Alex: Incantata? Nu ma mai cunosti?
Eu: Ce?!
Alex: Sunt eu..fostul tau iubit. Cel mai bun prieten al tau. Sau cel putin am fost. Se pare ca Gabi nu ma mai cunoste.
Eu: Stai departe de mine! Tu m-ai lasat cu ochii in soare ca ai plecat in New York. Du-te de unde ai venit. Stai departe de mine. Acum am pe altcineva care ma iubeste , nu ma ca tine. Ok?!
Alex: Cum adica?! Te-am lasat cu ochii in soare?! Da , te-am lasa balta asta pentru ca au vrut parinti sa ma mut si relatiile la distanta nu tin!
Eu: Bine. Cum zici tu. Nu vreau sa ma cert cu iubitul meu. Asa ca lasa-ma in pace! In timp ce ma certam cu Alex. Marco cu Tim si Gabi ma striga ca au luat bilete.
Eu: Pa. Lasa-ma!
Alex: Pa..
Am intrat in cinema ne-am luat sucuri floricele etc.
Marco: Haide. E camera 5.
Tim: In 2-3 minute incepe filmul hai sa ne grabim.
Eu&Gabi: Bine.*si am inceput sa alergam*
Ne-am asezat pe scaune Gabi langa Tim. Tim langa Marco si Marco langa mine. Langa mine mai era un loc liber urca un baiat si se aseaza langa bine. Se intoarce cu capu' la mine si era...Era Alex.
Alex: Buna , Emma.
Eu: Ce faci aici?!
Alex: Am venit sa ma uit la film. Nu am voie?!
Eu: Nu ai voie langa mine!!
Marco: Iubit-o. Shht. Ca a inceput filmul.
Eu il sarut pe Marco sa vada Alex ca am iubit si ca imi e foarte bine fara el. Alex ramane cu gura cascata si Marco vede reactia lui Alex.
Marco: Ce te uiti?! Ba! Vezi ca sunt iubitul ei! Daca vrei sa ramai fara dinti mai uita-te mult la ea. Ca se vede ca ai pus ochii pe ea!!
Alex: Hoo. Ca eu sunt fostul ei iubit!!
Eu: Taci. Alex. Esti un nenorocit. Tu stii doar sa iti bati joc de fete. Si daca ii zici lui Marco ca esti fostul meu iubit ce?! Crezi ca esti interesant?! Nu , nu esti. Deloc!! Asa ca taci din gura aia.
Marco: Ai auzit-o! Pleaca. Gaseste-ti alt loc.
Alex pleaca de langa noi iar Marco se pune in locul meu si eu ma pun langa Tim. Si incepem sa ne uitam la film eu imi pun capu' pe Marco si il ma mangaie pe cap si ma saruta pe frunte. Ooo chiar ador cand ma saruta pe frunte. Pe urma in film era o parte cu mult sange si ma bag in pieptul lui.
Marco: E doar un film. Nu iti fie frica.*si ma saruta*
Dupa film plecam acasa. Ajungem in 15-20 de minute la Marco acasa. Am urcat sus si era iar Criss.
Criss: Heiii iubireee! Ce faciii?
Marco: Buna. Da-mi cheia de la casa acum.
Eu: I-ai zis iubire?!*nervoasa*
Criss: Da. Logic sunt impreuna cu el de aseara. Ca am ramas peste noapte la el.
Marco: Iesi!!!
Eu: Ai ramas la el?*cu lacrimi in ochii*
Criss: Da.
Criss pleaca si lasa cheiele pe masa.