Ma numesc Emma Smith , am 17 ani si locuiesc impreuna cu tatal meu 'protector' , bine uneori prea protector..Bine..totul a inceput in prima zi de liceu din clasa a11-a.
Tata: Haide , scumpo. Trezeste-te trebuie sa mergi la scoala.
Eu: Acum tata. Ma imbrac si cobor.
Tata: Te astept jos. Ca te duc eu la scoala.
Eu: Ma pot duce si singura , nu am 2 ani..
Tata: Bine dar ai grija pe unde mergi , cand iesi de la scoala vii direct acasa , nu te mai opresti nicaieri , da?
Eu: Bine...
Eu ma pregatesc , ma spal ma schimb si ma duc pana jos sa vad daca tata a plecat. Era ziua mea norocoasa tata deja plecase asa ca m-am dus repede in camera mea si m-am machiat si mi-an luat geanta grabita sa nu intarzii. Pe drum in spre scoala ma intalnesc cu cea mai buna prietena a mea(Julie)
Julie: Heiii , Emma! Nu te-am mai vazut de mult.*m-a luat in brate*
Eu: Buna...aaah nu ma mai strange asa taree.
Julie: Aa. Scuze , daca nu te-am mai vazut de mult.
Eu: Hai repede la scoala ca intarziem si nu vreau sa se intample asta din prima zi.*incepand sa grabesc pasu'*
Julie: Bine.
Am ajuns la liceu si Anne(fitoasa scolii) vine cu prietenele ei la mine si la Julie cu mersul ei de 'diva'
Anne: Buna , toantelor! Heeii fetelor uitata-ti cu ce e imbracata Emma! Oo , doamne , Emma te-ai machiat?!
Eu: Cum mi-ai spus!?!
Anne: Toanta! Ce , nu mai auzi bine?!*si se intoarece cu fata la alea*
Eu eram super nervoasa si tras-o de par si am impis-o , ea s-a intors la mine cu parul in toare directile si nervoasa. Julie radea de nu mai putea si incepem sa ne batem. Pe urma vine.......
Heii. Sper sa va placa.. O sa postez urmatorul capitol mai tarziu.