,,Alison, ja ťa asi milu..." zobudil ma z prekrásneho sna ( ktorý by mohol byť skutočný) zvuk áut. Ach jáj... Ako a prečo tu sú autá? A prečo zas?!
Odrazu niekto zaklopal, no skôr zatrieskal na dvere: ,,Haló tu FBI! Otvorte dvere, lebo strelím!"
,,No veď už idem..." šuchtavo som sa dovliekol ku dverám, ktoré akoby zázrakom ešte stále držali na svojom mieste.
,,Dobrý... ...Večer, alebo noc? No to je jedno... Želáte si?" bolo mi jedno či som slušný. Práve v tejto chvíli som chcel iba dosnívať sen.
,,Ukáž ruku!" Prikázal ten jeden veľký chlap. Ja som ukázal, a oni mi do ruky vpichli nejakú injekciu, či čo to bolo, ale trochu sa mi zakrútila hlava. Chlapi si ma premerali od hlavy až k nohám a postupom času (vééľmi dĺhéhó času) sa otočili ku svojmu.... .... vecu.
,,Nula pozitív! No konečne! Berieme ho! A možno tento nebude až tak vyvádzať. Vyzerá byť odhodlaný."
,,Počkať! ČO!!!"
,,Máš nula pozitív - krvná skupina, čo znamená že si veľmi vzácny. A preto ťa berieme so sebou. No tak chlapi, kde toľko trčíte?"
,,Počkať! Ja som vzácny? A pre koho?"
Chytili ma za obe ruky a ja som sa začal mykať a chcel som sa nejako vymotať, ale kto by to bol povedal, že FBI- ci majú toľkú silu. A tak som začal kričať. Veľa. Ale odrazu som cítil ako ma (myslím že obuškom, áno asi sa to tak volá) tresli po hlave. A už som vide iba čiernotu. Ale ešte som počul, ako mi ten jeden chlap, ktorý mi aj pichal ihlu, povedal:
,,Pre nás. Si dôležitý pre NÁS."
Ahojte, ľudia!
Ja vám ďakujem za skoro 100 zhliadnutí. Ja sa budem snažiť pridávať časti čo najskôr, ale veľa od toho nesľubujem... Mám toho naozaj veľmi veľa. Ale, ako som už napísala, budem sa snažiť. Dúfam že somnou, s Drewom, s Kim aj s Alison ostanete.
A veľmi rada požívam tri bodky... :-D
P.S.: Ak by ste chceli venovanie, stačí napísať do komentára...
P.S.S.: Ak chcete, tak Vám môžem pridávať aj fotografie. Ak by ste o to mali záujem, tak mi prosím napíšte do komentára...
...Dík a prajem čistú myseľ... :-D
YOU ARE READING
My, ENERGIA
Science FictionKeď z ľudstva zostalo len 5 tisíc obyvateľov.. .... v USA v mestečku pri základni FBI ... ... sa začnú strácať DETI! Keď FBI zistí ... ... niečo, nad ľudské chápanie... ... začne sa peklo na Zemi! Keď sa stratí Kim a Drew ... ... ich najlepšia kamar...