Marco se ridica ma ia in brate si ma saruta pe frunte cand se uita in spatele meu speriat.
Eu: Ce?!*intorc capu*
Nici nu apuc sa ma intorc ca am simtit ca cineva ma loveste si totul se intuneca. M-am trezit la pe un patul de spital.
Eu: Marco!! Gabi!! Tim!!
Se dischide usa , si intra Marco cu Tim. Tim era suparat iar Marco avem lacrmi in ochii.
Eu: Ce?! Marco??
Marco: Pai...
Tim: Era un om care te-a lovit. Nu avem idee cum a intrat in casa. Gabi e la urgente ca dupa ce te-a lovit pe tine Marco a inceput sa il bata pe ala , eu am auzit zgomote si am mers in camera sa vad ce se intampla. Si atunci cineva a injunghiat-o pe Gabi. Eu cu Marco avem impresia ca casa noastra e supravecheata video. Asa ca am chemat politia.
In timp ce imi explica Tim eu am inceput sa plang. Deodata se aude telefonul lui Marco.
Marco: Alo? Da , domnule politist. Cum? Unde ati gasit-o? Da. Bine. La revedere. O zi buna.
Tim: Ce ,ma?
Eu: Ce s-a intamplat?
Marco: S-au gasit 5 camere de filmat la noi in casa. In bucatarie , in sufragerie , in camera mea , pe balco si pe hol.
Tim: Exact! Cum am zis suntem supravegheti video. Politia ce a zis?
Marco: A zis ca o sa mai cerceteze sa vada daca mai gaseste ceva si daca putem sa dormim in alta parte ca vrea sa puna nu stiu ce sistem in casa.
Tim: Hai la mine! Aia nu s-ar gandii ca la mine veniti. Adica aia stiu unde stai tu , stie unde sa Emma. Dar la mine nu stie
Eu: ok. Mergem la Gabi?
Tim da din cap ca aproba si iese pe usa. Marco m-a ia de mana si plecam. Ajungem la Gabi in 5-10 minute si intram la ea.
Eu: Gabi!!! Esti bine?!
Gabi: Da, sunt bine. Doctorii mi-au spus ca pot pleca acasa..
Eu: Haide. I-ati hainele si sa mergem.
Gabi se da jos de pe patul de spital si incepe sa isi stranga niste haine. In timp ce Gabi stangea intra un doctor.
Doctor(D): Buna ziua!
Eu& Gabi: Buna ziua, doctore!
Marco: Buna ziua!
Tim: Buna ziua! Starea lui Gabi e bine? Poate pleca acasa? E totul in regula?
D: Da. Gabi se simte foarte bine. E totul in regula. Poate pleca. Dar trebuie sa se odihneasca.
Eu: Sigur. O sa se odihneasca imediat ce ajungem acasa.
Tim: O sa se odihneasca.
Gabi: Sunt gata. Haide sa mergem! La revedere!
Eu,Marco&Tim: La revedere!
Am plecat eram in masina la Marco. In 20-30 de minute am ajuns la Tim acasa. Am intrat in bloc. Tim sta la etajul 10. Am intrat in casa. Era un apartament foarte mare. Tim o ia pe Gabi in brate si o duce intr-o camera sa doarma. Iar pe mine si Marco ne duce intr-o alta camera.
Tim: Aici va fi camera voastra cand mai veniti la mine.
Eu: Bine. Mersi.
Marco: Mama. E mare camera asta.
Tim: Stiu. In fine eu ma duc la Gabi. Sa ma culc ca e 2 noaptea. Noapte buna.
Eu&Marco: Noapte buna!
Tim iese din camera si raman doar eu cu Marco. El incepe sa se apropie de mine, ma ia in brate si incepe sa ma sarute si incepe usor sa ma puna in pat. El isi da tricoul jos dar nu se desprinde din sarut. Imi da si mie tricoul jos...*****
*Dimineataa*
Ma trezesc Marco era langa mine dormea era doar in boxeri iar eu eram in lenjerie intima. Ma ridic din pat si ma imbrac. Marco se trezesti si el si ma vede.
Marco: Sa stii ca poti sa stai si asa in casa.
Eu: Ce?! Sa stau asa fara haine pe mine? Iti aduc aminte ca e si Tim aici!
Marco: Da.. Ai dreptate.
Cand sa imi iau bluza pe mine Marco ma trage de mana peste el in pat.
Marco: Te iubesc! Te iubesc! As vrea sa fim asa mereu!
Eu: Si eu te iubesc!
Incepe sa ma sarute in timp ce isi plimba mainiile pe corpul meu cand Tim intra in camera si ne vede.
Tim: Upss. Scuze. Am nimerit prost.* incepe sa rada*
Marco: Da, intr-un moment foarte prost!*si incepe sa rada*
Eu: Ce-i amuzant?! Sunt fara haine , doar in lenjerie intima. Si voi radeti ca...*zic eu invelindu-ma*
Tim si Marco se uitau la mine uimiti de ce am spus , se uita unu la altu si incepe sa rada in hohote.
Tim: Hoo. Prima noapte cu asta? Ooo. Sa vezi de acum incoloo. Gata si virginitatea ta?!*zice printre rasete*
Eu: Defapt pentru informarea ta sunt inca virgina , si o sa imi pastrez virginitatea pana la 20 de ani!
Tim: Mamaa , ce subiecte aprinse!
Eu: Apris o sa fi tu daca nu iesi dracu o data din camera!
Tim iese din camera razand. Marco se uita la mine si ma intreaba.
Marco: Pe bune?! Pana la 20?!
Eu: Te plesnesc! Termina!
Marco: Gata , sefa!
Eu incep sa rad cand imi zice sefa. Ma ridoc din pat si ma imbrac Marco se imbraca si el. Dupa ce ne imbracam mergem in bucatarie unde Gabi cu Tim****. Marco ii vede inaintea mea.
Marco: Hai in camera.
Eu: De ce?*imi intorc capu intre Gabi ai Tim*
I-am vazut si am fugit direct in camera , Marco urmandu-ma. Ma pun in pat si aprind televizorul. Marco pe pune cu capu in poala mea , eu il mangaiam pe cap ma jucam cu parul lui ceea ce stiu ca il enerveaza.
*Seara*
Ma duc cu Marco Tim ai Gabi in club. Eu cu Gabi ne pregateam , ne machiam. Dar baieti erau gata de mult , ne asteptau pe noi. Plecasem. Ne-am urcat in masina la Marco si am plecat. Intr-o ora am ajuns la club. Intram, baieti se duc sa cumpere ceva de baut iar eu cu Gabi dansam cand eu prin ritmul dea muzica incep sa ma indepartez de Gabi si intr-un intr-un baiat. Ma intorc cu fata la acel baiat ca vroiam sa imi cer scuze cand.
Eu: Ce naiba cauti aici?