Meleg puha takarók és párnák között ébredtem. Belefúrtam arcom az egyik puha felhőbe, olyan hívogató volt így is hogy benne feküdtem. A paplan melegsége kellemesen átmelegített engem is. Ahogy tértem magamhoz, úgy kezdem el érezni a horzsolások lüktető fájdalmát. Lassan kinyitottam a szemem, és egy mellkas látványa fogadott. Behunytam erősen szemeim, majd újra kinyitottam őket, de nem a szemem káprázott és álmodni sem álmodtam. Lezserül begombolt ingéből kikandikált a göndörödő fekete mellkas szőre. A Gazda volt az, és a hajammal játszadozott.
Visszahunytam a szemem, mintha még aludnék, nem akartam azt a fejmosást. Még nem. Olyan meghitt ez a pillanat, nem akartam, hogy ezzel érjen véget. Elhelyezkedtem, kicsit közelebb húzódtam hozzá. Megsimította az arcom, majd közel hajolt. Éreztem a leheletét az ajkamon.
– Tudom, hogy fent vagy – vettem egy nagy levegőt.
– Nem akarom, hogy ez a csodás pillanat, egy lehordással érjen véget – nyitottam ki a szemeim.
Egymás tekintetében vesztünk el. Sóhajtott és homlokát az enyémnek döntöttem.
– Hiába fürdettelek le, még mindig érzem.
– Büdös vagyok? – ültem fel. – Lefürdettél? – éreztem, ahogy vörösödök.
– Nem és igen - morgott. Már készítettem magam a kioktatásra. – Olyan illatod van, mint Aramortnak! – ült fel ő is.
– Az, hogy lehetséges?
– Aramort virágágyon alszik. Mikor magához édesgetett az ágyába fektetett, amíg megcsinálta a fészket – magyarázta. – Mindent elmondott mi történt.
– Nem bántottad ugye?
– Miért is? – nézett rám szúrósan.
– Megmentette az életem!
– Azért küldték, hogy megöljön!
– Igen, de nem bántott! Megtehette volna, de nem tette! – fordultam felé.
– Miért vagy ilyen elnéző vele szemben? – förmedt rám.
Hangjában düh érződött és még valami más. Egy ismeretlen érzelem kavargott az aggodalom mellett.
– Mert olyan, mint egy kisgyerek… olyan érzésem van vele szemben, mintha meg kéne védenem. Csak magányos, hiányzik neki a társaság.
– És te egyből szaladsz, hogy oda add neki a társaságod!
– Tessék?
– Jól hallottad!
– Csak nem féltékeny vagy rá?! – hökkentem meg.
– Nem!
– De! Valld be! – nevettem el magam. – Azért feküdtél csak mellettem, hogy a te illatodat vegye át a bőröm, csak ezért?
– Nem csak ezért…
– Na persze…
– Aggódtam! Érted? – nézett mélyen a szemembe. – Aggódtam, mert megint mész a saját fejed után! Ez nem az emberek világa, ahol túléled! – ragadott meg a karjaimnál. – Ez itt…
– Ez fáj.
– Bocsánat – engedett el. – De meg kell értened az én szemszögemből is a helyzetet.
– Akkor te is értsd meg az enyémet – néztem rá. – Tudod, hogy érted dobog csak a szívem. Azért, mert segíteni akarok, valaki másnak még nem azt jelenti, hogy már nem szeretlek... Az én szemeim csak téged látnak ilyen szempontból – simítottam meg az arcát.
VOUS LISEZ
Lunae Lumina - A Hold láthatatlan köteléke
FantasyÁTÍRÁS ALATT Az új történet csak nyomokban fogja tartalmazni az eredeti sztorit, illetve folytatást is kap. 😊😊 Emberként élek az Infernisben. Számomra mégis kedvesebb az ittlét, mintha emberek volnának. Gazdám a nyugodt démonok táborát népeseíti...