Capitolul 7.

550 23 0
                                    

Dupa ce plec de la Marco o sun pe Gabi plangand.

Gabi: Alo?

Eu: Ce faci?*plangand*

Gabi: De ce plangi?

Eu: Marco...

Gabi: Stai ca tot sunt afara. Vin la tine. Ajung in 5-10 minute la tine. Te pup. Pa pa.

Eu: Bine , pa..

Gabi ajunge la mine si intra fara sa sune sau ceva

Gabi: Zimi tot!! Ce ti-a facut?!

Eu: Era o fata la el acasa si aia a zis ca e fosta ei iubita si am plecat plangand.*o iau in brate si incep sa plang si mai rau*

Gabi: Il omor!! Stai linistita , nu te mai consuma pentru prosti!!*spune ea nervoasa si iese pe usa*

Povesteste Gabi

Ma duc la Marco. Daca imi raneste prietena eu il ranesc pe el. Am ajuns la 10-15 minute. Sun la usa la el pana cand o sa imi deschida dar se pare ca el nu imi raspunde.

Eu: Deschide usa!!! Cretinuleee!!

Marco deschide usa cu lacrimi in ochii.

Marco: Intra , Gabi..

Eu: Bine. Intai de toate o sa ma asculti!!

Marco: Ascuta-ma tu pe mine. Eu o iubesc foarte mult pe Emma. Dar nu stiu cum a intrat aia. Emma inseamna totul pentru mine , o iubesc. Dar se pare ca toate astea le-am pierdut. Am pierdut iubirea ei..

Eu De ce nu i-ai spus asta si ei?

Marco: Nu a vrut sa asculte. *incepe sa planga*

Eu: Offf.

Marco: Vrei sa bai ceva?

Eu: O cafea.

Marco: Bine. Imediat.

Marco face cafeaua iar Gabi inspecteaza casa si intra intr-o camera si erau poze cu Marco si cu o fata am deschis un sertar si am gasit un plic pe care scria "Te iubesc , puiul meu dar trebuie.." nu am apucat sa citesc tot ca intra Marco:.

Marco: Ce cauti aici?

Eu: Pai...eu...nimic..cautam...cautam baia.*zic balbaindu-ma*

Marco: Baia e aici!*si arata cu degetul spre o usa.

Eu: Bine...Mersi...

Si intru repede in baie si vreau sa o sun pe Emma. Dar nu raspunde ea ci un baiat.

Eu: Emma?! Alo?! Cine esti?! Emma unde e?!

Amonim(A): Spune-i lui Marco. Daca vrea sa isi mai vada iubita sa vina la depozit. Stie el.

Eu: Ce?!

Imi inchide telefonul iar eu ies speriata si fug spre sufragerie unde Marco isi bea cafeaua si ma astepta pe mine.

Eu: Marco!!! Emma......

Marco: Ce? Ce e cu Emma?

Eu: Am sunat-o si....a raspuns un baiat care a spus ca daca mai vreai sa iti vezi iubita sa vii la depozit.. Ce depozit?!

Marco: Nu conteaza. Stai linistita aici. ma duc sa o iau pe Emma. Paa.

Eu: Pa..

Povesteste Emma.

Il urasc pe Marco cum ma poate rani asa. Ma duc in bacatarie sa imi fac ceva sa mananc , cand aud ca se sparge ceva in camera mea si cineva coboara pe scari. Eu incerc sa fug dar ma prinde de gura si ma leaga la ochii si imi pune mana la gura. Imi da una peste fata si ma trezesc intr-un lon intunecat cred ca e un depozit parasit. Intra un baiat care ma ia de mana si ma ridica sus. Incepe sa dea in mine cand apare un baiat parca cunoscut si ii da una lui ala. Pe urma ma ia de masa. Era Marco.

Marco: Haide. Vin-o.

Ma ia in brate si ma pune in masina. Ajungem la el acasa. Si era Gabi in bucatarie si chinua sa scape ca cineva vroia sa o bata. Marco il vede pe ala si incepe sa il bata pe ala.

Marco: Pleaca! Pana nu te omor! Hai pleaca , Tim!!

Gabi: Il cunosti?!* cu lacrimi in ochii*

Tim: Normal ca ma cunoaste. Suntem prieteni de mici.

Gabi: De mici?!

Emma: Cum naiba?! Asta....m-a furat si m-a batut.. Si e prietenul tau!!!

Marco: Dar...eu....

Emma: Nici un dar... Eu am plecat de aici.*ies trandind usa*

Gabi: Stai ca vin si eu.. Ai pierdut-o , Marco..

Tim: Se oare ca tot la mana mea ai ajuns Marc.

Marco: Nu mai sunt Marc de mult. De cand am renuntat la tot!

Tim: Pacat. Erai seful in mafie. Parca fata asta te-a zapacit. Tu nu erai asa. Tu iti bateai joc de fete pentru o noapte si pe urma gata. Acum ai inima pentru aia.

Marco: Nu ii mai zice aia ca te omor! Si iesi din casa mea pana cand nu te ingrop de viu!

Povesteste Gabi.

Nu stiu ce sa fac sa ii spun Emmei sau sa nu ii spun.

Eu: Emma...am sa-ti spun ceva...

Emma: Bine. Zi.

Eu: Pai....Marco...

Emma: Ce?! Ce e cu Marco?

Eu: Marco.... Marco te iubeste foarteeee mult..

Emma: Si eu il iubesc. Dar nu stiu ce e intre el si Criss.

Eu: Nu e nimic intre ei doi. Du-te si vorbeste cu el.

Emma: Bine. Am plecat. Pa.

Eu: Pa. Succes!

Povesteste Emma.

Sunt spre Marco. Aproape an ajuns era ora 20:05 o sa inceapa sa se intunece trebuie sa ajung cat mai repede. Am inceput sa alerg pana cand ma atinge cineva pe mana. Eu intorc capul speriata si era.....

****
Heiii. In poza e Gabi. Scuze pentru greseli.❤
Sper sa va placa. ✌

Dragoste intamplatoare❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum