4. Časť - Alison

49 8 0
                                    

Nie. Toto sa mi len zdá.

Vbehla som späť do domu a nie. Nie je to sen. Naozaj mi uniesli Drewa. Môjho milého, malého, sladučkého, krásneho, vtipného, slušného... Drewa.

Nie, nie, nie. Ale, prečo? Čo komu, kedy a kde urobil?

Chcela som sa tomu ubrániť, no tá jedna slaná kvapka vody mi aj tak vytiekla z oka. A potom, to už išlo samo. Z očí sa mi lialo a nohy mi oťaželi. Klesla som na kolená.

Nie, nie, je to iba zlý sen. Chcem sa zobudiť! Hneď teraz! Nie, toto sa mi nepáči.

Moja myseľ bola zastretá, nechcela prijať realitu a skutočnosť, že Drew je preč.

Navždy...

Navždy?

Nemusí tam byť navždy. Ešte je šanca, že ho niekto zachráni. Žije jeden človek, ktorý by bol schopný vydať sa na cestu, v podstate za smrťou...

... JA

************************************************

Zbalila som si pár vecí na cestu, pár vecí ktoré by sa mi mohli hodiť. Takže ja som sa vydala na samovražednú misiu, ktorej veliteľom je samotná Alison Parkrová... Ale, kvôli Drewovi by som spravila čokoľvek, a keď hovorím čokoľvek, tak myslím čokoľvek.

AHOJTE, neviem, ako je to možné, ale niekto sa mi na môj profil asi nabúral a pýtal sa, že koľkáta som... (do konceptu mi to napísal) A keďže to tak veľmi nesledujem, tak vlastne ani neviem... Že vraj on/ona je prvý..

Ale kamarátka mi povedala, že som vraj druhá...

Tak odpoveďou na otázku dotyčného je že som (asi) druhá...

Prajem Vám príjemné čítanie a čistú myseľ.

A viem, je to megakrátke...

My, ENERGIAWo Geschichten leben. Entdecke jetzt