Capitopul20

234 14 4
                                    

Marco vine langa mine la usa si deschide usa. Era.. Nu pot sa cred a venit e in fata mea nu pot sa cred. Cat rau mi-a facut e aici. Era tatal lui Marco.
-Ce cauti aici?! Il treaba Marco nervos.

-Ce ai Marco?! N-am nicio treaba cu tine. Am venit sa vorbesc cu Emma. Raspunse tatal lui.

-Pai ea nu vrea sa..

-Marco.. Lasa-l sa vorbeasca. Il intrerup eu pe Marco din a spune ceva.

-Bine. Hai tata, ce ai de spus? Ce vrei sa vorbesti cu ea?

-As vrea sa vorbesc doar eu cu ea , tu nu.

-Nu se poate. Nu te las singur cu ea.

-Marco.. Ma lasi sa vorbesc singura cu tatal tau?

-Dar iubito..

-Ai incredere. Nu o sa se intample nimic.

-Bine.. Tata daca ii faci ceva jur ca te omor. Ai inteles?

-Mda. Raspunse tatal lui.

Eu il iau pe tatal lui de mana si il duc in camera mea.

-Ce vrei sa vorbesti cu mine?!

-Hm. Fato. Eu zic sa te desparti de el , pentru ca el doar te foloseste. Vrea doar sa te duc in pat de 3 ori dupa te paraseste. Uite asculta asta.

El scoate un telefon si da drumul la o inregistrare dintre o conversatie cu Marco si tatal lui.
*inregistrare*
-Alo? Tata?

-Da?

-M-am gandit. Doar ma folosesc de Emma. O urasc. Vreau doar s-o pun in pat , si a 3-a ora nu se mai ridica din pat. Aia nu e nimic pentru mine.

-Cum vrei tu. Asta inseamna ca te intorci in mafie?

-Da. Dar dupa.
*inregistrare terminata*

Cand am auzit asta am cazut in genunchi incepand sa plang.

-Atat am vrut sa-ti spun. Mai bine te-ai despartii tu de el decat sa te...pana ramai acolo in pat.

-Nu cred , el n-ar zice asta niciodata! Ma iubeste.

-Ba nu. Esti doar o slava pentru el.

-Iesi !! Iesi din casa!! Incep eu sa tip.

El se apropie de mine si ma tranteste in pat si se pune peste mine. Imi pune mana la gura sa nu tip el isi deface pantalonii , pe ai mei ii rupe , eu nu pot sa fac nimic , nu pot sa tip , nu pot sa ma misc deoarece el sta pe mine. Imi sfasie bluza de pe mine. Eu ramand doar in lenjerie intima. Isi baga mana in buzunar si scoate o banda adeziva, rupe o parte din ea si mi-o pune la gura. El isi da tricoul jos si se uita zambind la mine. Se ridica de pe mine si ma smulge si pe mine din pat cu putere. Se indreapta catre dulap si ii deschide , cauta prin hainele lui Marco ca stia ca are o pereche de catuse. Le gaseste si mi le prinde de maini, ma arunca in pat , imi desface sutienul , eu nu ma puteam opune , nu avea ce face. Se pune peste mine imi da chilotii jos. Eu era goala in fata lui , el isi da boxerii jos , si intra in mine cu putere. Eu incepand sa plang. Incepe sa faca miscarii du-te vin-o in timp ce lacrimile mele se prelingeau pe obraz. Dupa ceva timp se opreste, blocat in mine. Eu abia mai puteam sa respir , am respirat usurata, cand simt o durere insuportabila in mine. Si el intrand pentru ultima data cu multa putere. Eu incepand sa tip , banda adeziva se deslipise. Iar deodata il vad Marco intrand in camera si vazandu-l pe tatal lui peste mine. Incepe sa-l bata. Dupa ce termina cu el. Se apropie de mine ma ia in brate. Imi desface catusele , aveam urme uriase pe maini lasa-te de la catuse. I-a o patura si o pune peste mine , eu tremurand.

-Iubito, stai calma. Acum sunt cu tine. Nu mai e nimic rau. Zice Marco sarutandu-ma pe frunte.

Tatal lui de ridica jos si incepe sa dea in Marco ii da cu ceva in cap si Marco cade pe jos incobstient. El se apripie de mine, eu ma dau din ce in ce mai in spate si dau de un perete.

-N-am terminat cu tine. Zice el si trage patura de pe mine.

Ma tranteste in pat si pune peste mine si incepe sa ma traga de par incepand sa intre in mine pentru a doua oara. Eu incepand sa tip. Ma tragea din ce in ce mai tare de par la final intra cu o putere si cu o ura in mine si isi da drumul in mine. Eu nu mai aveam nicio putere , ma pune sa ma imbrac. Eu cu ultima putere pe care o mai aveam mi-am luat hainele pe mine.

-Mai repedee!! Urla el la mine si ma plesneste.

Dupa ce m-am imbracat ma tareste orun casa pana pe hol se incalta ma i-a pe sus si pleaca cu mine. Ma tranteste pe bancheta din spate a masinii. El de urca in fata si plecam ....

Dragoste intamplatoare❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum