Ajung in bucatarie si era Criss care ma astepta.
Eu: Nu am chef , Criss. Lasa-ma!
Criss: Buna si tie !
Eu: Hai iesi din casa mea!
Criss: De ce iubiree?
Eu: Iubire?! Mai imi zici iubire si te bat!! Eu sunt cu Emma si o iubesc!
Criss: Hai maaa, iubireeeeeeee.
Eu: Iesi afara!!!
Am luat-o de mana si am dat-o afara din apartament. M-am imbracat si am plecat la spital catre Emma. Am coborat in fata mea era Criss.
Criss: Heiii. Ce faci, iubire???
Eu: Te omor!! Iesi din fata mea!!
Criss: Nu vreau!
In secunda urmatoare am luat-o de mana si am strans-o cat de tare an putut , ea incepand sa planga. Am urcat in masina si am plecat la spital. Am ajuns in 30 de minute , am intrat in spital unde erau Tim si Gabi. Gabi plangea iar Tim o lua in brate sa nu mai planga. Am fugit catre ei.
Tim: Salut!
Eu: Salut! Emma.. Starea Emmei cum e?
Gabi: Emma e in coma!
Duoa cuvintele lui Gabi am cazut la pamant si am inceput sa zic:
Eu: Nu se poate asa ceva! Nu se poate..
Gabi: E numai vina ta, daca nu te cunostea pe tine nu se intamplau toate astea! E nunai vina ta! Ar fi bine sa pleci de tot!!
Tim: Gabi.. El nu are nici o vina. Nu e bine sa dam vina unul pe celalt. Gata.
Eu: Ai dreptate, e numai vina mea. Nu ma mai bag in viata ei.
Gabi: Super! Pleaca de aici!
Tim: Nu e bine asta! Pe bune terminati! Cearta nu ajuta la nimic. Gabi , Marco zici ca sunteti copii mici, va certati in spital , mai bibe ne-ar interesa starea Emmei.
Gabi: Bine, dar asta nu mai are ce cauta aici! M-an saturat de el! De la inceput credeam ca va iesi rau daca el e in preajma Emmei si uite ca am avut dreptate. E numai vina ta!!! Iesi din viata noastra!! Pleaca!!
Eu: Bine.. Am plecat!!
Am plecat nervos de la spital m-am urcat in masina si am plecat acasa la Tim am urcat mi-am luat bagazul si am plecat. Am lasat cheia pe masa si am iesit trantind usa. Sunt un prost, Gabi are dreptate e numi vin mea. Tot ce se intampla e vina mea! Nu trebuia sa fiu cu ea! Acum e in coma din cauza unui prost ca mine! Mi-an batut joc de ea.. O fata asa ca ea merita mai mult nu un idiot asa ca mine, acum imi pare rau pentru tot ce i-am facut. Regret , regret tot. O sa ies din viata ei!
*Dupa 4 luni* *Povesteste Emma*
Ma trezesc intr-o camera intunecata , ma dau jos din pat dar nu imi pot tine echilibrul si pur ai simplu cad. Atunci Gabi si Tim intra la mine si ma vede le jos , Gabi fuge spre mine si ma ridica de jos. Tim ma ia in brate si ma pube pe pat.
Eu: Unde ma aflu?
Gabi: La spital...
Eu: Ce?!?! La spital?!
Gabi: Ai fost impuscata..
Eu: Aa.. Mi-am adus aminte... Marco unde e?
Tim: Nu asta conteaza acum. Ma duc sa chem un doctor ca sa faci analize!
Eu: Nu ma intereseaza de nici un doctor. Unde e Marco?
Tim: Nu conteaza!!! *incepe sa tipe la mine*
Eu ma sperii si tac din gura, Tim iese trantind usa de nervi. Gabi se uita la mine trista schitand un zambet fals.
Eu: De ce zambesti fals la mine?
Gabi: Pentru ca...
Eu: Pentru ca ce ?
Gabj se uita in jos si nu scotea nici un cuvant , a venit doctorul cu Tim.
Doctor(D): Buna ziua!
Eu: Buna ziua , doctore!
D: Cum va simtiti?
Eu: Ma simt foarte bine.
D: Ma bucur , da trebuie sa faceti niste analize de rutina sa vedem daca puteti pleca acasa sau nu.
Eu: Bine.
D: Veniti cu mine.
Doctorul iese din cabinet iar eu il urmez. Intru intr-o camera de analize.
D: Stai jos pe scaun.
Eu: Bine..
Doctorul imi face analize de sange.
D: Un un sfert de ora dureaza pana la rezultat.
Eu: Bine.
Am iesit din cabinet si m-am asezat pe un scau tinand un pansament unde mi-a facut analize. Dupa un sfert de ora. Doctorul na cheama i cabinet. Avea o fata dezamagita.
Eu: Cum au iesit analizele?
D: Pai... Au iesit.. Proaste... Din pacate , ati pierdut copilul.
Eu: Ce?! Nu... Nu copilul. Te rog , doctore , fa cevaa. Te rooog.
D: Nu putem face nimic. Imi pare rau.
Am inceput sa plang in hohote , si am cazut din picioare. Plangea , si nu ma puteam oprii. Gabi imtra si ea in cabinet si ma vede, vine la mins grabita.
Gabi: Emma? Esti bine?
Eu: Vreau acasa....
Nu ma puteam oprii din plans , Gabi m-a luat de mana si am plecat de la spital. Am urcat in masina la Tim si am plecat acasa la el.
Eu: Dar... Marco unde e?
Gabi: Pai... Marco..
Tim: Gabi cu Marco s-au certat rau. Gabi a dat vina pe Marco pentru tot si i-a zis sa plece din viata ta pentru totdeauna.
Eu: Ce?! Te-ai bagat in viata mea? Eu nu am spus iubitilor tai sa te lase in pace! Dar tu o faci, eu il iubesc pe Marco iar tu... Ii spui sa ma lase in pace, m-am saturat ca tu sa iei reguli pentru mine.
Gabi: Dar..
Eu: Taci , nu vreau sa aud nici un cuvant de la tine lasa-ma.
Am ajuns acasa la Tim. Am urcat in apartament. Am intrat in casa si eu am jugit in camera mea , am deschis dulapurile si hainele, lucrurile lui Marco nu erau , am inceput sa plang lacrimile imi inundau fata , nu mai puteam de plans , fata nea era rosie. M-am incuiat in camera mea si am luat perna lui Marco in brate si am inceput sa plang rau. Gabi cu Tim erau la usa mea si bateau dar eu nu deschizeam , eu nu faceam nimic altceva decat sa plang. Cate lucruri rele se intampla. De ce eu? De ce nu altcineva? De ce tocmai eu m-sm pricopsit cu o asa viata? Am pierdut copilul , iubitul meu a plecat din viata mea , Gabi se baga prea mult in viata mea, pana cand o sa ma cert rau cu ea. Oare mai trebuie sa se intample ceva?
Heiii. Am postat cam greu ca am avut ceva probleme cu wattpad-ul meu. E cam trist capitolul , in fine , spre sa va placa in poza e Emma cu Marco inainte ca Emma sa fie impuscata. Va puuppp. ❤❤❤
CAPITOLUL NU E CORECTAT!! Are greseli de gramatica.