Marco ma trage in pat incepand sa smulga lenjeria de pe mine . Ajung deasupra lui iar el se blocheaza la incheietoarea sutienului. Doanme , cat de greu poate fi? In final reuseste si il arunca pe covor parca cu ura . Ma tranteste pe pat , langa el , iar el se urca pe mine sarutandu-mi gatul . Apuc marginea tricoului si il dau jos cat ai clipi .Increzatoare , ma infig in nasturele blugilor si ii deschid urmand ca mai apoi sa ii dau jos . Imi smulge chilotii , rupandui , iar eu apuc de boxerii lui dandu-i jos.
Eram foi amandoi , iar el statea planand deasupra mea . Ma saruta dulce si apasat apoi coboara la gatul meu . Ma musca de cateva ori iar apoi coboara la sanii mei . Coboara pe abdomen iar apoi ajunge la baza feminitatii. Se intoarce la buzele si gatul meu in timp ce se strecoara intre picioarele mele . Se uita cateva secunde in ochii mei , parca cerandu-mi voie iar pentru un moment ii zambesc dulce . Nu mai asteapta nici o clipa si intra in mine cu forta si putere . In urma durerii extraordinare las un tipat enorm iar el ramane intepenit si inspaimantat in mine . Se incordeaza brusc si ma priveste in ochii. Lacrimi imi curg pe obraji de durere dar si de fericire . El ... Sunt a lui ! Din cap pana in picioare . Corp si suflet. Eram... Fericita .
Ii zambesc pentru al asigra ca e in regula iar iar dupa revine la treaba lui . Incepe sa isi miste soldurile impreuna cu ale mele .
Cum putea un baiat ca el sa fie asa ... Ertraordinar...?
Dupa cateva minute bune iese din mine si se tranteste frant langa pe pat. Stateam unul langa altul respurand cu greu . Ii auzeam respiratia liniatindu-se si imi daduse-m seama ca adormise . Imi mut capul pe pieptul lui si adorm si eu .
*** Dimineata
Povesteste Marco
Ma trezesc tinand-o pe Emma in brate . O strang si mai tare si o vad cum da din cap . Vroia sa doarma ... Slabesc stransoarea si imi mutlrivirea asupra ei . Era ... Goala ... Invelita pe jumatate ... Sanii si feminitatea ... Desi nu se vedeau complet din cauza imbeatisarii erau invrlite . Picioarele lungi si dezvelite ii erau incalcite cu ale mele . Ii mangai spatele aproape gol de asmenea . Degetele mele se imbarliga in parul saten si lung .
E ... Frumoasa ... Extrem de frumoasa ... Cum de e a mea ? ...
O privesc si ii vad inocenta pe chip. Era frumoasa , desteapta , amuzanta ... O fata pe care orice vabat o dorea . Iar eu ... Eu eram un idiot de prima mana . Seara trecuta a fost o gresala dar ... U e ca si cand nu mi-as fi dorit-o ... Problema era faptul ca nu stiu cum va reactiona Emma dimineata ...
Trebuia sa fac in asa fel incat sa se simpta bine ... Sa se simpta iubita si protejata. In caz ca va fi nervoasa ....
Avea ochii inchisi lasand genele sa se uneasca . Buzele ei nu erau stranse complet . Erau rosii -de seara trecuta- carnoase si apetisante . Ea era apetisanta . Avea un corp de regina iar faptul ce eu am fost primul ma facea sa ma simpt minunat .
O vad cum se misca incet iar apoi deschide ochii. 0chii aceia caprui ma priveau intens.Scutura de cateva ori din gene iar apoi zambeste .
Povesteste Emma
Deschid ochii si il observ pe marco stand , uitandu-se cercetator la mine ! Ii zambesc si observ ca muschii lui nu mai sunt incordati .
- Buna dimineata ! Ce faci , fruoaso? Cum te simpti ? spune din ce in ce mai incet
- Bine ...
- Hei ... Nu trebuie sa iti fie rusine de mine ! Spune-mi ... Te doare ?
- Putin.... Nu ... Cred ...
Chiar daca imi spunea sa nu fiu totusi mi se parea ciudat ...
- Merg in bucatarie sa fac cafea ... Vrei ? ma intreaba in timp ce isi ia o perexhe de pantaloni pe el
- Sigur ... De ce nu ?!
Se intoarce la mine si ma saruta dulce . Marco era perfect. Ma iubea iar eu il iubeam .
- Cand vin vorbim ! Pari .. Agitata ... acestea fiind spuse paraseste camera .
Ma intorc pe spate si priveac tavanul . Aseara ... De fapt. .. De aseara eu nu mai eram eu ... Eram o fata daruita complet barbatului pe care il iubea extrem de mult . Eram toata a lui .... Usa se deschide si ma trezesc la realitate .
- Iubito ?! Putem vorbi ? ma intreaba agitat
- Sigur ... Ce s-a intamplat ? murmur usor confuza- Am ... Promiti sa nu te superi ?
- Da, ma , da ! Spune !
- Pai ... Noi ... Am ... Am uitat de protectie .. Aseara ...
-CE?!
***
Eram in drum spre farmacie pentru a lua pilula de a doua zi .Eram nervoasa ! De cand imi spusese il injurasem , blestemasem , dracuisem , si jur ca ii trasesem fara sa vreau cateva perechi de palme si pumni in umar. Am ajuns la farmacie. Am intrat era o femeie blonda inalta si bine facuta , Marco vazand-o incepea sa saliveze , i-am dar cu un cot in coaste , trezindu-l la realitate.
-Buna ziua! Va pot ajuta cu ceva? Intreaba blonda plictisita.
-Da , as vrea..
-Pilula de a doua zi. Ma intrerupe el , si inca ceva...
-Bine, altceva ce?
-Numarul de telefon! Zice Marco razand.
-Nu-l baga in seama e nebun! Ma scuza-ti cat costa?
**
Dupa ce am luat pilula de la farmacie , am mers acasa ca imi era foarte foame , ajunsi acasa am intrat direct in camera mea aruncandu-ma in pat Marco urmandu-ma si punandu-se peste mine , incepand sa ma sarute dulce.-Mi-e foame! Spun eu impingandu-l jos de pe mine.
-Ok, ce vrea puiul meu sa manance?
-Am ... Niste clatite!
-Bine , hai cu mine sa le pregatim!
-Nu! Spun eu scurt.
Heii! Sper sa va placa , scuze ca nu am mai postat de mult. M-am gandit ca ar fi ma bine sa scriu cu linie de dialog"-" decat cu "Marco: ; Emma:"