"Fi mai discret"
{Dante}
Nu suntem iubiți! Eu și Wendy spunem la unison. Pablo face ochii mari și ridică mâinile în aer.
Ok puștoaico, hai să te învăț să fi rea. Spune idiotul și îi face cu ochiul lui Wendy. Ea zâmbește și ies amândoi în curtea din spate. Îmi dau ochii peste cap, idiotul o pune în pericol. Urc scările și intru în camera lui Enzo.
Intru și trântesc ușă în urma mea, Enzo fuma o țigare la fereastră și zgomotul ușii îl face să se întoarcă la mine.
Poți să-mi spui de ce i-am cerut ajutorul idiotului de Pablo? Spun printre dinții, și mă duc lângă el. Bag mâna în buzunar și îmi scot pachetul de țigări și bricheta, scot o țigare, o apuc între buze și o aprind.
Pentru că e de încredere și nu te-ar trăda niciodată, plus că sunteți rude. Enzo are dreptate. Trag din țigară și îmi mut privirea sfidătoare către Enzo.
Idiotul o învață pe Wendy, să tragă cu arma, tu realizezi. Spun printre dinți.
Și ce e rău în asta? Spune și așteaptă să văd ce zic. Fata trebuie să învețe să se apere, gândește-te nu mai are pe nimeni. Continuă de vorbit, arunc țigare și mă întorc către el.
O pune în pericol, Wendy vrea să facă parte din plan, și mă are pe mine. Ultima parte o spun fără să vreau, ce prost sunt. Enzo face ochi mari, și începe să râdă haotic.
Știam eu fraiere, știam că încă îți bate ceva în piept, dar nu crede-m că o să te și îndrăgostești. Uneori se comportă copilărește, zici că are 10 ani dar gândește și e și atent la detalii gogomanul.
Poți să nu mai exagerezi. Sper că exagerează, nici eu nu stiu.
Îl las în să se creadă atotștiutor în dragoste, și ies confuz pe ușă, cobor în bucătărie și iau din dulap sticla de whisky și mă așez pe canapea.
Și tot ce îmi trece prin minte este faza cu Enzo, chiar are dreptate. Îmi pasă de Wendy, dar nu prea înțeleg de ce, iau câteva gurii din sticla de whisky și mă duc să îmi iau un pahar, găsesc ghiață în congelator, perfect.
Iau paharul si pun 2 cuburi de gheață în el,îl umplu până la jumate. Îl dau capac și îmi mai fac unul. Mă îndrept cu paharul în mână stânga și cu sticla în mâna dreaptă către canapea și le pun pe măsuța din fața canapelei.
Mă relaxez și îmi trec prin cap mii de gânduri.
Îi aud pe Pablo și Wendy venind din curtea din spate, ea chicotește.
Ești bună pentru o începătoare, ne vedem mâine, prințesă. Când am auzit ultimul cuvânt rostit de el, simt că pumni mi se strâng dar mă controleze. Pablo urca scările iar ea vine către mine și se așază pe fotoliul din fața mea. Ia sticla de alcool și în câteva secunde dă jumate din sticla pe gât. Am mai văzut femei care dau capac la o sticla de whisky, dar Wendy o face senzual. Ce prost sunt, nu te mai holba și încetează să te gândești la ea in felul asta. Îmi spun în gând.
Wendy să dus și a mai adus o sticla de whisky și un pahar, se așază la locul ei.
Hai să ne jucăm un joc, pe secrete.
Cine refuza dă capac la un pahar de alcool. Spune dintr-o suflare, asta ma intrigă, sunt curios ce trecut a avut, ce iubiri a avut și ce drame are în spate.
Ok. Spun sec.
Ai iubit, vreodată pe cineva, daca da spune-mi mai multe. Rostește cuvintele iar eu deja mă întorc în trecut.
Da am iubit! Wendy crede-mă am iubit atât de mult încât am rămas fără inimă. Spun și îmi amintesc de Anna, ea era la început de carieră în poliție, iar eu fiu de mafiot. Era evident că nu o să meargă niciodată între noi. Dar eu m-am îndrăgostit de o polițistă, am mințiți în legătură cu tata. Dar când sa produs revoltă, tata a fost dat la știri, iar ea și-a dat seama de tot. Pentru că am mințiți ea sa răzbunat și în ziua în care tata a fost răpit, ea a venit cu tot echipajul și mă luat pe sus către secție, am fost arestat 2 zile. Iar când Tess a venit și a plătit cauțiunea, mi-a spus că tata a fost răpit.
În ziua aceea l-am căutat peste tot, am intrat chiar și la Wess în casa dar într-un final l-am găsit, la marginea orașului ciopârțit. A fost doar vina mea, nu trebuia să mă îndrăgostesc de o polițistă. Daca nu eram reținut îl puteam salva.
Wendy se uită de câteva minute la mine confuză.
Tu ai iubit vreodată prințesă? Spun și iar mă apucă nervi amintindu-mi că și Pablo ia spus așa. Îmi mut privirea către ea și o văd pierduta printre gânduri, ce drame ascunzi Wendy? Îmi spun în gând.
Am iubit și la fel că tine, am iubit până când am rămas fără inimă. Spune și lacrimile își fac apariția pe fața ei. Mă ridic de pe canapea și cu pași reținuți mă duc către fotoliul în carea ea stă. Îmi ridic palmă și o aproprie de fața ei, ea observa ce fac și își mărește ochi, îi ating fata cu palma ușor și îi șterg lacrimile de pe obrazul drept.
Printes-o, nimeni nu merită lacrimile tale. Și îți promit că nimeni nu îți va mai frânge inima cât timp eu trăiesc. Mă ia în brațe rapid,nu mă așteptam la asta, mă strânge cu brațele ei subțiri și micuțe. O îmbrățișez și eu. Daca vrei poți să îmi povestești, te vei simți și mai bine. Uneori este bine să te descarci de durerile nespuse. Spun și îmi amintesc că așa îmi zicea tata mereu.
Promiți că nu o să pui întrebări stupide sau să râzi de mine? Spune și îmi dă drumul din îmbrățișare, iar eu iau celălalt fotoliu și îl mut lângă al ei.
Promit prințesă! Spun și îmi ațintesc privirea către ea.
Am fost împreună de mici, el provenea dintr-o familie bogata. Crede că doar bani îl face fericit dar cu mine era alfel. Când eram doar noi doi nu-i pasa de bani sau alte lucruri. Și chiar simțe-am ca mă iubește. Dar în urma cu 2 ani, a început să se poarte ciudat, nu mai vorbeam că înainte, ceva se schimbase, la scurt timp nu mai îmi răspundea la telefon sau la mesaje și m-am îngrijorat. Oftează lung și se chinuie sa nu mai plângă. M-am dus la el acasă și am constatat, că se mutase din orașul și nici măcar nu îmi spusese. Continuă și își strânge pumni, semn că își amintise ceva care o enervează. De la plecare lui, am luat-o pe arătură, 2 ani de anturaje proaste, droguri, alcool dar și de chin. Făceam asta că sa uit, mă drogam până îmi pierdeam cunoștință.
Mama ma găsit în spital, Tess mă adus aici, mințind-o pe mama că mă duce la o clinică, dar Tess chiar nu vroia sa mă ducă la clinica aia. Și uită-ma aici, jelindule moartea. Și știu Dante că nu vrei sa pățesc ceva dar și eu vreau răzbunare. Continuă și mă ațintește cu privirea.
Știu Wendy, toți vrem răzbunare dar tu nu ești pregătită. Spun iar ea oftează lung.
Dante, nimeni nu este pregătit pentru moarte, și chiar nu îmi pasă dacă moar, uită-te la mine. Spune și se ridică brusc după fotoliul, mai bea câteva gurii din sticla de whisky și o pune pe măsuța. Nu mai am nimic. Mă enervează când spune asta. Nici eu nu mai am pe nimeni.
Mă ai pe mine! Spun cu tonul ridicat fără să vreau. Adică ne ai pe noi, pe mine, pe Enzo și dobitocul de Pablo. Continui și sper să nu se nu își de-a seama de ce am zis înainte.
Se uită puțin confuză la mine.
Ști ce, ai sa schimbam subiectul, fac parte din plan, fie că vrei, fie că nu vrei și gata.
Spune și apucă cu mânuță ei micuță sticla de alcool iar și o dă capac.
Ok faci parte din plan, ești mulțumită? Un zâmbet îi apare pe fața și sare să mă ia în brațe. Pentru a doua oară Wendy mă ia în brațe!. Dar asta nu înseamnă că o să te las să mor, va trebui să treacă de mine că să ajungă la tine prințesă. Continui iar ea îmi dă drumul din îmbrățișarea ei și se, așază pe fotoliu, mă privește suspicios.
Du-te și mai adu alcool, înșelată asta vreau sa vorbesc despre trecutul meu, deci sper că te simți bine că vorbești cu tine, în 2 ani nu am vorbit cu nimeni despre lucrurile astea. Spune puțin bâlbâit, alcoolul deja își face efectul.
Vorbim despre ce vrei tu dar fără alcool! Spun și ea dă din cap în semn că da. Îmi iau pachetul de țigări de pe măsuță și scot una, o aprind și trag din ea, las fumul să îmi inundă plămâni apoi îl expir afara.
Zi-mi despre ea! Îmi dau seama că se referă la Anna. Am să-i povestesc și sper că până mâine uita din cauza alcoolului.
Nu am mai văzut-o de când tată a murit. Ea era la început de carieră, în poliție iar eu fiu de mafiot. Era evident că nu ne potriveam. Ea mă ascultă atent, se cunoaște pe fata ei că este curioasa. A fost prima oară când m-am îndrăgostit, toți îmi spuneau că o să intru în belele și chiar așa a fost. Am mințiți în legătură cu tata, nu aveam cum sa îi spun adevărul și uram că o mint. Când Wess a ieșit din închisoare și să stârnit revoltă, tata a fost dat la televizor și în ziare, iar ea și-a dat seama de tot, iar pentru a se răzbuna pentru că o mințisem, a venit cu tot echipajul și colegii ei și m-au dus pe sus la secție, am fost închis două zile. Când Mătușa ta a venit să plătească cauțiunea, mi-a zis că tata a fost răpit. Continui iar ea nici nu sa mișcat, vreau sa o las puțin în suspans și îmi mai aprind o țigară cât de lent pot. Trag doua fumuri din ea și mă uit la Wendy, care se pare că stă cu sufletul la gură să afle ce sa întâmplat.
A fost doar vina mea, nu trebuia să mă îndrăgostesc de o polițistă, dar ști nu noi alegem de cine ne îndrăgostim. Nu trebuia să o mint. În accea zi l-am căutat peste tot pe tata, am fost chiar și la Wess acasă, dar într-un final l-am găsit la marginea orașului mort.
Atunci în viață mea sa declanșat războiul, l-am căutat pe Wess și l-am terminat, dar se pare că nici mort nu îmi dă pace. Termin de rostit și oftez lung. Ea se aproprie de mine, îmi pune mâna pe fața, Doamne atingerea ei îmi dă fiorii. Se uită insistent în ochii mei.
Dante, orice s-ar întâmpla sunt lângă tine, o să fie totul bine. Știu că o să învingem și să nu uiti că am încredere în tine. Spune și sincer chiar sunt uni idiot, Enzo are dreptate, daca încă mai am inima, nu o mai țin între ziduri. Mă apropii de ea și îmi aproprie buzele de ale sale și ea la fel. O sărut grijuliu și o așez pe piciorul meu stâng. Ea își pune mânuțele pe pieptul meu. Dar se aude o bubuituri, iar noi doi ne retragem și mă uit după canapea și îi văd pe Pablo și Enzo unu peste altul.
Dă-te de pe mine imbecilule! Spune Enzo și îl împinge pe Pablo de pe el.
Ne spionați? O aud pe Wendy vorbind și îmi mut privirea de la ea la ei.
Noi? Nu, ne jucam. Vroiam să vedem dacă scările sunt țapene. Spune Enzo rușinat.
Enzo a venit cu ideea! Spune Pablo, eram sigur.
Trădătorul! Țipă Enzo, mă uit la Wendy care se îndreaptă somnoroasă către scări.
Noapte buna Wendy! Spun iar ea se întoarce către mine.
Noapte buna Dante! Spune și își continua drumul către dormitorul ei.
Mă întorc către ce-i doi gogomani, care acum sta pe canapea și se ceartă. Mă așez pe fotoliul din fața lor și îi ațintesc cu privire.
-Chiar era nevoie să îmi stricați momentul?
CITEȘTI
Drumul către iad
Romansa"Drumul către iad este pavat cu intenții bune" Viața mea este un joc pe viață și pe moarte, singura alinare ești tu. Dar într-o zi, te voi pierde și pe tine.