucağına baktı."Lanet olsun beyaz kafa senin yüzünden bir moruğa sarılıp ağladım." Sitemle baktı."Ben o kadar yaşlı mıyım üstün zeka"birden bana sıkıca sarıldı.Bende sarılayım o kadar korktu çocuk.Birbirimize sımsıkı sarıldık."Bana bir şans ver"ağzından çıkan sözcüğe şaşkınlıkla kaldım."O..olur yani de.." Birden beni öptü ona karşılık verdim.Sonra sırıttım."Bir daha beni yaşlı kadınlarla karıştırırsan seni maffederim.".Güldü ve birlikte içeri ilerledik.





Bir bölüm daha bitti ben bu bölümde kendimi çok sevdim ya siz.
Sizleri seviyorum ❤️❤️❤️

Tvd ve To İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin