Matt Donovan

261 13 10
                                    

Uzun zamandır Mystic Falls 'da yaşıyorsundur.Bugün Mystic Falls 'da polis akademisi öğrencilerine rozet dağıtılacaktır. Sende bir polis akademisi öğrencisisindir.Bu yüzden diğer polisler gibi sende Mystic Falls meydanına gelmişsindir. Sen beklerken yanına çocukluktan beri tanıdığın ve aşık olduğun Matt gelmiştir."Merhaba s/a " gülümsedin."Merhaba Matty bugün bizim için önemli bir gün değilmi ?  " heyecanla fısıldadın."Birileri fazla heyecanlı sanırım" onu başınla onayladın.O sırada sınıfınızdan Chris Matt 'i çağırdı."Sonra görüşürüz s/a " ona bir tebessüm gönderdin."Görüşürüz Matty" herkes kasaba meydanına gelmiştir.Birazdan tören başlayacaktır.Çoğu kişinin ismi söylenmiştir.Senin ismin daha söylenmemiştir."Matt Donovan" ismi söylendi.Matt rozetini alırken gururla ona bakıp gülümsedin.O da sana tebessüm etti.Birden etraftaki fıskiyeler den sular fırladı.Birden sular ateşe dönüştü.Kendini alevlerden geriye attın.Birden kızıl saçlı bir kadın geldi bir kaç kız ve çocuğa bağırıp ateşi söndürdü.O sırada kızlardan biri boynumu ısırdı.Bu da neydi böyle kurtulmaya çalıştın ama olmadı.Yere yığıldın.Matt ve Caroline çığlıklarla yanına geldi."M m m ___matt"  Matt sana dolu gözlerle baktı."Şşş kendini yorma iyi olacaksın" göz yaşları arasında acıyla fısıldadın."Ben seni hep sevdim Matt" acıyla gülümsedi "bende seni s/a sen iyileşir iyileşmez söz veriyorum normal sevgililer gibi yemeğe çıkacağız" acıyla ona baktın."Rozetimi getirip takarmısın?" matt hemen gidip rozetini aldı ve sana taktı."Elveda Matty" Matt'in hayır s/a çığlıkları arasında gözlerini kapadın.




Newt ve Kol 'un bölümünün çoğunu yazdım biraz uzun oluyorlar.Şuan taslaktan istediğiniz bölümler gelene kadar idareten bunu paylaştım.Kol ve Newt yakında gelecek merak etmeyin.
.Bu bölümde gözyaşlarıma engel olamadım 😢 ölmesemiydi ya 😫. Lütfen oy ve yorum atmayı unutmayın sizleri seviyorum ❤️❤️❤️

Tvd ve To İle Hayal Et Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin