Eu: Ce naiba cauti aici?
Alex: Heeei, iubit-o!!
Eu: Iubita?! Ce?! Eu sunt cu Marco , lasa-ma naiba in pace!
Alex: Nu o sa scapi de mine , niciodata!
Alex ma trage intr-un loc mai retras si incepe sa ma sarute.
Eu: Ajutooor!! Marcoooooooooo!! Ajutor!!!
Alex: Tipa tu cat vrei , nu o sa te ajute nimeni!
Eu: Marcoo!!!!!!! Ajuuuutaaaa-maaaaaa!!!! Lasa-maaaa!!! Da-mi drumuuuuullllll!!!! Ajutooor!!!!
*Povestete Marco*
Off. O astept de 20 de minute , ce o face? Ma duc sa o caut... Ce naiba frate , am foat peste tot unde o fi.. Sigur s-a ascuns , vrea sa imi faca o farsa. Aaaa , nu am verificat la colt. M-am dus la colt, am vazut-o cum tipa si pe Alex cum o saruta. M-am enervat rau , de ce imi saruta ala iubita?!
Eu: Las-o!!
Alex: Si daca nu vreau?*si se intoarce si imi da un pumn*
Eu: Nu cred ca ai facut asta!!
Eu cu Alex incepem sa ne batem iar Emma plangea si tipa la noi.
Emma: Marcooo! Gataa!! Te roooggg. Nu te va mai bateti!!! Marcooo! Te rog... Te rog , iuubiree! Vreau acasa!!Cand aud cuvintele astea ma opresc si ma indrept spre ea , o sarut. Ii dau una lui Alex si il las pe jos lesinat. O iau pe Emma ne ducem la Gabi si Tim sa plecam acasa. Ei 2 se plictiseau , intr-un fel... Tim era baut si Gabi se ruga de el sa nu mai bea. Ce sa fac eu cu asta ca sigur nu vrea acasa , dar Emma e super suparata.
Eu: Emma stai puntin aici!
Emma: Bine...
Eu ma duc la Gabi si Tim.
Eu: Tim , hai acasa!
Tim: Nu vreauu. Chiar nu... Nu vreauu. Vreau sa petrec pana de dimineata. Plecaa. Lasa-maa!!!! Iuuhuuuu.
Gabi: Asa mi-a facut si mie. Duceti-va voi acasa daca vreti o sa te sun cand il iau eu pe asta de aici.
Eu: Bine. Pa.
Gabi: Pa pa.
Tim: Paaaaaaaaaaaaa , baaaaa!
Eu m-am intors la Emma si o vad cum isi tinea ochii intre deschisi sa nu adorma. Eu o iau in brate si ea adorme imediat. O pun pe bancheta din spate , eu ma urc la volan si am plecat. Am ajuns acasa la Tim. M-am dat jos si masina si ma uit pe bancheta din spate la Emma care dormea ca un ingeras deschid usa si o iau in brate , cand sa o iau in brate ea se trezeste.
Emma: Marco.... Suntem acasa?
Eu: Da , iubit-o. Imediat. Acum intru in bloc. Stai linistita.
Emma: Bine....*se pune cu capul pe mine si adoarme*
Eu intru in scara ma urc in lift. In lift era un baiat ciudat care se tot uita la Emma. M-am enervat rau , dar am ignorat. Ala a coborat la 9 si eu cu Emma am mai mers un etaj. Am iesit din lift si am deschis usa , nu m-a mai interesat nimic doar vroi sa ajunga ingerasul meu in pat sa se poata odihnii. Ma duc in camera mea si a Emmei. O pun in pat , nu conta ca era inca imbracata de petrecere. Am invelit-o si am sarutat-o incet pe frunte , asta facand-o sa se trezeasca.
Emma: Tu nu te culci?
Eu: Ba da. Imediat.
Emma: Bine. Eu vreau sa ma schimb.
Eu: Bine , eu ma duc sa inchid usa.
Emma: Ok.
*Povesteste Emma*