El isi da tricoul jos si si pune peste mine. Incepe sa ma sarute. Iar eu ii dau una peste fata sa ma lase in pace. El se ridica din pat.
Marco: Ce?!
Eu: Nu vreau. Lasa-ma.
Marco: Bine.*si se supara*
Marco adoarme imediat dar eu nu. Mi se facuse sete si ies iau cheia si deschis usa de la camera. M-am dus in bucatarie sa imi iau un pahar nu apa. Pe urma ma duc in camera aia cu poze cu Marco si o fata. Inchid usa cu cheia sa nu ma mai deranjeje nimeni si deschid seratarul sa iau plicul ala si incep sa citesc "Te iubesc puiu meu dar trebuie sa ne despartim ca parinti mei vor sa ne mutam. Si e prea mare distanta di nu o sa tina relatia noastra. Iti las o poza cu noi , ultima pe o vom face. Sa stii ca te voi iubi mereu. Nu ma cauta , e mai bine asa." si pe foaie era o fata de sange si tot felul de chesti.. Mai caut in sertar si gasesc un un sidiu il pun pe telefor sa ma uit la el si dau volumul incet. Era o fata pe bicicleta si Marco o ajuta sa merga in care ea zice.
Fata(F): O sa caddd! Tine-maa.
Marco: Nu o sa cazi!! Sunt eu aici. Mereu voi fi pentru tine!!
Dupa spusele lui ea se intristeaza si vroia sa ii zica ceva.
F: Da....
Marco: Haidee.. Uita-te in fataa.
F: Bine. Bine...*sarutandu-l*
Eu opresc videoclipul si incep sa plang. Ma mai uit in sertar si gadesc inca o poza cu Marco si aceea fata la un restaurant sarundandu-se. Eu zambesc si incep sa plang si mai rau , lacrimile imi inundau fata. Cineva era la usa eu pun repede totul in sertar. Deschid usa era Gabi..
Eu: Uhh. Doamne m-ai speriat ca esti Marco sau Tim.
Gabi: Am eu fata de Marco sau Tim?*razand*
Ma cu lacrimi in ochii. Eu imi sterg la licrimile.
Gabi: Ce ai patit?
Eu: Am gasit un plic un viodeclip si o poza cu Marco si o fata.. Si erau asa de fericiti impreuna.
Gabi: Stiu. Si eu am gasit ceva.. Am gasit doar plicul pe care scria "Te iubesc , puiu meu dar.."si mai departe m-am mai putut ca venise Marco.
Eu: Si mie nu mi-ai zis nimic?
Gabi: Pai..
Eu: In fine.. Nu mai conteaza vreau sa stiu cine era fata aia. Vreau sa aflu lucruro despre ea.
Gabi: Si ce o sa faci?! O sa-l intrebi pe Marco?! Sau ce?!
Eu: Vad eu. Acum vreau sa ma culc.
Gabi: Ok. Noapte buna!*si fuge in sufragerie la Tim care dormea pe jos*
Eu: Ala doarme pe jos... Doamne.*incep eu sa rad*
Gabi: Nu mai rade de Tim.*tipa la la mine*
M-am dus in camera unde se pare ca Marco nu dormea.
Marco: Ce faci?! Am auzit ca vorbeai cu Gabi. Ce vorbeati?
Eu: Chesti de fete.*lasand capul in jos*
Marco: Ok. Scuze pentru mai devreme dar nu mai gabdeam ca am baut. Imi pare rau.
Eu: Bine , nu-i nimic.*si sar in bratele lui si il sarut*
Marco: Te iubesc.
Eu: Si eu te iubesc , puiu meuu.
Marco s-a intistat cand i-am zis "puiu meu" deci asta insemna ca s-a gandit la fata aia.
Eu: Pot sa te intreb ceva?
Marco: Bine , iubire. Spune.
Eu: Ce sunt cu pozele alea cu tine si cu aceea fata?
Marco: Pai...am fost cu ea mult timp si a trebuit sa ne despartim ca ea a fost nevoita sa se mute impreuna cu parintii ei in alta tara si tineam foarte mult la ea. Dar cu timpul am uitat. Dar acum sunt fericit cu tine. Daca vrei o sa curatam toata camera aia sa fie a ta..nu stiu. Cum vrei. Nu mai e importanta pentru mine.
Eu: Bine..
Marco: Iubit-o. Imi e somn. Noapte buna.
Eu: Noapte buna!*il sarut*
****
M-am trezit de dimineata m-am dat jos din pat si am merg spre bucatarie unde Tim si Gabi se sarutau. Nu am vrut sa par nesimtita asa ca..
Eu: Neataa!*tip cu zambetul pana la urechi*
Bine , da..am parut nesimtit. Dar in fine. E casa lui Marco nu trebuie sa se sarute la fiecare coltisor plus ca eu trebuia sa ma trezesc.
Tim: Neataa.*calm*
Gabi: Neata!! Tu chiar nu ai alta treaba decat sa vii aici sa ne vezi pe noi?!*nervoasa*
Eu: Dar..eu...
Nico nu am apucat sa termin ca ea a adaugat.
Gabi: Dar?! Ce dar?! Tu ce?!
Tim: Gata , iubit-o nu te enerva ea nu avea de unde sa stie. Gata , calmeaza-te.
Gabi: Bine. Imi pare rau..
Eu: Nu-i nimic.*si ii zambesc scurt*
Imi iau un pahat si deschid frigiderul imi iau un suc de portocala si imi pun in pahar si plec. Ajung in camera , Marco inca dormea. Eu pun paharul cu suc pe masa si ma duc langa Marco.
Eu: Heii. Neata , somnorila. Trebuie sa te trezesti e tarziu.
Marco: Da..imediat mama. 5 minute doar 5.
Eu: Nu sunt mama.*razand* Hai te rog trezeste-te.
Marco se ridica brusc din pat imi zambeste si ma saruta pe frunte si se uita in spatele meu speriat....