اسلام وعلیکم کلاس۔۔۔ھاو آر یو آل؟؟مس عینا نے اپنا بیگ تیبل پر رکھتے ھوے پوچھا۔
وعلیکم سلام۔۔بیک وقت بھت سے جوابات سے کلاس گونجی۔
Ok. Let me introduce myself. I am your English lecturer Miss Noor ul Ain. I hope you all will be the best by own. Know please introduce yourself one by one.
داخلی دروازے کے قریب پہلی کرسی پر بیٹھی لڑکی کی طرف اشارہ کرتے ہوئے مس نے کہا۔
اسلام و علیکم میرا نام مریم ھے۔میں لاھورسے ھوں اور میرے 860 نمبر ھیں
اسلام و علیکم میں زارہ ھوں میرے مٹرک میں 810 نمبر ھیں
اسلام و علیکم۔میں عکس ۔میرے 799 نمبر ھیں
I am Amal Ibrahim from Islamabad. I got 906 marks.
مس نے اس سے پوچھاOf how much time you are living in Lahore??
We had shifted here recently,
Ok. Would you like to be the class representative?
Yeah why not, it will be my pleasure.
Ok have your seat.
کہتے ھوے وہ بیٹھی۔Thank you mam.
٭٭٭٭٭٭٭٭٭
انگلیوں پر سیاہ سن گلاسس گھماتے ھوئے وہ کاریڈور سے باھر نکلی۔۔۔سیاہ گلاسس آنکھوں پر چھڑھائے عکس اور مروہ کے ساتھ کنٹین کی جانب بڑھی۔
کیا؟؟؟َ وہ اتنی زور سے چیخی کہ سب نے مڑ کر اسے دیکھا۔۔
حیران ھوتے ھوئے عزہ سے پوچھا؟کیا تم صحیح کہہ رھی ھو۔۔۔
ھاں بیا میں کیوں تم سے جھوٹ بولوں گی۔تم کلاس میں ھوتی تو خود دیکھ لیتی۔۔اور تو اور میم کے ساتھایسے انگریزی جھاڑ رھی تھی کہ جیسے میم کو پڑھانے آیئ ھو۔۔۔شوخی،،ھنہ۔۔۔منہ بناتے ھوے اس نے کہا۔
اور ستےلع دیکھا تم نے اس کا ۔۔۔۔اندھوں والی عینک لگا کر اوچھی بنی ھر آتے جاتے کو ….
Hey myself Amal Ibrahim from Islamabad…
جہسے اسلاماباد نا ہو جنت ہو گئی۔
ھنستے ھوے انھوں نے ایک دوسرے کے ھاتھ پر ھاتھ مارا اور کیفے کی طرف چلی گییں جب کیفے کے دروازے میں دونوں ایک ساتھ رکی اور ایک دوسرے کی طرف دیکھا۔ سامنے امل بھت سی لڑکیوں میں کھڑی ان سے مسکراتے ھوے باتین کر رھی تھی۔۔
*********
کشف پلیز۔ پلیز ایک دفعہ۔۔میری خاطر۔۔۔پلیز۔۔
پاکیزہ پلیز تم مجھ سے کچھ بھی کرا لو بت میں یہ نھی کر سکتی پلیز۔۔۔آئی ایم سوری
کشف تم ابھی جا رھی ھو اس کے پاس بس۔۔۔
پاکیزہ۔۔۔وہ کیا سوچے گی میرے بارے میں۔۔۔
جو سوچے گی میں دیکھ لوں گی۔۔مجھے کچھ نھیں پتا۔۔۔بس اب تم جاو۔
ھائے امل۔۔۔اس نے کچھ کنفیوز ھو کر اس کی جانب ھاتھ برھایا۔۔میں کشف۔
ھائے۔۔ھاو کین آئی ھلپ یو۔۔جب سے وہ سی آر بنی تھی وہ ھر کسی سے ایسے ھی پوچھتی تھی۔۔
آپ پلیز مجھے دو منٹ دے سکتی ھیں ؟؟
کہتے ھوئے وہ اس کے ساتھ چل پڑی۔۔اور پاکیزہ دور کھڑی دونوں کو بات کرتے دیکھتی رھی
Yeah sure…
آپ پلیز مجھے غلط مت سمجھیئے گا وہ دراصل۔۔۔وہ اٹکی۔
You can talk to me easily I’ll give you every kind of help.. in any subject or about any teacher
نھیں مجھے آپ کی ھیلپ نھی چاھیئے
تو۔۔۔۔امل نے پوچھا
تو اس نے ساری بات امل کو بتائی جس پر امل کھل کر ہنسی۔
YOU ARE READING
من کجا
Mystery / Thrillerیہ کہانی ہے اک لڑکی کی ...۔ کہانی ہے ہر لڑکی کی۔ ۔۔۔محبت میں دوستی کی۔ دوستی میں محبت کی۔۔۔۔ کہانی ہے شہرت کی عروج کی۔۔کہانی ہے ہے یہ زوال کی۔❤️❤️💘💘